موضع سید محمد خاتمی و دولت وی در مورد قتلهای زنجیره ای آخرین خبرها

[ad_1]

5fba90a69e360_2020-11-22_19-54

شانزده سال پیش ، سخنگوی دولت خاتمی از سرکوب قتلهای زنجیره ای دولت ابراز نارضایتی کرد.

اول دسامبر سالگرد ترور پروانه و داریوش فروهر است ، پرونده ای که با ادامه ترورهای سیاسی به مهمترین ماجرا در دولت اصلاحات تبدیل شد.

امروز ، شانزده سال پیش ، در روزی مانند این ، سخنگوی وقت دولت عبدالرمضان زاده ، هنگامی که دولت هشتم آخرین سال خود را برگزار می کرد ، در یک کنفرانس خبری موضوع قتلهای زنجیره ای را مطرح کرد و از روزنامه نگار درباره سالگرد قتلهای زنجیره ای و عملکرد دولت س askedال کرد. در پاسخ ، رمضان زاده گفت: “در مورد كشتارهای زنجیره ای آنچه دولت برنامه ریزی كرده است و در كار دولت ، ما به این نتیجه رسیده ایم كه امروز یك وزارت اطلاعات داریم كه از دولت و مردم حمایت می كند و اطمینان داریم كه در اطلاعات رسمی ما در کشور دیگری شاهد حوادث مشابه نخواهیم بود و مطمئناً این همان چیزی است که مردم ما می خواستند. البته روند تحقیق در مورد قتل همان چیزی نبود که آقای خاتمی می خواست و ما هنوز هم به آن اعتراض داریم ، اما می دانیم که سرویس رسمی سرویس های اطلاعاتی کشور دیگری در حال مشاهده چنین مواردی هستند.

شانزده سال پیش ، سخنگوی دولت خاتمی از سرکوب قتلهای زنجیره ای دولت ابراز نارضایتی کرد.

آخرین اخبار (khabarfoori.com)

5fba90a69e360_2020-11-22_19-54

اول دسامبر سالگرد ترور پروانه و داریوش فروهر است ، پرونده ای که با ادامه ترورهای سیاسی به مهمترین پرونده در دولت اصلاحات تبدیل شد.

شانزده سال پیش امروز ، در چنین روزی ، سخنگوی دولت وقت عبدالرمضان زاده ، در حالیکه دولت هشتم سال گذشته را سپری کرد ، در یک کنفرانس مطبوعاتی موضوع قتلهای زنجیره ای را مطرح کرد و از روزنامه نگار درباره سالگرد قتلهای زنجیره ای و نتایج دولت س askedال کرد. در پاسخ ، رمضان زاده گفت: “در مورد كشتارهای زنجیره ای آنچه دولت برنامه ریزی كرده است و در كار دولت ، ما به این نتیجه رسیده ایم كه امروز یك وزارت اطلاعات داریم كه از دولت و مردم حمایت می كند و اطمینان داریم كه در اطلاعات رسمی دیگر شاهد چنین حوادثی در کشور نخواهیم بود و مطمئناً این همان چیزی است که مردم ما می خواستند. دستگاه های کشور دیگری شاهد چنین حوادثی می شوند.

[ad_2]