هشت ناپدید شدن پس از ریزش ساختمان در مارسی فرانسه | اخبار

[ad_1]

گفته می‌شود که ساکنان زیر آوار مدفون شده‌اند، زیرا آتش‌نشانان پس از یک انفجار، شعله‌های آتش را مهار می‌کنند.

مقامات محلی فرانسه گفتند که هشت نفر به تماس‌ها پاسخ نمی‌دهند و گمان می‌رود زیر آوار دو ساختمانی باشند که در انفجاری در نزدیکی بندر در شهر مارسی در جنوب فرانسه فرو ریخت.

دومینیک لورنس، دادستان مارسی، در یک کنفرانس مطبوعاتی عصر روز گذشته گفت که بیش از 100 آتش‌نشان برای خاموش کردن شعله‌های آتش در اعماق آوار این ساختمان 5 طبقه کار کردند، اما پس از گذشت بیش از 17 ساعت، “وضعیت هنوز تثبیت نشده است.” یکشنبه.

وی در یک کنفرانس خبری گفت که ریزش باعث آتش سوزی شد که تلاش ها و تحقیقات امداد و نجات را پیچیده کرد و مهار نشده است.

لارنس گفت که پلیس هنوز ناپدید شدن ظاهری نهمین فرد را که در یک ساختمان همسایه زندگی می کرد تایید نکرده است. در این فروریختن که درست قبل از ساعت 1 بامداد (2200 GMT) رخ داد، 5 نفر دچار جراحات جزئی شدند.

لارنس گفت که علت این انفجار هنوز مشخص نیست.

تصاویر تلویزیونی نشان می‌دهد که در حالی که آتش‌نشانان تلاش می‌کنند آتش را خاموش کنند، دود از لاشه هواپیما بلند می‌شود، در حالی که از سگ‌های آموزش دیده برای یافتن قربانیان استفاده می‌شود.

«ما چیزی نداریم، حتی یک شناسنامه. ما همه چیز را از دست دادیم.

او قبل از فروریختن ساختمان به همراه یک ساختمان همسایه موفق شد به همراه همسر و دو فرزندش از ساختمان در خیابان 15 تیوولی خارج شود. ساختمان سوم نیز تا حدی فروریخته است.

جرالد دارونین، وزیر کشور که از محل بازدید کرد، گفت 30 ساختمان در این منطقه تخلیه شده اند.

بنویت پایان، شهردار مارسی، گفت که دو ساختمان که دیوارهای مشترک با ساختمانی که فرو ریخته بود، قبل از سقوط یکی از آنها، تا حدی تخریب شد و عملیات جستجو و نجات را پیچیده تر کرد. ساختمان ها جزو سازه های تخلیه شده هستند.

epa10566616 صحنه انفجاری که باعث فروریختن حداقل یک ساختمان در مارسی، فرانسه شد، 09 آوریل 2023. پلیس گفت چند نفر مجروح شدند و علت هنوز مشخص نیست.  تلاش امدادگران برای یافتن افراد مفقود شده ادامه دارد.  EPA-EFE/Orianne Ciantar Olive
محل انفجار در مارسی فرانسه دیده می شود [Orianne Ciantar Olive/EPA-EFE]

از پهپادها و کاوشگرها برای بررسی صحنه برای یافتن نشانه های حیات استفاده شد. دادستان گفت که آوارهای سوزان برای سگ های سگ آتش نشانی خیلی داغ بود تا بعد از ظهر یکشنبه کار کنند، اگرچه دود همچنان آنها را آزار می دهد.

درمانین در بازدید صبحگاهی از این سایت گفت: «ما نمی توانیم به روش خیلی کلاسیک مداخله کنیم. وی گفت که آتش چندین متر زیر تپه‌های آوار می‌سوزاند و آب و کف برای قربانیان خطر زنده ماندن دارد.

تحقیقات مربوط به آسیب تصادفی آغاز شده است، حداقل در ابتدا هرگونه قصد مجرمانه را رد می کند. لارنس، دادستان گفت که انفجار گاز از جمله سرنخ هایی است که باید بررسی شود. اما شروع کاوشگر نیز به دلیل گرمای شعله محدود شد.

آتش نشانان با کمک کارشناسان امداد شهری، در طول شب و تمام روز یکشنبه در یک مسابقه آرام با زمان کار کردند. هدف از این عملیات ظریف اطمینان از ایمنی آتش نشانان، جلوگیری از آسیب بیشتر به افرادی است که احتمالاً در آوار گرفتار شده اند و ساختمان های آسیب پذیر اطراف را که قبلاً تا حدی فرو ریخته اند به خطر نیندازد.

لارنس، دادستان، گفت که آتش نشانان “واقعاً در وضعیت پیچیده و خطرناکی برای آنها قرار داشتند.” او گفت که کار در حال انجام است، اما با رعایت نکات ایمنی.

ماری سیرت که در میان تخلیه شدگان بود گفت: “ما صدای انفجار را شنیدیم… انفجاری بسیار شدید که باعث شد ما بپریم و تمام.” “ما از پنجره به بیرون نگاه کردیم تا ببینیم چه اتفاقی دارد می افتد. دود، سنگ و مردم را دیدیم که می دویدند.

ساختمان فروریخته در خیابانی باریک کمتر از یک کیلومتری (نیم مایل) از بندر قدیمی نمادین مارسی قرار دارد که بر مشکلات آتش نشانان و امدادگران افزوده است.

[ad_2]