پارلمان بیشتر از مردم به میز سیاسی خود اهمیت می دهد | آخرین خبرها

[ad_1]

5fd1276873461_2020-12-09_23-07

این فعال سیاسی محافظه کار گفت: “افراط گرایان نقش اصلی را در این مجلس بازی می کنند.” پارلمان ، که از ابتدا با این مسئله دست و پنجه نرم می کند ، “سال خوبی است که از بهار آن برخاسته است.” “برای سه سال و نیم آینده شما کاری جز پشیمانی نخواهید کرد.”

محمد مهاجیری گفت: به نظر من مجلس فعلی بیش از میز مردم بیشتر به فکر میز سیاسی خود است.

محمد مهاجری ، سیاستمدار اصولگرا با ارزیابی نتایج کار مجلس یازدهم گفت: “نمی خواهم بگویم در مجلس یازدهم هیچ کاری انجام نشده است ، اما همه آنچه انجام شده و برنامه اخیر بیشتر یک عمل پوپولیستی است.” شرایط بحرانی کنونی در کشور. اینکه به دولت بگوییم مالیات را از جایی جمع کند و به مردم یارانه بدهد کار اشتباهی است.

وی افزود: به نظر من مجلس فعلی بیش از میز مردم بیشتر به فکر میز سیاسی خود است. در این مجلس افراط گرایان نقش اصلی را بازی می کنند. پارلمان ، که از ابتدا این کار را انجام می دهد ، “همان سال خوبی است که از بهار خود بوجود آمده است.” برای سه سال و نیم آینده هیچ کاری نمی توان انجام داد جز پشیمانی.

این اصولگرا افزود: تا زمانی که مجلس این روند را ادامه می دهد ، دیگر امیدی نخواهد بود. بخشی از دلیل آن آگاهی مجلس از ظرفیت کم خود است. شما هیچ عنصر و فرصت قابل توجهی در این مجلس نمی بینید ، حتی کسانی که قبلاً در مجلس بودند و امروز فرصت داشتند ترجیح می دادند در حاشیه باشند و نظری نداشته باشند. این نشان می دهد که مجلس به هیچ وجه ملت و خواسته های مردم را برآورده نمی کند.

مهاجري تاكيد كرد كه مشاركت مردم در مجلس دهم بسيار كم است و اين گروه علاقه اي به برگزاري انتخابات داغ ندارند. اگر آنها به دنبال یک انتخابات گرم بودند ، امروز آنها را تعیین می کردند.

وی یادآور شد: وقتی به مردم می گوییم برای نیازهای مهم خود حتی کمتر از خانه بیرون بروند ، طبیعی است که آنها پای صندوق های رای نمی روند و این مجلس است که باید برنامه ها و روش هایی را برای برگزاری انتخابات الکترونیکی حتی از طریق پست پیدا کند. کند متأسفانه ، آنها به این فکر نمی کنند و پروژه های فضایی را تصویب می کنند ، زیرا مشخص نیست که مجری این پروژه ها کیست و با چه بودجه ای باید انجام دهند.

این فعال سیاسی محافظه کار گفت: “افراط گرایان نقش اصلی را در این مجلس بازی می کنند.” پارلمان ، که از ابتدا با این مسئله دست و پنجه نرم می کند ، “سال خوبی است که از بهار آن برخاسته است.” “برای سه سال و نیم آینده شما کاری جز پشیمانی نخواهید کرد.”

آخرین اخبار (khabarfoori.com)

5fd1276873461_2020-12-09_23-07

محمد مهاجیری گفت: به نظر من مجلس فعلی بیش از میز مردم بیشتر به فکر میز سیاسی خود است.

محمد مهجیری ، سیاستمدار اصولگرا ، با ارزیابی نتایج مجلس یازدهم گفت: “نمی خواهم بگویم در مجلس یازدهم هیچ کاری انجام نشده است ، اما همه آنچه انجام شده است و برنامه اخیر یک عمل پوپولیستی است.” در بحران کنونی کشور. اینکه به دولت بگوییم مالیات را از جایی جمع کند و به مردم یارانه بدهد درست نیست. از کجا بدانیم که این مالیات ها قابل وصول است؟!

وی افزود: به نظر من مجلس فعلی بیش از میز مردم بیشتر به فکر میز سیاسی خود است. در این مجلس افراط گرایان نقش اصلی را بازی می کنند. پارلمان ، که از ابتدا با این مسئله دست و پنجه نرم می کند ، “سال خوبی است که از بهار آن برخاسته است.” برای سه سال و نیم آینده شما کاری جز پشیمانی نخواهید کرد.

این اصولگرا افزود: تا زمانی که مجلس این روند را ادامه می دهد ، دیگر امیدی نخواهد بود. بخشی از دلیل آن آگاهی مجلس از ظرفیت کم خود است. شما هیچ عنصری اساسی در این مجلس نمی بینید ، حتی کسانی که قبلاً در مجلس بودند و امروز قدرت داشتند ترجیح می دادند در حاشیه باشند و نظری نداشته باشند. این نشان می دهد که مجلس به هیچ وجه ملت و خواسته های مردم را برآورده نمی کند.

مهاجری تأکید کرد: میزان مشارکت مردم در مجلس یازدهم بسیار پایین بود و این گروه علاقه ای به برگزاری انتخابات داغ ندارند. اگر آنها به دنبال یک انتخابات گرم بودند ، امروز آنها را تعیین می کردند.

وی یادآور شد: وقتی به مردم می گوییم برای نیازهای مهم خود حتی کمتر از خانه خارج شوند ، طبیعی است که آنها پای صندوق های رای نمی روند و این مجلس است که باید برنامه ها و روش هایی را برای برگزاری انتخابات الکترونیکی حتی از طریق پست پیدا کند. کند متأسفانه ، آنها به این فکر نمی کنند و پروژه های فضایی را تصویب می کنند ، زیرا مشخص نیست که مجری این پروژه ها کیست و با چه بودجه ای باید انجام دهند.

[ad_2]