کف راهرو: خانواده های آمریکایی به سمت درختان کریسمس واقعی سرازیر می شوند اخبار آمریکا و کانادا

[ad_1]

آنی سیرواس ، یک پرستار تنفسی ، ماه ها به مراقبت از بیماران ویروسی کرونا در پورتلند ، اورگان ، یک بیمارستان می پردازد و با افزایش عفونت و بستری شدن در بیمارستان قبل از تعطیلات ، به طور فزاینده ای مشغول می شود.

اما در یک روز آفتابی اخیر ، COVID-19 خیلی دور به نظر می رسید وقتی که او ، همسرش و دختر دو ساله شان در یک مزرعه درخت کریسمس گشتند و در جستجوی یک گیاه همیشه سبز مناسب برای یک فصل تعطیلات متفاوت از سایر موارد بودند. این خانواده نزدیک به یک هفته قبل از روز شکرگذاری برای درختان خرید می کردند و برای اولین بار چوب خود را انتخاب می کردند به جای اینکه آن را از قبل قطع کنند.

وی گفت: “خوب است که خانه فضای جداگانه ایمنی به دور از بیمارستان باشد و خواه ما بتوانیم با خانواده خود متحد شویم یا نه ، من می دانم که درخت کوچک خود را با چراغ های بنفش خواهیم داشت ، و این چیزی است که باید منتظر آن باشیم.”

صنعت واقعی درخت کریسمس ، که با افزایش علاقه به درختان مصنوعی دست و پنجه نرم می کند ، خوشحال است که به نظر می رسد تعداد بیشتری از آمریکایی ها در این فصل به سمت گیاهان سبز همیشه بریده هجوم می آورند و به دنبال یک نقطه روشن در بین ویروس های در حال زوال هستند.

اوایل فصل است ، اما عمده فروشان و قطعات کوچک خود را تقاضای زیادی می کنند ، بسیاری از آنها قبل از شکرگذاری افتتاح می شوند. این تجارت می گوید افراد بیشتری را زودتر از هر زمان دیگری می بیند.

به عنوان مثال ، در برخی از مزارع که می توانید درخت انتخاب کنید ، مدتها قبل از روز شکرگذاری مشتریان مخفیانه علامت گذاری کردند تا درخت بی نقصی را که پس از افتتاح تجارت قطع می شود ، مشخص کنید. با افزایش تقاضا ، فروشگاه های بزرگ جعبه فروشی به دنبال درختان تازه تا یک هفته زودتر از سال گذشته هستند و Walmart برای اولین بار تحویل خانه رایگان را ارائه می دهد.

تیم دالی و پسر 9 ساله اش یعقوب از توالتین درخت کریسمس تازه بریده شده خود را به مزارع لی در تولاتین ، اورگان ، ایالات متحده آوردند. [File: Paula Bronstein/AP Photo]

“این فصل تقریباً شش تا هفت روز قبل از آنچه در گذشته دیده ایم اجرا می شود. ما هرگز مانند امسال تقاضا ندیده ایم. “گفت: مکنزی کوک ، که بین 1.8 میلیون تا 2 میلیون درخت در سال تهیه می کند ، از مزرعه های مک کنزی در اورگان و درختان کریسمس کریسمس مبارک در کارولینای شمالی.

تعدادی از دلایل باعث افزایش علاقه می شوند. بیشتر و بیشتر آمریکایی ها در تعطیلات در میان محدودیت های همه گیر در خانه می مانند و متوجه می شوند که برای اولین بار پس از سالها – یا شاید روزی – آنها خانه آب یک درخت تازه بریده شده خواهند بود. با رژه ها و جشنواره های تعطیلات لغو شده ، خانواده های دیوانه نیز به دنبال راهی ایمن برای ایجاد خاطرات خاص هستند.

علاوه بر این ، درختان کریسمس تازه بریده شده عمدتا در خارج به نمایش در می آیند ، جایی که خطر انتشار ویروس کمتر است ، گفت: مارشا گری ، مدیر اجرایی هیئت ترویج درخت کریسمس.

این سازمان ملی می گوید تحقیقات صنعتی به آنها می گوید بسیاری از افرادی که سال گذشته چوب مصنوعی کاشته اند قصد دارند امسال چوب واقعی خریداری کنند و بیشتر همه گیر را دلیل آن می دانند.

“بله ، این یک محصول است ، این یک تزئین است که شما در خانه خود قرار می دهید ، اما گرفتن یک درخت واقعی شامل انتخاب ، شکار برای آن ، گردش خانوادگی است. گری گفت: این واقعاً یک حافظه ساز است ، روزی است که با هم می گذرانید و بسیار بزرگتر از خود درخت است. “این واقعاً باعث ایجاد خاطرات خانوادگی می شود و به نظر می رسد مردم در حال حاضر به سمت آن گرایش پیدا می کنند.”

درختان کوچک کریسمس ، آماده حمل به Cosco’s ، در مزارع McKenzie در Oregon City ، Oregon ، USA دیده می شوند [File: Paula Bronstein/AP Photo]

افزایش علاقه به درختان واقعی در حالی صورت می گیرد که صنعت در سالهای اخیر برای جذب مشتری های جوان و جدید تلاش می کند زیرا آمریکایی های بیشتری درخت مصنوعی خریداری می کنند.

بین 75 تا 80 درصد آمریکایی ها که یک درخت کریسمس دارند از قبل یک درخت مصنوعی دارند و بازار درختان جعلی 1 میلیارد دلاری سالانه حدود 4 درصد رشد می کند – اگرچه می توان از آنها استفاده مجدد کرد.

هیچ کس فروش سالانه درختان واقعی را دنبال نمی کند زیرا دسته های مستقل درختان بسیار پراکنده هستند ، اما کسانی که در این کار تجاری هستند تخمین می زنند که هر ساله حدود 20 میلیون درخت یا بیشتر فروخته می شود ، بیشتر آنها در جعبه فروشی های بزرگ مانند Costco و Home Depot. .

اورگان ، بزرگترین تامین کننده درختان تازه بریده شده کشور ، انتظار دارد که در این فصل نزدیک به شش میلیون گیاه همیشه سبز را به مکان های دور از ژاپن و چین حمل کند. دیگر صادرکنندگان چوب دیگر در واشنگتن ، کارولینای شمالی و پنسیلوانیا هستند.

در سال 2018 ، صنعت چوب تازه بریده شده یک کمپین رسانه های اجتماعی به نام “این کریسمس است. آن را واقعی نگه دارید!” “برای جذب خانواده های جوان و ماهر در رسانه ها برای هزاره ها.

جاش و جسیکا فرارا برای خرید درختان کریسمس با پسران جسی ، یک ، و جید ، سه ساله ، در مزرعه درخت کریسمس Sunnyview در سالم ، اورگان ، ایالات متحده خرید می کنند. [File: Paula Bronstein/AP Photo]

امسال ، شورای ترویج درخت کریسمس همچنین از راب کنی ، خالق “پدر ، چگونه می توانم این کار را انجام دهم؟” ، یک کانال YouTube از وی خواسته است که یک ویدیو با دستورالعمل های مبتدی در مورد نحوه خرید و کاشت یک درخت واقعی تهیه کند و سپس آن را زنده نگه دارد . ده ها هزار بازدید وجود دارد.

گری گفت: “ما می خواهیم درختان کریسمس واقعی را به خانواده های جوان و خریداران جدید معرفی کنیم و تقاضای بیشتری در میان افرادی ایجاد کنیم که می گویند:” من فقط از گرفتن درخت و کشیدن آن به خانه ام کمی عصبی هستم “.

به نظر می رسد این پیام در حال شکستن است زیرا آمریکایی ها به دنبال راهی شادتر برای بستن یک سال دشوار هستند.

لی فارمز ، یک مزرعه خانوادگی نسل ششم در تولاتین ، اورگان ، یک هفته زودتر از سال گذشته برای فصل افتتاح شد. در چهار ساعت اول ، او بیش از 100 درخت فروخت و چهره های جدیدی را در مشاغلی دید که معمولاً هر ساله از همان مشتریان استقبال می کند.

تگان میلر ، مالک مشترک لی فارمز ، گفت: “این تجربه برای بسیاری از خانواده ها تقریباً یک تجربه جدید – یا تجدید شده است.” “این درخت واقعی بوی خوبی در خانه شما دارد ، چیزی برای مراقبت و تزئین با هم به طوری که هیچ چیز بهتر از فصل تعطیلات نباشد.”



[ad_2]