کتاب های داروین یک میلیون دلار ضرر کرد / عکس | آخرین خبرها

[ad_1]

یکی از آنها شامل طرح معروف درخت زندگی یک دانشمند قرن XIX است که فرضیه رابطه تکاملی بین گونه ها را بررسی می کند.

پس از جستجوی گسترده ، کارمندان موزه به این نتیجه رسیدند که ممکن است این کتاب ها به سرقت رفته باشد. آنها در حال آماده سازی یک تماس عمومی برای یافتن آنها هستند.

دکتر جسیکا گاردنر ، کتابدار دانشگاه کمبریج ، از دست دادن یادداشت ها را “غم انگیز” توصیف کرد و گفت که هیچ تلاشی برای یافتن آنها وجود نخواهد داشت.

این کتابها آخرین بار در نوامبر 2000 پس از درخواست داخلی برای حذف آنها از یک فروشگاه دست نویس ویژه برای عکاسی دیده شده است.

با شروع کار ساخت و ساز ، آنها را به یک استودیوی موقت منتقل کردند ، که پس از آن در یک ساختمان موقت در محوطه دانشگاه کتابخانه واقع شد.

دکتر گاردنر گفت: “ما می دانیم که از آنها در ماه نوامبر عکس گرفته شده است.” اما ما نمی دانیم از ژانویه سال 2001 که مشخص شد آنها در قفسه ها نیستند چه اتفاقی افتاده است. و من می ترسم چیزی در کارنامه باقی نماند که چیز دیگری به ما نگوید.

در ابتدا ، كتابداران تصور می كردند كه ممكن است در جای دیگری گم شوند. دکتر گاردنر ، که در سال 2017 مدیر خدمات كتابخانه شد ، می افزاید: “قبل از من ، مقامات واقعاً تصور می كردند كه این دو دفترچه به اشتباه در قفسه دیگری قرار گرفته اند و آنها را پیدا می كنند.” اما در این سالها جستجوهای فشرده و دقیق انجام شد و متأسفانه هیچ اثری از آنها باقی نماند.

با توجه به وسعت کتابخانه ، شاید تعجبی نداشته باشد. اندازه این کتابخانه عظیم ، که شامل بیش از 200 مایل قفسه است ، تقریباً می تواند از کمبریج به ساوتهمپتون موکول شود. این کتابخانه شامل بیش از 10 میلیون نقشه ، دست نوشته و اشیا other دیگر است.

مقامات می گویند سرانجام پس از جستجوی گسترده به این نتیجه رسیدند که می توان کتابچه های ارزشمند داروین را به سرقت برد.

اکنون کتابخانه دانشگاه کمبریج قصد دارد برای یافتن این آثار ارزشمند به مردم مراجعه کند تا در صورت یافتن ردپای خود بتوانند مقامات یا پلیس را مطلع کنند.

این یادداشت ها با توجه به کتابخانه دانشگاه کمبریج به خط خود داروین نوشته شده و میلیون ها پوند هزینه دارند.

چارلز رابرت داروین (متولد 12 فوریه 1809 در انگلستان و درگذشت در 19 آوریل 1882) زیست شناس و زمین شناس انگلیسی است که به دلیل یافته های خود در علوم تکامل شهرت دارد. وی این نظریه را مطرح كرد كه همه گونه ها نسبتی مشترك دارند. این نظریه امروزه توسط دانشمندان پذیرفته شده و یکی از مفاهیم اساسی دانش است. برای اولین بار ، داروین نظریه خود را مبنی بر اینکه این پیشرفت تکاملی نتیجه فرایندی به نام انتخاب طبیعی است ، ارائه داد که در آن تلاش برای زنده ماندن با همکاری آلفرد راسل والاس ، تأثیر مشابهی در پرورش انتخابی در پرورش انتخابی دارد. از داروین به عنوان یکی از مهمترین انسانهای تاریخ بشر یاد شده است.

همچنین کتاب منشأ گونه های آن به عنوان یکی از مهمترین کتابهای علمی تاریخ شناخته شده است.

در سال 1859 ، یک سال پس از انتشار همکاری با والاس ، داروین منشأ گونه ها را با شرح شواهد خود برای تکامل منتشر کرد. تا دهه 1970 ، تکامل در بین طبقه تحصیل کرده “واقعی” بود. پذیرفته شده. با این حال ، پس از معرفی سنتز مدرن در اوایل قرن بیستم ، بین دانشمندان اتفاق نظر وجود داشت که انتخاب طبیعی به عنوان اساس سازوکار تکاملی در نظر گرفته شده است. این کشف علمی داروینی تمام علوم زیست شناختی را به هم پیوند داده و تنوع زیستی را توضیح می دهد.

[ad_2]