پیش بینی ای که شیوع تاج گذاری را پیش بینی می کند ، از پایان همه گیری صحبت می کند

[ad_1]

35 ساله از لندن همچنین ادعا می کند که اعتراضات جهانی را دیده است – و اکنون او می بیند که در سال 2021 چه اتفاقی خواهد افتاد.

نیکلاس ، متخصص هیپنوتیزم و ستاره شناس با گذشته نگر می گوید: “برخی از الهامات من فقط اتفاق می افتد.” “بقیه بیشتر نمادین هستند و باید تفسیر شوند ، تقریباً مانند رویایی با پیام های پنهان.”

وی افزود: “یكی از مواردی كه امسال بسیار درباره من س askedال شده ویروس تاج است.” من الهام گرفته ام كه ​​نشان می دهد بعد از سال جدید وضعیت تثبیت می شود و تا بهار سطح بیماری به سطح كنترل می شود.

“اما من پیش بینی می کنم که وحشت و محدودیت های ویروس تا سال 2022 ادامه خواهد داشت.”

نیکلاس معتقد است که در زندگی قبلی خود یک ملکه مصری و یک شیر بود.

او می گوید برای اولین بار از کودکی به قدرت پیش بینی خود پی برده و اولین تجربه واقعا قدرتمند در 17 سالگی بدست آمده است.

وی گفت: “من تقریباً یک تجربه خروج داشتم و توانستم بسیاری از زندگی قبلی خود را ببینم.” “منطقی نیست ، اما من می دانم آنچه در یکی از زندگی های قبلی ام دیده ام.”

“من هزاران زندگی قبلی داشتم.” من یک ملکه مصری ، یک خادم ، یک معلم در طول انقلاب فرانسه ، یک آهو ، یک شیر بودم و حتی در کهکشان دیگری زندگی می کردم. “

نیکلاس از این تجربه چنان شوکه شد که برنامه تحصیل در رشته تاریخ و اقتصاد را در دانشگاه کنار گذاشت و تصمیم گرفت که به یک درمانگر تبدیل شود که می تواند به زندگی سابق خود برگردد.

او ادعا می کند که از آن زمان به او الهام شده است که برخی از این الهامات در خواب رخ می دهد و دیگران به محض اینکه مشغول کارهای روزمره اش باشد ، به سراغش می آیند.

او معتقد است این هدیه به او کمک کرده است تا برخی از مهمترین وقایع اخیر را پیش بینی کند.

نیکلاس می گوید: “در سال 2018 از کلمه آنفلوآنزا الهام گرفتم.” توی سرم گیر کرد چون من از این کلمه استفاده نمی کنم در زندگی روزمره ، اگر در مورد آن صحبت می کردم ، فقط می گویم جریان [کوتاه شده آنفلوآنزا که در زبان انگلیسی رایج است]. »

“من یک فاجعه جهانی در مورد گوشت یا حیوانات دیده ام.” این تاج را با آنفولانزای اسپانیایی مقایسه کرده اند و برخی معتقدند که منشا آن از بازار حیات وحش در ووهان چین است. “

“من همچنین شکست دونالد ترامپ را پیش بینی کردم.” انتخابات آمریکا بسیار نزدیک بود ، بنابراین هنگامی که بایدن بالاخره پیروز شد ، بسیار غیر واقعی بود که ببینم الهاماتی که آنها به من دادند محقق شد. “

فالگیر همچنین معتقد است که الهام از او در سال 2019 در مورد اعتراضات جهانی تا حدی مربوط به جنبش “زندگی سیاه است”.

اما نه تنها وقایع مهم جهان که نیکلاس ادعا می کند قادر به پیش بینی است. وی می گوید که تصویری از یک لباس کاپ کیک را نیز دیده است و اصرار دارد که این لباس در واقع لباس آریانا گراند ، خواننده مشهور مراسم جوایز گرمی 2020 بود که به سوژه شبکه های اجتماعی تبدیل شد.

نیکولای می گوید: “تصویر اعتراضاتی که من دیدم اکنون بسیار مهم است ، زیرا امسال مردم در سراسر جهان به خیابان ها ریختند ، برخاستند و اعتراضات خود را فریاد زدند.”

“زندگی سیاه پوستان مهم است. جنبش رشد کرده است ، اما اعتراضات دیگری نیز در سراسر جهان مانند فرانسه و نیجریه برگزار شده است.”

“چیز دیگری که من تا سال 2020 دیدم ، بیمارستانی است که در آتش سوخت.” در آن زمان ، فکر می کردم این یک آتش سوزی واقعی است ، اما اکنون فکر می کنم این می تواند یک تصویر نمادین از کادر پزشکی باشد که ویروس را پوشانده است. ” .

“من همچنین از جنگ جهانی سوم الهام گرفتم ، اما شاید نه از جنگ بین کشورها ، بلکه از جنگ علیه ویروس تاج.”

اکنون نیکولای پیش بینی های سال 2021 را پیش بینی کرده است. او می گوید از ناآرامی های داخلی الهام گرفته است و می گوید اعتراضات جهانی برای دو تا سه سال دیگر ادامه خواهد داشت.

وی همچنین مهاجرت گسترده مردم را پیش بینی کرده و می گوید هزاران نفر همزمان به کشورهای دیگر مهاجرت می کنند.

نیکولای توضیح می دهد: “من می بینم که مردم برای زندگی بهتر تقریباً مانند مهاجرت دسته جمعی به جایی می روند.” “من در مورد چند صد نفر صحبت نمی کنم – منظورم هزاران نفر است.”

او همچنین می گوید که آتش سوزی در نیویورک و اندوه و درد سه چهره مشهور هالیوود را دیده است.

نیکلاس می گوید: “من همیشه از کلمات” تام کروز “و” قلب “الهام می گیرم.” ممکن است فقط اتفاق بیفتد که او یک مشکل قلبی داشته باشد ، یا این یک استعاره باشد ، و او ممکن است یک عشق یا چیز دیگری داشته باشد. “

“من همچنین برای ناتالی پورتمن و کیم کارداشیان ناراحتم.” چه کسی می داند ، شاید او کانی وست را ترک کند.

برخی از الهامات امیدوار کننده نیکلاس انتشار جلد دیگری از کتاب در مورد هری پاتر و موضوع بیسکویت هضم کننده در شبکه های اجتماعی به دلایل ناشناخته برای وی است.

وی همچنین پیش بینی می کند که اتفاقات بزرگی برای خانواده سلطنتی انگلیس به خصوص با مگان مارکل رخ دهد.

نیکلاس توضیح می دهد: “من از مگان مارکل الهام گرفته ام ، جایی که جلوی دوربین ظاهر می شود ، مصاحبه هایی را نشان می دهد و اسرار خانواده سلطنتی را فاش می کند.”

با این حال ، نیکولای پیش بینی های ترسناکی دارد.

نیکلاس می گوید: “من الهاماتی وحشتناک داشتم.” یکی از رهبران مرد جهان کشته شد. من نمی دانم که او کیست ، اما احساس کردم این واقعه جهان را شوکه کرده است. “من مطمئنا امیدوارم که این اتفاق نیفتد.”

“من همچنین از اجلاس جهانی الهام گرفتم ، که توسط یک رسوایی جنسی ، فعالیت سیاسی راست افراطی ، به ویژه در جنوب اروپا ، خاورمیانه و آفریقا ، و فوران یک آتشفشان که منجر به تغییرات عمده ای در آب شد و” هوا می شود “منجر به ایجاد اختلال در جناح راست شد.

“کلمات” آنفولانزای خوکی “نیز به من الهام کرد و من تصاویری از وحشت جمعی را دیدم.” من فکر نمی کنم ویروس دیگری باشد ، اما با توجه به آنچه امسال اتفاق افتاده است ، می توانم تصور کنم که واکنش نسبت به آن اغراق آمیز است. “

او می گوید وقتی به او الهام می شود – خصوصاً از یک اتفاق جالب – ساکت کردن قسمت منطقی مغز او دشوار است زیرا او دائماً در تلاش است آنچه را دیده است درک کند.

وی با وجود پیش بینی های خود ، تأکید می کند که فرد خاصی نیست ، اما معتقد است که همه ما توانایی های یکسانی داریم ، اما شک مانع از اعتماد ما به آنها می شود.

نیکلاس می گوید: “تمام کاری که من انجام می دهم تمیز کردن همه چیزهایی است که داریم ، اما فکر می کنم همه ما این حس ششم را داریم.”

“مردم چیزهای کوچک را نمی دانند مانند دانستن اینکه تلفن زنگ می خورد یا به طور تصادفی خبرهای بدی دریافت می کنند.” اما اگر امروز بتوانید از حواس پرتی زندگی ما جلوگیری کنید ، درک عمیق تری خواهیم داشت. “

نیکلاس می گوید حتی اگر بارها از او سال شده باشد ، اما نمی تواند این کار را برای پیش بینی اعداد مورد نیاز برای برنده شدن در قرعه کشی انجام دهد.

او می گوید: “افراد زیادی هستند كه به بازی فكر می كنند و به آنچه من انجام می دهم علاقه زیادی نشان می دهند ، اما قطعاً آنها تردیدهایی دارند.” “آنها چیزهایی مانند این را بیان می کنند ،” پس چرا نتیجه قرعه کشی را پیش بینی نمی کنم؟ “

“اما من هیچ كنشی بر الهام خود ندارم و برنده شدن در لاتاری هیچ دردی را در دنیا دوا نمی كند.” همچنین همه قرار نیست میلیونر شوند. “

“من خودم بدبین هستم و سعی می کنم هر دو سکه را ببینم ، این منطق و پیشگویی است.” در هر صورت ، من با کار خود به کسی آسیب نمی رسانم ، بنابراین افراد مشکوک باید بدانند که من تلاش می کنم و آماده به چالش کشیدن هستم. “

[ad_2]