چرا خبرنامه ها نتایج مختلف انتخابات ایالات متحده را گزارش می دهند؟ | آمریکا و کانادا

[ad_1]

برخی از خبرگزاری ها می گویند بایدن برنده آریزونا است ، در حالی که برخی دیگر هنوز تماس نگرفته اند. چگونه تصمیم می گیرند؟

آریزونا بعنوان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دموکرات و معاون رئیس جمهور سابق جو بایدن ، اما نه همه ، از سوی سازمان های خبری معرفی شده است ، و این س questionsالاتی را درباره چگونگی و دلیل تصمیم گیری رسانه ها مطرح کرده است.

بسیاری از آژانس های خبری تصمیمات انتخاباتی خود در ایالات متحده را براساس اطلاعات جمع آوری شده توسط آسوشیتدپرس قرار می دهند.

آریزونا و 11 رأی انتخاباتی آن در اوایل روز چهارشنبه با 80 درصد شمارش آرا expected پیش بینی شده توسط AP خواستار بایدن شد. [and] این آژانس در راهنمای خود برای كشورهایی كه خواستار آن است ، گفت: “بایدن پنج درصد جلوتر است ، با حدود 130،000 رأی بیشتر از ترامپ.”

فاکس نیوز ، که دارای “دفتر تصمیم گیری” خود است که داده های AP را تجزیه و تحلیل می کند و تصمیمات خود را می گیرد ، اوایل شب آریزونا را برای بایدن خواستار شد و گفت که این کار خشم کمپین رئیس جمهور ایالات متحده دونالد ترامپ و طرفدارانش را برانگیخت.

از صبح روز پنجشنبه ، فاکس نیوز به بایدن 264 رأی انتخاباتی نشان داد ، شش رأی از 270 رأی لازم برای کسب ریاست جمهوری. اما سایر فروشگاه ها بایدن را با عدد 253 نشان دادند و آریزونا همچنان در قرعه کشی بود.

فاکس نیوز تنها کانالی نیست که از دفتر تصمیم گیری خود برای پیش بینی استفاده می کند. NBC ، ABC و دیگران دفاتر تصمیم گیری خود را دارند.

این دفاتر – همراه با AP – نقش مهمی در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 دارند ، که چاقو باقی مانده است.

AP گزارش داد که بایدن در حال حاضر با حدود 68000 رأی و 88 درصد آریزونا را رهبری می کند. ویسکانسین ، یک ایالت نوسان دیگر ، با اختلاف تراش کم 20،000 رأی به بایدن فراخوانده شد.

اوضاع حتی در گرجستان که هنوز نامیده نمی شود نزدیکتر است و ترامپ با حدود 13000 رأی و 99 درصد آرا را در اختیار دارد.

مبارزات انتخاباتی ترامپ قبلاً پرونده هایی را برای متوقف کردن شمارش آرا filed تشکیل داده و قول داده است که در آن ایالت های نزدیک بازشماری آرا را بازپرداخت کند.



[ad_2]