نامه ای از کالیباف به رهبر انقلاب آخرین خبرها

[ad_1]

5fb6512f7eea8_2020-11-19_14-34

یکی از اعضای هیئت رئیسه مجلس ادعا کرد که کالیباف نامه ای به رهبر معظم انقلاب درباره نقش مجلس در ستاد ملی ضد تاجگذاری نوشته است.

احمد امیرآبادی فراهانی با اشاره به عدم حضور نمایندگان مجلس در ستاد مبارزه با تاجگذاری ملی گفت: كالیباف رئیس مجلس نامه ای به رهبر معظم انقلاب برای ادامه این موضوع نوشت تا كرسی های دو کمیسیون “بهداشت ، درمان” و “اجتماعی” اعضای این کارکنان

پیش از این ، نمایندگان مجلس از نقشی در ایفای نقشی در ستاد ملی مبارزه با تاجگذاری انتقاد کردند. روز گذشته ، محمدرضا صباغیان بافگی ، نماینده یزد و بافگا در مجلس شورای اسلامی ، علناً به این موضوع اعتراض كرد و خطاب به رئیس جلسه كالیباف گفت: امروز ستاد ملی تاج برای كل كشور و مجلس تصمیم خواهد گرفت. یک نماینده مجلس در این ستاد حضور ندارد و این به معنای ضعف مجلس است. ما انتظار داریم شما از مجلس دفاع کنید.

یکی از اعضای هیئت رئیسه مجلس ادعا کرد که کالیباف نامه ای به رهبر معظم انقلاب درباره نقش مجلس در ستاد ملی ضد تاجگذاری نوشته است.

آخرین اخبار (khabarfoori.com)

5fb6512f7eea8_2020-11-19_14-34

احمد امیرآبادی فراهانی با اشاره به عدم حضور نمایندگان مجلس در ستاد مبارزه با تاجگذاری ملی گفت: كالیباف رئیس مجلس نامه ای به مقام معظم رهبری نوشته است كه در آن خواسته است روسای دو كمیسیون “بهداشت ، درمان” و “اجتماعی” را مطلع سازد. عضو این ستاد شدند.

پیش از این ، نمایندگان مجلس از نقشی در ایفای نقشی در ستاد ملی مبارزه با تاجگذاری انتقاد کردند. روز گذشته ، محمدرضا صباغیان بافگی ، نماینده یزد و بافقا در مجلس شورای اسلامی ، علناً به این موضوع اعتراض كرد و خطاب به رئیس جلسه كالیباف گفت: امروز ستاد ملی تاج برای كل كشور و مجلس تصمیم خواهد گرفت. یک نماینده مجلس در این ستاد حضور ندارد و این به معنای ضعف مجلس است. ما انتظار داریم شما از مجلس دفاع کنید.

[ad_2]