هیئت مدیره DeSantis با شکایت از دیزنی در پاسخ به شکایت موافقت کرد | اخبار تجارت و اقتصاد

[ad_1]

شکایت دیزنی از یک قاضی می خواهد که تصرف فرمانداری منطقه پارک موضوعی را که قبلاً به مدت 55 سال تحت کنترل داشت، باطل کند.

چند روز پس از شکایت دیزنی از فرماندار فلوریدا در دادگاه فدرال به دلیل آنچه که به عنوان انتقام به دلیل مخالفت با لایحه موسوم به “نگو همجنسگرا” ایالتی توصیف کرد، اعضای شورای حکام دنیای دیزنی – متشکل از منصوبان فرماندار ران دیسانتیس – به توافق رسیدند. شکایت علیه دوشنبه علیه غول سرگرمی.

اعضای مرکز نظارت بر گردشگری فلوریدا مرکزی به اتفاق آرا به شکایت از دیزنی در دادگاه ایالتی در منطقه اورلاندو و همچنین دفاع در دادگاه فدرال در تالاهاسی، جایی که شرکت سرگرمی چهارشنبه گذشته شکایت خود را ارائه کرد، رای دادند.

شکایت دیزنی علیه فرماندار، هیئت مدیره و پنج عضو آن از یک قاضی می خواهد که مالکیت فرمانداری منطقه پارک موضوعی را که قبلاً به مدت 55 سال تحت کنترل دیزنی بود، باطل کند.

مارتین گارسیا، رئیس منطقه نظارت بر گردشگری فلوریدا مرکزی گفت: “ما در حیاط خلوت خود به دنبال عدالت خواهیم بود.”

آسوشیتدپرس صبح دوشنبه ایمیلی را برای مقامات دیزنی ارسال کرد و خواستار اظهار نظر شد.

دیزنی هفته گذشته پس از آن که هیئت نظارت منصوب شده توسط DeSantis به لغو قراردادی که به شرکت اختیار تصمیم گیری در مورد طراحی و ساخت و ساز در املاک وسیع خود در نزدیکی اورلاندو را می داد، رای داد.

دعوای دیزنی جدیدترین شکایت در نزاع بیش از یک ساله بین دیزنی و دیسانتیس بود که فرماندار را در حالی که در ماه های آینده آماده می شود تا یک مناقصه ریاست جمهوری را آغاز کند، مورد انتقاد قرار داده است.

دیسانتیس که خود را به عنوان یک آتش‌باز جمهوری‌خواه معرفی کرده است که می‌تواند برنامه‌های محافظه‌کارانه‌اش را به طرز ماهرانه‌ای و بدون نمایشنامه اجرا کند، با سرسختی وارد نبرد با شرکت محبوبش و موتور اصلی گردشگری شده است، زیرا رهبران تجاری و رقبای کاخ سفید از موضع او به عنوان رد انتقاد می‌کنند. اصول محافظه کاری دولت کوچک

این دعوا سال گذشته پس از آن آغاز شد که دیزنی، با فشار قابل توجهی، علناً با قانون ایالتی مخالفت کرد که درس‌های کلاسی درباره گرایش جنسی و هویت جنسیتی را در کلاس‌های ابتدایی ممنوع می‌کرد، سیاستی که منتقدان آن را «نگو همجنس‌گرا» نامیدند.

به عنوان مجازات، DeSantis منطقه خودگردان Disney World را به دست گرفت و هیئت ناظران جدیدی را برای نظارت بر خدمات شهری در پارک های موضوعی گسترده منصوب کرد. اما قبل از ورود هیئت مدیره جدید، شرکت به توافقی 11 ساعته پرداخت که بسیاری از اختیارات سرپرستان جدید را سلب کرد.

[ad_2]