“ما به آمریکا می رویم”: امید مرزی و ترس در پایان عنوان 42 | اخبار مربوط به مرز آمریکا و مکزیک

[ad_1]

سه سال پیش، زمانی که همه‌گیری ویروس کرونا جهان را به بن بست کشاند و شیوه زندگی مردم را تغییر داد، یک اقدام اساسی به قدمت خود بشریت را نیز مختل کرد: مهاجرت.

در ایالات متحده، دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور وقت آمریکا، یک دستور بهداشتی اضطراری را برای جلوگیری از گسترش COVID-19 اجرا کرد و افرادی را که می خواهند از مرز جنوبی کشور وارد شوند، هدف قرار داد. قانون عنوان 42 به مقامات ایالات متحده اجازه می دهد تا اکثر مهاجران و پناهندگانی را که به مرز می رسند بدون اینکه به آنها فرصتی برای درخواست حمایت بدهند، برگردانند. بر اساس داده های دولتی، از زمان تصویب این قانون، ایالات متحده 2.7 میلیون نفر را به عنوان اخراج در عنوان 42 ثبت کرده است. این شامل افرادی می شود که ممکن است چندین بار رد شده باشند. این سیاست در روز پنجشنبه، 11 می 2023 منقضی شد.

در 12 می، گروهی متشکل از 200 مهاجر در گذرگاه مرزی تیجوانا-سان دیگو وارد ایالات متحده شدند. آنها اکنون باید یک فرآیند طولانی را طی کنند که ممکن است سالها طول بکشد تا تصمیم بگیرند که آیا به یک فرد وضعیت پناهندگی داده می شود تا در کشور بماند.

وزارت امنیت داخلی گفت که بر اساس قانون جدید عنوان 8، افرادی که در سفرهای خود به کشورهایی که قبلاً از آنها عبور کرده اند، درخواست پناهندگی نداده باشند، از درخواست پناهندگی در ایالات متحده محروم خواهند شد. دولت مکزیک همچنین اعلام کرده است که به پذیرش بازگرداندن عنوان 8 در مرز ایالات متحده ادامه خواهد داد. افرادی که تحت عنوان 8 حذف می شوند، در صورت تمایل به ورود مجدد در این دوره، مشمول ممنوعیت پذیرش پنج ساله و پیگرد کیفری احتمالی خواهند بود.

با این حال، این عدم اطمینان خطری است که بسیاری مایل به انجام آن هستند، همه با امید به یک زندگی جدید در پایان.

[ad_2]