نگهبان: ناوارو مشاور بازرگاني ترامپ قانون هچ را نقض كرد آمریکا و کانادا

[ad_1]

پیتر ناوارو آخرین مقام ترامپ است که قانون ایالات متحده را در مورد منع فعالیت های سیاسی در مقام های فدرال نقض کرده است.

مشاور تجاری کاخ سفید پیتر ناوارو آخرین مقام دولت ترامپ است که مشخص شده قانون Hatches را نقض می کند ، قانونی که فعالیت های سیاسی مقامات فدرال ایالات متحده را محدود می کند.

ناظر دولت شورای خدمات ویژه ایالات متحده (OSC) در گزارش 13 صفحه ای خود به پرزیدنت ترامپ دریافت که انتقاد شدید مردم ناوارو از جو بایدن ، نامزد انتخابات ریاست جمهوری و نامزد وی ، کامالا هریس ، مغایر قانون است.

“تحقیقات OSC نشان داد كه دکتر ناوارو با مشاركت در فعالیت های سیاسی در هنگام حضور در رسانه های رسمی و در حساب رسمی توئیتر خود ، منع قانون هچ را در استفاده از قدرت یا نفوذ رسمی خود برای تأثیرگذاری بر انتخابات نقض كرد. “، آژانس در گزارشی که روز دوشنبه منتشر شد گفت.”

در این گزارش آمده است كه از ماه مه تا اكتبر ، ناوارو “غالباً به آقای بایدن به خاطر رابطه با چین حمله می كرد و گاهی او را به” مصالحه “بودن و قابل” خرید “شدن توسط چین متهم می كرد ، حتی وی را صدا می كرد پکن بایدن.

در این گزارش آمده است: “تخلفات دکتر ناوارو در قانون Hatches آگاهانه و عمدی بوده است.”

این گزارش ادامه داد: “وکیل کاخ سفید توضیح داد که همه کارمندان کاخ سفید آموزش اخلاقی اجباری را می بینند ، که شامل آموزش تحت قانون هچ است.” “و پنج مصاحبه مصاحبه شده پس از ارسال نامه OSC به دکتر ناوارو در 21 ژوئیه سال 2020 صورت گرفت و او را از ادعاهایی که OSC در حال تحقیق است مطلع کرد. هنوز هم ، دکتر ناوارو با حمله به جو بایدن ، نامزد انتخابات ریاست جمهوری ، در حین مصاحبه های رسمی ، به نقض قانون Hatches ادامه داد ، حتی اگر می دانست که OSC از او به دلیل شرکت در همان فعالیت تحقیق می کند. “

OSC گفت که ناوارو هیچ پاسخی به این گزارش نداد ، اما گفت که دفتر کاخ سفید به طور ناموفق ادعا کرد که اظهارات ناوارو درباره بایدن “اظهارات واقعی و منطقی از نظر سیاسی از نظر رسمی قابل قبول برای وی است”.

تخلفات قانون دریچه ها معمولاً توسط OSC به سرپرست مجرم ، در این مورد ترامپ ، به دلیل “مجازات انضباطی مناسب” مانند جریمه نقدی یا فسخ ، ارائه می شود. با توجه به بی عملی ترامپ در پی تخلفات قبلی توسط سایر مقامات دولت ، بعید است وی برای مجازات ناوارو اقدام کند.

مقامات ترامپ ، از جمله مشاور ارشد سابق کیلیان کانوی و وزیر کشاورزی سانی پوردو ، به دلیل نقض قانون هچ در دوران ریاست جمهوری ترامپ عنوان شده اند. چندین نفر دیگر – از جمله سخنگوی بانوی سابق ملانیا ترامپ ، استفانی گریشام ، و همچنین ارتباطات مختلف و مقامات کاخ سفید – از OSC اخطارهایی دریافت کرده اند اما مجازات نشده اند.

وزیر امور خارجه مایک پمپئو در حال حاضر تحت بررسی OSC برای سخنرانی در کنوانسیون ملی جمهوری خواهان در ماه آگوست است که وی را هنگام سفر رسمی دولت به اسرائیل ایراد کرد.

در مورد کانوی ، OSC در سال 2019 متوجه شد که وی بارها و بارها قانون را نقض کرده و گفته است: “با توجه به اینکه خانم کانوی مرتکب قانون دیگری است و قانون را نادیده می گیرد ، OSC توصیه می کند که وی از خدمات فدرال برکنار شود “

ترامپ به این توصیه توجه نکرد و کانوی در ماه آگوست داوطلبانه از کاخ سفید استعفا داد تا وقت بیشتری را با خانواده اش بگذراند.



[ad_2]