ویروس الجزیره دیجیتال برنده جوایز AIB می شود اخبار

[ad_1]

مجموعه مستند پرواز روی دیوار برنده جایزه برتر شد. بررسی ها / سری پادکست های دیجیتال ، دیپلمات های فروش ، امتیازات بالایی را کسب کردند.

الجزیره انگلیسی آنلاین ، سری جدید دیجیتال گونی ، پرواز روی دیوار، برنده جایزه معتبر انجمن اپراتورهای تلویزیون بین المللی (AIB) برای بهترین مستند کوتاه شد. این مجموعه با استفاده از یک رویکرد کاملاً مشاهده ای ، داستان ها را فقط با استفاده از تصویر و صدا – بدون روایت – با شخصیت هایی که مستقیماً مقابل دوربین صحبت می کنند ، کاوش می کند.

این پیروزی برای قسمت اول سریال “ویروس” حاصل شد ، که در آن رائول گالگو آبلان کارگردان یکی از اولین موج های کوچک روزنامه نگاران بستری در بیمارستان ها ، سردخانه ها و مراقبت از سالمندان در بارسلونا و اطراف آن بود.

با تکیه بر غرایز مستند تیزبین – و خود او را در معرض خطر زیادی قرار می دهد – دوربین آبلان بینندگان را در پاسخ اسپانیا به شیوع COVID-19 در اواخر مارس 2020 غرق می کند ، در حالی که پزشکان ، پرستاران و پیراپزشکان با بالاترین میزان درگیر می شوند در آن زمان درصد عفونت در بین کارکنان مراقبت های بهداشتی در اروپا است.

https://www.youtube.com/watch؟v=1sKFeM2SPQI

در ویروس ، کادر پزشکی استرس ناشی از کار در دو شیفت کاری ، بدون روزهای تعطیل برای هفته ها ، بدون تجهیزات و منابع محافظتی کافی برای مقابله با تعداد مرگ را فاش می کنند و آنها را مجبور می کنند تصمیم بگیرند که چه افرادی درمان های نجات دهنده زندگی یا نه

سازمان دهندگان AIB در یک مراسم مجازی در 13 نوامبر با گرامیداشت 16 ساله گفتند: “قضات ما فکر کردند این یک برنده آشکار است ، زیرا کار کاملاً نشان دهنده فضای وهم آور و عجیب این مرحله اولیه COVID-19 است.” جوایز AIB با به رسمیت شناختن دستاوردهای برجسته روزنامه نگاری واقعی. این ویروس یک “داستان جسورانه ، بسیار خوب روایت شده” است. [with] جلوه های بصری عالی و موسیقی متن شگفت انگیز. “

کارلوس ون میک ، مدیر نوآوری و برنامه نویسی دیجیتال ، گفت: “ما به تیم Fly on the Wall بسیار افتخار می کنیم که از ابتدای ابتدای همه گیری ابتکار عمل را نشان داد.”

“این مجموعه نمونه ای از گزارش بدون ترس از پشت صحنه است. از نظر توانایی استفاده از فیلم های طولانی مدت به عنوان راهی برای تعمیق درک ما از اخبار بی نظیر است. به تیم برای کار عالی تبریک می گویم. “

تیم دیجیتال پادکست همچنین جایزه ای تحسین برانگیز برای دیپلمات های فروش دریافت کرد ، مجموعه ای مبتنی بر مستند مشهور درباره تحقیقات الجزیره.

کانال انگلیسی الجزیره نیز با پیروزی در گروه علم و فناوری برای تصویر بزرگ – جهان با توجه به هوش مصنوعی ، و همچنین دو جایزه بسیار عالی برای 101 شرقی: فروش پاپوآ غربی و شاهد مستند ، دزد رقاصان.



[ad_2]