مک کارتی خواستار محدودیت در هزینه ها برای افزایش سقف بدهی ایالات متحده شد | اخبار سیاسی

[ad_1]

کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان جمهوریخواه، در یک سخنرانی بزرگ در نیویورک، بدهی ایالات متحده را به عنوان یک بمب ساعتی محکوم کرد.

کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان ایالات متحده، روز دوشنبه وعده داد که قانونی را برای افزایش سقف بدهی این کشور تصویب کند – مشروط بر اینکه هزینه‌های فدرال آتی یک درصد محدود شود.

مک کارتی – رهبر جمهوری خواهان که صدمین روز خود را به عنوان رئیس مجلس نمایندگان ایالات متحده جشن گرفت – در یک سخنرانی برجسته در بورس نیویورک، به رئیس جمهور جو بایدن به دلیل امتناع از شرکت در مذاکرات کاهش بودجه برای جلوگیری از بحران بدهی حمله کرد.

او بدهی کشور را “بمب ساعتی تیک تیک” خواند و بایدن را با نزدیک شدن به مهلت افزایش سقف بدهی “در عمل ناپدید شده” خواند.

مک کارتی گفت: «در حالی که رئیس جمهور به مخفی شدن ادامه می دهد، جمهوری خواهان مجلس نمایندگان اقدام خواهند کرد.

سخنرانی او در وال استریت در حالی انجام می شود که واشنگتن به سمت یک بحران مالی بالقوه به دلیل نیاز به افزایش سقف بدهی کشور که اکنون به 31 تریلیون دلار رسیده است و از ورشکستگی فدرال جلوگیری می کند. وزارت خزانه داری گفت که در حال انجام “اقدامات فوق العاده” برای ادامه پرداخت قبوض خود است، اما این پول در تابستان امسال تمام خواهد شد.

مک کارتی با چالش های خودش روبرو می شود. او با اکثریت شکننده و تسلط ضعیف خود بر قدرت، نتوانسته است نیروهایش را حول یک پیشنهاد کاهش بودجه که می تواند به کاخ سفید به عنوان نقطه شروع مذاکرات پیشنهاد کند، جمع کند.

با این وجود، مک کارتی قول داد لایحه ای را از طریق مجلس تصویب کند که محدودیت بدهی کشور را برای یک سال افزایش دهد و این موضوع را درست در اواسط انتخابات ریاست جمهوری 2024 قرار دهد. او این وعده را با طرحی برای بازگرداندن هزینه های فدرال به سطح مالی سال 2022 همراه کرد. d. و محدود کردن هزینه های آتی به بیش از یک درصد.

جمهوری‌خواهان همچنین می‌خواهند اولویت‌های سیاست‌گذاری، از جمله کاهش برنامه‌های سود شبکه ایمنی فدرال برای آمریکایی‌های فقیرتر، را به مذاکرات بدهی گره بزنند.

قبل از سخنرانی مک کارتی، کاخ سفید با رد پیشنهاد او و فشار مجدد بر رهبر جمهوری خواه برای تصویب افزایش سقف بدهی بدون هیچ گونه محدودیتی، گفت: “یک سخنرانی یک طرح نیست”.

اندرو بیتس معاون سخنگوی کاخ سفید گفت: «یک راه حل مسئول برای محدودیت بدهی وجود دارد: بلافاصله با آن بدون فریبکاری یا گروگان گیری برخورد کنید.

زمانی که یک موضوع معمولی بود، نیاز کنگره به تصویب قانونی برای افزایش سقف بدهی کشور به طور فزاینده ای به سلاحی سیاسی تبدیل شده است که به ویژه توسط جمهوری خواهان به عنوان اهرمی برای اولویت های سیاسی خود استفاده می شود.

مک کارتی با عصبانیت کار می کند تا «پنج خانواده» – گروه های مختلف از جمله گروه آزادی، کمیته مطالعات جمهوری خواهان و سایر اعضای اکثریت جمهوری خواه مجلس نمایندگان را در اطراف طرحی که می تواند به بایدن ارائه شود تا مذاکرات را تشویق کند، متحد کند.

طبق داده‌های وزارت خزانه‌داری، هزینه‌های فدرال در طول بحران COVID-19 افزایش یافت و در سال 2021 به 7.4 تریلیون دلار رسید و در سال مالی 2022 به 6.2 تریلیون دلار کاهش یافت. بار بدهی کشور نیز به طور پیوسته افزایش یافته است، در طول دولت جورج دبلیو بوش با جنگ های خارج از کشور پس از 11 سپتامبر دو برابر شد و در دولت اوباما با افزایش هزینه ها و کاهش درآمدهای مالیاتی در طول رکود بزرگ، دوباره افزایش یافت.

این کشور سالانه بیش از یک تریلیون دلار کسری بودجه دارد و آخرین باری که بودجه فدرال متعادل شد در سال 2001 بود.

مک کارتی خاطرنشان کرد که رئیس جمهور رونالد ریگان به طور مشابه در مورد هزینه های دولت هشدار داد. مک کارتی گفت، کاهش‌هایی که جمهوری‌خواهان مجلس می‌خواهند انجام دهند، «دراکونیایی» نیستند.

در یک مقطع، سخنرانی او با تشویق مدیران و سایرین در بورس قطع شد.

کاخ سفید و دموکرات‌های کنگره حاضر به مذاکره با جمهوری‌خواهان نیستند و می‌گویند کنگره باید به سادگی سقف بدهی را بدون قید و شرط افزایش دهد تا دولت بتواند به پرداخت صورت‌حساب‌های در حال افزایش خود ادامه دهد.

با این حال، صفحه نمایش تقسیم شده در نیویورک، چالش های مک کارتی را برای تمرکز بر مسائل بودجه نشان داد.

در حالی که سخنران سخنرانی خود را ایراد می کرد، جیم جردن، رئیس کمیته قضایی تندرو او، در حال تشکیل جلسه ای در محل در نیویورک بود که تا حدودی بر روی دادستان منطقه، آلوین براگ متمرکز بود.

دادستان منطقه منهتن پس از آن که دفتر وی دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا را به اتهامات جنایتی مرتبط با پرداخت های مخفیانه به ستاره فیلم های بزرگسالان استورمی دنیلز و یک مدل پلی بوی که می گویند با آنها رابطه جنسی داشته است، مورد بررسی قرار داد.

[ad_2]