هشت کارمند بهداشت به دلیل مرگ مارادونا محاکمه خواهند شد اخبار

[ad_1]

سه قاضی اتهام یک ساله دادستان را به دلیل “کار بی احتیاطی و بی نتیجه” در درمان این بازیکن تایید کردند.

رسانه های آرژانتینی روز چهارشنبه گزارش دادند که هشت کارمند بهداشت به دلیل مرگ دیگو مارادونا، اسطوره فوتبال پس از متهم شدن به “قتل عمد” محاکمه خواهند شد.

این بازیکن بزرگ فوتبال که در سال 1986 آرژانتین را به عنوان دومی جهانی رساند، در نوامبر 2020 در سن 60 سالگی پس از انجام عمل جراحی مغز در نوامبر 2020 درگذشت.

سه قاضی دادگاه تجدیدنظر در سان یسیدرو، شهری در حومه بوئنوس آیرس، درخواست‌های دفاعی را برای اتهامی کمتر رد کردند و اتهام یک ساله دادستان را به دلیل «کار بی‌ملاحظه و ناکارآمد» در برخورد با بوکا جونیورز و ناپولی سابق تایید کردند. پخش کننده، کانال تلویزیون TN گزارش شد.

جراح مغز و اعصاب لئوپولدو لوکه و روانپزشک آگوستینا کوساچوف متهم به عدم مراقبت از مارادونا هستند.

تیم پزشکی مارادونا همچنین شامل روانشناس کارلوس دیاز، پزشکان نانسی فورلینی و پدرو دی اسپانیا، هماهنگ کننده پرستاری ماریانو پرونی و پرستاران ریکاردو آلمیرون و داهیانا مادرید بودند.

بر اساس گزارش ها، مارادونا از 11 تا 25 نوامبر در یک اقامتگاه اجاره ای خارج از بوئنوس آیرس زندگی می کرد. دو پرستار او را پس از مرخص شدن از کلینیکی که جراح مغز و اعصاب لوک در آن عمل کرد، همراهی کردند.

به گزارش ال پایس، تیم پزشکی مارادونا به طور مداوم اعلام کرده است که او بیمار سختی برای درمان است. آخرین عکس مارادونا که 10 روز قبل از مرگش گرفته شده است، او را نشان می دهد که پس از عمل، لوک را با سرش باندپیچی شده در آغوش گرفته است.

دادگاه روز سه شنبه گفت که تاریخ محاکمه هنوز تعیین نشده است، اما بعید است تا قبل از سال آینده شروع شود.

مارادونا که در سال 1986 با آرژانتین قهرمان جام جهانی شد، در 25 نوامبر 2020 درگذشت.

کالبد شکافی او نشان داد که او به مرگ طبیعی فوت کرده است.

هواداران در بیرون سردخانه ای که جسد دیگو مارادونا ستاره فقید فوتبال آرژانتینی در آن قرار دارد جمع می شوند.
هواداران در بیرون سردخانه ای که جسد دیگو مارادونا ستاره فقید فوتبال آرژانتینی را در آنجا برده بودند جمع می شوند. [File: AFP]

[ad_2]