من در فوتبال نخواهم ماند / ما انتخابات را تا پایان ژانویه برگزار خواهیم کرد خبر فوری

[ad_1]

5f9f090849c78_2020-11-01_22-44

نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: با تصویب فیفا تصمیم بر این شد که انتخابات فدراسیون برگزار شود و سپس در اساسنامه تغییراتی ایجاد شود.

بعد از چندین ماه AFC تصمیم به تغییر اساسنامه فدراسیون فوتبال ایران نگرفته است ، فیفا اکنون در حال بررسی انتخابات است و سپس قانون را در پارلمان تغییر می دهد ، بنابراین شورای فدراسیون تصمیم گرفت بلافاصله آن را برگزار کند. دیدار و آماده شدن برای انتخابات.

علی کفاشیان در مصاحبه با رادیو ایران درباره این موضوعات صحبت کرد.

یکی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با بیان انتخاب فدراسیون و اساسنامه گفت: اساسنامه فدراسیون فوتبال ماه هاست که با اصرار کنفدراسیون فوتبال آسیا برای اصلاح بند اول مشخص نشده و اکنون طبق فیفا انتخابات برگزار می شود و سپس قانون در مجلس تغییر می یابد. . از همان ابتدا ، در صورت بروز هرگونه اشکال قانونی ، اصلاحیه اساسنامه باید به انتخابات موکول می شد. از آنجا که تغییر این قانون زمان بر است و چون فدراسیون رئیس جمهوری ندارد و در وضعیت معلق به سر می برد ، بهتر است انتخابات برگزار شود و فیفا انتخابات را مجاز دانسته و شورای جدید یک سال فرصت دارد با دولت و پارلمان مذاکره کند. درست کردن

رئیس سابق فدراسیون فوتبال ادامه داد: هم اکنون نیز به دلیل همین موضوع ، بلافاصله هیئت مدیره جلسه تشکیل داد و اولین کاری که باید انجام شود این است که اساسنامه و صورتهای مالی باید به تصویب مجمع برسد. با توجه به اوضاع در تاج ، مجمع مجبور شد جلسه مجازی در تاریخ 29 دسامبر برگزار کند و در صورت تصویب این مجوزها ، بلافاصله انتخابات را برگزار خواهیم کرد. البته من فکر نمی کنم که انتخابات تا پایان سال 2020 به پایان برسد. اما امیدواریم انتخابات تا پایان دسامبر برگزار شود و فدراسیون رئیس و هیئت رئیسه خود را بشناسد.

کفاشیان درباره شرایط جدید کاندیداتوری در انتخابات فدراسیون نیز گفت: پیش شرط ها تغییر کرده است ، قبل از آن فرد باید 10 سال سابقه مدیریت ورزشی داشته باشد و 10 عضو مجمع نمایندگی وی را بر عهده خواهند داشت. اما اکنون این تاریخچه ورزشی به 4 سال کاهش یافته است و آنها می توانند از تمام رشته های ورزشی حاصل شوند. ما قبلاً محدودیت سنی داشتیم و آن را حذف کردند. فقط مسئله بازنشستگی وجود دارد ، زیرا قبل از انتخابات فدراسیون یک سازمان عمومی است ، بنابراین هنوز هم تحت قانون مجلس است و رئیس فدراسیون ، دبیرکل و خزانه دار نمی توانند بازنشسته شوند. اما اعضای هیئت مدیره و سازمان لیگ می توانند بازنشسته باشند.

کفاشیان که مدت ها در فدراسیون فوتبال بوده گفت: “فکر نمی کنم دیگر در فوتبال بمانم.” من 12 سال است که فوتبال بازی می کنم و بهتر است جوان تر شوم.

سرانجام وی همچنین در مورد پرونده Wilmats گفت: “من از پرونده Wilmats اطلاعی ندارم و نمی دانم در چه مرحله ای است.”

نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: با تصویب فیفا تصمیم بر این شد که انتخابات فدراسیون برگزار شود و سپس در اساسنامه تغییراتی ایجاد شود.

آخرین اخبار (khabarfoori.com)

5f9f090849c78_2020-11-01_22-44

بعد از چندین ماه که AFC تصمیم به تغییر اساسنامه فدراسیون فوتبال ایران نگرفته است ، فیفا اکنون در حال بررسی انتخابات است و سپس قانون را در پارلمان تغییر می دهد ، بنابراین شورای فدراسیون تصمیم گرفت بلافاصله آن را برگزار کند. دیدار و آماده شدن برای انتخابات.

علی کفاشیان در مصاحبه با رادیو ایران درباره این موضوعات صحبت کرد.

یکی از اعضای هیئت مدیره فدراسیون فوتبال در مورد انتخاب به فدراسیون و اساسنامه گفت: از همان ابتدا اصلاح قانون اساسنامه باید به انتخابات موکول می شد در صورت وجود هرگونه مشکل قانونی. از آنجا که تغییر این قانون به زمان نیاز دارد و از آنجا که فدراسیون رییس ندارد و در بلاتکلیفی به سر می برد ، بهتر است انتخابات برگزار شود و فیفا اجازه برگزاری انتخابات را داده و شورای جدید یک سال فرصت دارد تا با دولت و پارلمان مذاکره کند. درست کردن

رئیس سابق فدراسیون فوتبال ادامه داد: هم اکنون نیز با توجه به این موضوع ، بلافاصله هیئت مدیره تشکیل جلسه داده و اولین کاری که باید انجام شود این است که اساسنامه و صورت های مالی باید در جلسه تصویب شود. با توجه به وضعیت تاجگذاری ، مجمع مجبور شد یک جلسه مجازی در تاریخ 29 دسامبر برگزار کند و در صورت تصویب این مجوزها ، بلافاصله انتخابات را برگزار خواهیم کرد. البته من فکر نمی کنم که انتخابات تا پایان سال 2020 به پایان برسد. اما امیدواریم انتخابات تا پایان دسامبر برگزار شود و فدراسیون رئیس و هیئت رئیسه خود را بشناسد.

کفاشیان درباره شرایط جدید کاندیداتوری در انتخابات فدراسیون نیز گفت: پیش شرط ها تغییر کرده است ، قبل از آن فرد باید 10 سال سابقه مدیریت ورزشی داشته باشد و 10 عضو مجمع نمایندگی وی را بر عهده خواهند داشت. اما اکنون این تاریخچه ورزشی به 4 سال کاهش یافته است و آنها می توانند از تمام رشته های ورزشی حاصل شوند. قبلاً محدودیت سنی داشتیم و برداشته شد. فقط مسئله بازنشستگی وجود دارد ، زیرا قبل از انتخابات فدراسیون یک سازمان عمومی است ، بنابراین هنوز هم تحت قانون مجلس است و رئیس فدراسیون ، دبیرکل و خزانه دار نمی توانند بازنشسته شوند. اما اعضای هیئت مدیره و سازمان لیگ می توانند بازنشسته باشند.

کفاشیان که مدت ها در فدراسیون فوتبال بوده گفت: “فکر نمی کنم دیگر در فوتبال بمانم.” من 12 سال است که فوتبال بازی می کنم و بهتر است جوان تر شوم.

سرانجام ، وی همچنین در مورد پرونده ویلماتس گفت: “من از پرونده ویلموت اطلاعی ندارم و نمی دانم در چه مرحله ای است.”

[ad_2]