محمد صلاح ، ستاره فوتبال لیورپول ، آزمایش COVID-19 مثبت است اروپا

[ad_1]

اتحادیه فوتبال مصر می گوید صلاح هیچ علائمی ندارد و طی ساعات آینده آزمایشات دیگری را انجام می دهد.

طبق اعلام اتحادیه فوتبال مصر ، محمد صلاح ، مهاجم لیورپول در آستانه صعود به جام ملت های آفریقا در مصر برابر توگو ، آزمایش ویروس کرونا را نشان داده است.

فدراسیون روز جمعه در بیانیه ای اعلام کرد: “یک تامپون پزشکی که در حین ماموریت اولین تیم ملی فوتبال ما انجام شد ، نشان داد که محمد صلاح ، بازیکن بین المللی ما ، ستاره لیورپول ، پس از مثبت شدن آزمایش خود ، به ویروس کرونا آلوده است.” در صفحه فیس بوک خود.

“بازیکن از هیچ علائمی رنج نمی برد. سایر اعضای تیم نتیجه منفی دارند. صلاح پس از توافق پزشک تیم با باشگاه انگلیسی اش گزارش پزشکی شد. علاوه بر عایق بندی وی در اتاق و همچنین عایق بندی تمام تماس های وی.

فدراسیون گفت که در ساعات آینده مورد بازرسی بیشتر قرار می گیرد.

آزمایش مثبت صلاح ضربه دیگری برای یورگن کلوپ ، مدیر لیورپول است که با از دست دادن مدافعان میانی ویرجیل ون دایک و جو گومز ، احتمالاً تا پایان فصل ، با بحران مصدومیت روبرو شده است.

علاوه بر این ، عدم وجود فابینیو انعطاف پذیر و دفاع راست ترنت الكساندر-آرنولد با مصدومیت كمتر و شانس كلوپ برای دیدار سران لیگ برتر لستر سیتی از آنفیلد در آخر هفته آینده كاهش یافته است.

او احتمالاً در جبهه با سادیو مانه ، روبرتو فیرمینو و دیوگو جیوتو تازه وارد شروع می کند که از زمان ورود از ولورهمپتون در ماه سپتامبر در 11 بازی در 7 بازی 7 گل به ثمر رسانده است.

اما از دست دادن صلاح ، که با هشت گل بهترین گلزن لیگ در این فصل است ، عمق تیم لیورپول را که تا حد نهایی آزمایش می شود ، بیشتر جذب می کند.

کلوپ امیدوار است که بقیه پنجره های بین المللی دیگر خبر بد دیگری نداشته باشند.



[ad_2]