معدنچیان زغال سنگ اوکراین حفاری عمیقی انجام می دهند تا قدرت یک کشور در حال جنگ را تامین کنند | اخبار جنگ روسیه و اوکراین

[ad_1]

در اعماق زمین در جنوب شرقی اوکراین، معدنچیان به طور شبانه روزی برای استخراج زغال سنگ کار می کنند تا به تلاش های نظامی کشور کمک کنند و نور و گرما را برای غیرنظامیان فراهم کنند.

مهندس ارشد یک شرکت معدنی در استان دنیپروپتروفسک گفت که زغال سنگ برای تامین نیازهای انرژی اوکراین پس از عملیات ارتش روسیه برای تخریب نیروگاه ها و سایر زیرساخت ها نقش اساسی دارد.

آسانسورها کارگران شرکت را به زیر زمین تا اعماق معدن می برند. از آنجا، آنها ماشین آلات سنگینی را کار می کنند که زغال سنگ را حفر می کنند و آن را به بالای زمین منتقل می کنند. معدنچیان می گویند که کار سختی است، اما برای حفظ کشور ضروری است.

الکساندر، سرمهندس، که مانند تمام معدنچیان زغال سنگ که با آنها مصاحبه شده بود، گفت: “امروز استقلال انرژی کشور بیش از یک اولویت است.”

حملات روسیه به نیروگاه‌های هسته‌ای، حرارتی و دیگر نیروگاه‌های اوکراین همچنان باعث اختلال در تامین برق می‌شود، زیرا جنگ به دومین سال خود ادامه می‌دهد.

قبل از جنگ، دولت اوکراین قصد داشت وابستگی این کشور را به نیروگاه های زغال سنگ که به گرمایش جهانی کمک می کند، کاهش دهد و تولید انرژی هسته ای و گاز طبیعی را افزایش دهد. الکساندر گفت اما زمانی که حملات روسیه به نیروگاه های گرمایشی در اواسط زمستان آسیب رساند، این زغال سنگ بود که به گرم نگه داشتن خانه های اوکراینی کمک کرد.

کار معدنچیان زغال سنگ نمی تواند به طور کامل اتلاف انرژی از نیروگاه های هسته ای را جبران کند، اما هر مگاوات آنها در کاهش شکاف ها نقش دارد.

در حالی که بسیاری از معدنچیان منطقه هنگام حمله نیروهای روسی به نیروهای مسلح ملحق شدند و اکنون در خطوط مقدم در شرق اوکراین می جنگند، نزدیک به 150 کارگر آواره از سایر مناطق معدن زغال سنگ در شرق به تیم در دنیپروپتروفسک پیوستند.

مردی به نام یوری شهر شلوغ واگلدار در منطقه دونتسک را ترک کرده است، جایی که به مدت 20 سال به عنوان معدنچی کار می کرد. او گفت: «البته جنگ اساساً زندگی من را تغییر داد. اکنون برای من غیرممکن است که در آنجا و معدنی که قبلاً در آن کار می کردم زندگی کنم.

او گفت: زندگی از صفر شروع می شود.

[ad_2]