آدسانیا با پیروزی ناک اوت مقابل پریرا در UFC، “انتقام شیرین” می گیرد اخبار ورزشی

[ad_1]

اسرائیل آدسانیا در مسابقات UFC 287 در میامی عنوان میانه وزن را از الکس پریرا پس گرفت.

اسرائیل آدسانیا یک پیروزی خیره کننده با حذفی مقابل الکس پریرا به دست آورد و تاج میانه وزن خود را در UFC 287 در میامی به دست آورد و این برزیلی را در راند دوم ناک اوت کرد تا انتقام تنها باخت خود در UFC را در وزن میانی بگیرد.

آدسانیا پس از باخت در نوامبر برابر پریرا که کمربند قهرمانی 185 پوندی (84 کیلوگرم) را که از سال 2019 در دست داشت، از او سلب کرد، خواستار یک بازی برگشت سریع بود.

در UFC 287 در مرکز Kaseya اواخر روز شنبه، آدسانیا قهرمان وزن میان‌وزن، Pereira را با دو دست راست کنار گذاشت، سپس مشت‌های خود را برای پیروزی بالا برد و کمربند قهرمانی میان‌وزن را پس گرفت و میراث خود را به عنوان یکی از بزرگترین مبارزان تاریخ ورزش تثبیت کرد.

آدسانیا گفت: “امیدوارم هر یک از شما در پشت پرده یا در این عرصه بتوانید این سطح از شادی را فقط یک بار در زندگی خود احساس کنید.” اما حدس بزنید، اگر برای چیزی تلاش نکنید، هرگز آن سطح از شادی را احساس نخواهید کرد.

پس از یک فریم نرم و صاف که در آن پریرا پای اصلی آدسانیا را با لگدهای وحشیانه هدف قرار داد، مبارزه در مرحله دوم جان گرفت زیرا هر دو مرد زودهنگام شوت های سر را دریافت کردند و بوکس واضح آدسانیا شروع به نشان دادن کرد.

پریرا (7-2) در دور دوم زانو زد که آدسانیا (24-2) را به داخل قفس هل داد. آدسانیا با دو قلاب راست و یک مشت چکشی راست به دنبال زمین و پوند از قفس خارج شد تا مبارزه در ساعت 4:21 به پایان برسد.

پریرا 35 ساله هرگز مقابل آدسانیا 33 ساله شکست نخورده است. پریرا قبل از کسب یک پیروزی TKO برای کمربند متوسط ​​وزن در UFC 281 در ماه نوامبر، آدسانیا را دو بار در کیک بوکسینگ شکست داد.

آدسانیا که در نیجریه متولد شده و در نیوزلند بزرگ شده است، در سال 2018 وارد UFC شد و یک سال بعد زمانی که قهرمان آن زمان رابرت ویتاکر را با یک ناک اوت خیره کننده شکست داد، کمربند میان وزن را به دست آورد.

او پنج بار با موفقیت از عنوان خود دفاع کرد و به یکی از اصلی ترین بازی های این ورزش تبدیل شد. او شنبه به عنوان یک مدعی در منطقه ناآشنا بود.

آدسانیا گفت: “آنها می گویند انتقام شیرین است.” “و اگر مرا بشناسید، من شیرینی دارم.”

“من کمی posum بازی کردم. … آن آخرین [punch] همه چیز داشت آدسانیا گفت: آخرین مشت چکشی از طرف خدایان بود.

خورخه ماسویدال برای حرفه خود زمان می گذارد

در دومین رویداد اصلی، خورخه ماسویدال (35-17) با وجود اینکه برای اولین بار در 20 سال گذشته در زادگاهش میامی مبارزه کرد، تصمیم متفق القول را به گیلبرت برنز، مدعی پنجم وزن سبک وزن (22-5) واگذار کرد.

سوختگی با شلیک های پی در پی به سر ماسویدال صدمه زد و ماسویدال با ادامه درگیری خسته به نظر می رسید. برنز سپس احترام خود را برای ماسویدال کهنه کار ابراز کرد.

برنز به جمعیت گفت: “ما برای این مرد، 52 مبارزه حرفه ای اینجا هستیم.” “آن را برای مرد خود رها کنید.”

ماسویدال، 38 ساله، با شکست پیاپی در رقابت های قهرمانی مقابل کامارو عثمان و تصمیم متفق القول به رقیب دیرینه، کولبی کاوینگتون، وارد مسابقه شد.

به نظر می رسد ماسویدال پس از باخت از این ورزش کناره گیری خواهد کرد.

ماسویدال، که در سال 2013 وارد UFC شد، گفت: “20 سال طولانی، 50 چیزی دعوا می گذرد.” “بعضی اوقات بسکتبالیست مورد علاقه شما دیگر آن سه گانه را ندارد. مدافع مورد علاقه شما در حال از دست دادن آن تفنگ ساچمه ای است. و من وقتی وارد اینجا می شوم چنین احساسی ندارم.

راب فونت کهنه کار (20-6) با ناک اوت در 2:57 راند اول، پیروزهای 9 مبارزه ای آدریان یانز (16-3) را شکست داد. آنها قبل از اینکه فونت یک قلاب سمت راست قدرتمند را که یانز را رها کرد، فرود آورد، ضربات خود را عوض کردند. فونت که برای اولین بار در پنج سال گذشته به پرداخت به ازای نمایش بازگشت، مبارزه را با زمین و پوند به پایان رساند.

فونت گفت: مدتی از فارغ التحصیلی من می گذرد. “من به آن پایان برای خودم نیاز داشتم. من برای تیمم به آن نیاز داشتم. من برای خانواده ام به این نیاز داشتم.



[ad_2]