کیهان سایت خبری را کلاهبرداری و حق کار خواند!

[ad_1]

5f9a4c0320666_5f9a4c0320668

کیهان نوشت: این سایت متقلب و فریبنده ادعا کرد برای حل بحران فعلی در چارچوب اجماع ملی ، مذاکرات در مورد مذاکرات غیر هسته ای باید به مخالفان تحویل داده شود و در همین زمان دولت فقط باید مذاکرات هسته ای را آغاز کند.

در شماره امروز این روزنامه به دوران ایران حمله کرده و نوشت:
عصر ایران که تاریخ آن در دوره های مختلف سیاسی بارها تغییر رنگ داده است ، در یادداشت خود می نویسد: این کشور درگیر مشکلات زیادی به ویژه از نظر اقتصادی است و نیاز به اجرای برنامه ای برای غلبه بر این مشکلات کاملاً احساس می شود.
به نظر می رسد مهم نیست که چه کسی در انتخابات ایالات متحده پیروز شود ، مذاکرات در مورد تحریم ها اجتناب ناپذیر است.
در این رابطه فرض بر این است که به جای پیشنهاد استعفا یا استیضاح روحانی ، باید در بالاترین سطح رژیم تصمیمی اتخاذ شود که پس از انتصاب رئیس جمهور جدید آمریکا ، دولت باید مذاکرات بازگشت ایالات متحده به شورای امنیت سازمان ملل را آغاز کند. بگیر به این ترتیب هم شورای امنیت سازمان ملل متحد و هم تحریم ها احیا می شوند و مخالفان می توانند مذاکرات غیرهسته ای را به صلاح ببینند. در عین حال شرط ایران برای گفتگو در مورد سایر موارد مانند بازگشت ایالات متحده به شورای امنیت سازمان ملل و لغو تحریم ها برآورده می شود.[!؟]
اگر بایدن در انتخابات ایالات متحده پیروز شود ، وی قبلاً از چنین اقدامی حمایت كرده و گفته است كه گفتگوهای غیرهسته ای باید از مذاكرات هسته ای جدا باشد. حتی اگر ترامپ به دلیل ناتوانی چهار ساله در مذاکره با ایران در انتخابات پیروز شود ، به احتمال زیاد میزبان مذاکرات هسته ای و غیر هسته ای همزمان اما جداگانه خواهد بود.
نهادها ، احزاب ، افراد و سازمان هایی که مخالف دولت هستند باید منافع ملی را بر منافع حزب و گروه اولویت دهند. اگر مخالفان بخواهند جلوی هرگونه گفتگو با سنگ را بگیرند تا دولت روحانی بتواند به شاخص های بد اقتصادی پایان دهد ، آنها معمولاً مخالف چنین طرحی هستند. در چنین شرایطی ، هدف آنها پیروزی در انتخابات سال آینده ، با وجود آسیب رساندن به مردم خواهد بود و برای دستیابی به این هدف ، حفظ نارضایتی عمومی ضروری است. اما وقتی منافع ملی را در اولویت قرار می دهند ، معمولاً باید از هر طرحی که کشور را از بحران خارج کند ، حمایت کنند.
این یادداشت سالانه در حالی است که متقلبان رسانه ای که از برج حمایت می کنند ، هنوز مردم خود را به خاطر وعده های دروغین خود به برج پرداخت نکرده اند. در حقیقت ، آنها کسانی بودند که به نام رفع تحریم ها و رونق اقتصادی ، بازنده ، سود و سود خود را ترک کردند ، اما از بین بردن بسیاری از برنامه های هسته ای همراه با تشدید تحریم ها و تورم را به عنوان یادگاری ارائه دادند.
خیانت مهم در اینجا این است که آنها عمداً تحریم هایی را اعمال می کنند – و نه سوment مدیریت دولت “برجام و هیچ چیز دیگری” – به عنوان علت مشکلات اقتصادی. تا تحریف و خیانت دوم ، ترامپ و بایدن ادعا می کنند که آماده هستند این بازگشت به بورژوازی و لغو تحریم ها است ، در حالی که هر دو نامزد اصرار دارند بورژواز را تصویب کنند و بدون لغو تحریم ها خواسته های جدیدی را اعمال کنند و مشخص نیست که چرا این سایت برای دومین بار اصرار دارد وانمود می کند که طرفدار مذاکرات متعادل و لغو تحریم ها است. ؟!
نویسنده توضیح نمی دهد که چرا بورژوا بتدریج در دولت اوباما – به طور سیستماتیک و با تحریم های جدید – مختل شد و به طور کامل در دولت ترامپ مختل شد. حالا آیا آنها می خواهند با بیانیه نادرست نویسنده به برجام برگردند؟ و چرا مخاطبان باید این ادعا را بپذیرند که ایالات متحده از این گروه که سابقه دروغ دارد به بورژوازی برگشته است؟
نکته بعدی این است که اگر دولت اوباما و ترامپ پس از آن با تصویب و اعمال گسترده تحریم ها ، این توافق را لغو کردند ، چرا ایران دوباره به دنبال مذاکرات هسته ای (؟!) و هسته ای است؟
خواندن این تحلیل مخاطبان را به یاد برخی از کلاهبرداران بزرگ بانکی و مالی می اندازد که با ترفندهای مختلف بدهی های جدید و مضاعفی ایجاد می کنند و همزمان چک های برگشتی قدیمی را با چک های جدید از جیب بانک و بیت المال پر می کنند!
جالب اینجاست که گروه تزئینات از این ادعا که “امضای کری تضمین است” به دروغ غیرقابل بحث “تحقق شرط ایران برای مذاکره (بازگشت ایالات متحده به شورای امنیت سازمان ملل و لغو تحریم ها)” پریدند!

کیهان نوشت: این سایت متقلب و فریبنده ادعا کرد برای حل بحران فعلی در چارچوب اجماع ملی ، مذاکرات در مورد مذاکرات غیر هسته ای باید به مخالفان تحویل داده شود و در همین زمان دولت فقط باید مذاکرات هسته ای را آغاز کند.

آخرین اخبار (khabarfoori.com)

5f9a4c0320666_5f9a4c0320668

در شماره امروز این روزنامه به دوران ایران حمله کرده و نوشت:
عصر ایران که تاریخ آن در دوره های مختلف سیاسی بارها تغییر رنگ داده است ، در کارنامه خود می نویسد: کشور درگیر مشکلات زیادی به ویژه از نظر اقتصادی است و نیاز به اجرای برنامه ای برای غلبه بر این مشکلات کاملا احساس می شود.
به نظر می رسد مهم نیست که چه کسی در انتخابات ایالات متحده پیروز شود ، مذاکرات در مورد تحریم ها اجتناب ناپذیر است.
در این رابطه فرض بر این است که به جای پیشنهاد استعفا یا استیضاح روحانی ، باید در بالاترین سطح رژیم تصمیمی اتخاذ شود که پس از انتصاب رئیس جمهور جدید ایالات متحده ، دولت باید مذاکرات بازگشت ایالات متحده به شورای امنیت سازمان ملل را آغاز کند. بگیر به این ترتیب هم شورای امنیت سازمان ملل متحد و هم تحریم ها احیا می شوند و مخالفان می توانند مذاکرات غیرهسته ای را به صلاح ببینند. در عین حال شرط ایران برای گفتگو در مورد سایر موارد مانند بازگشت ایالات متحده به شورای امنیت سازمان ملل و لغو تحریم ها برآورده می شود.[!؟]
اگر بایدن در انتخابات ایالات متحده پیروز شود ، وی قبلاً از این اقدام حمایت كرده و گفته است كه گفتگوهای غیر هسته ای باید از مذاكرات هسته ای جدا باشد. حتی اگر ترامپ به دلیل ناتوانی چهار ساله در مذاکره با ایران در انتخابات پیروز شود ، به احتمال زیاد میزبان مذاکرات هسته ای و غیر هسته ای همزمان اما جداگانه خواهد بود.
نهادها ، احزاب ، افراد و سازمان هایی که مخالف دولت هستند باید منافع ملی را بر منافع حزب و گروه اولویت دهند. اگر مخالفان بخواهند جلوی هرگونه گفتگو با سنگ را بگیرند تا دولت روحانی بتواند به شاخص های بد اقتصادی پایان دهد ، آنها معمولاً مخالف چنین طرحی هستند. در چنین شرایطی ، هدف آنها پیروزی در انتخابات سال آینده خواهد بود ، علی رغم آسیب هایی که به مردم وارد شده و برای رسیدن به این هدف ، نارضایتی عمومی باید ادامه یابد. اما وقتی منافع ملی را در اولویت قرار می دهند ، معمولاً باید از هر طرحی که کشور را از بحران خارج کند ، حمایت کنند.
این یادداشت سالانه در حالی است که کلاهبرداران رسانه ای که از برج حمایت می کنند ، هنوز مردم خود را به خاطر وعده های دروغین خود به برج پرداخت نکرده اند. در حقیقت ، آنها کسانی بودند که به نام رفع تحریم ها و رونق اقتصادی ، بازنده ، سود و سود خود را ترک کردند ، اما از بین بردن بسیاری از برنامه های هسته ای همراه با تشدید تحریم ها و تورم را به عنوان یادگاری ارائه دادند.
یک خیانت مهم در اینجا این است که آنها عمداً تحریم ها – و نه سو mis مدیریت دولت “برجام و نه چیز دیگر” – را به عنوان علت مشکلات اقتصادی اعمال می کنند. تا تحریف و خیانت دوم ، ترامپ و بایدن ادعا می کنند که آماده هستند این بازگشت به بورژوازی و لغو تحریم ها است ، در حالی که هر دو نامزد اصرار دارند بورژواز را تصویب کنند و بدون لغو تحریم ها خواسته های جدیدی را اعمال کنند و مشخص نیست که چرا این سایت برای دومین بار اصرار دارد وانمود می کند که طرفدار مذاکرات متعادل و لغو تحریم ها است. ؟!
نویسنده توضیح نمی دهد که چرا بورژوازی به تدریج در دولت اوباما – به طور سیستماتیک و با تصویب تحریم های جدید – مختل شد و در دولت ترامپ کاملاً مختل شد. حالا آیا آنها می خواهند به دلیل اظهارات نادرست نویسنده به برجام برگردند؟ و چرا مخاطبان باید این ادعا را بپذیرند که ایالات متحده از این گروه که سابقه دروغ دارد به برجام برگشته است؟
نکته بعدی این است که اگر دولت اوباما و ترامپ با تصویب و اجرای تحریم ها این توافق را لغو کردند ، چرا ایران باید دوباره به مذاکرات هسته ای (؟!) و هسته ای برود؟
خواندن این تحلیل مخاطبان را به یاد برخی از کلاهبرداران بزرگ بانکی و مالی می اندازد که با استفاده از ترفندهای مختلف با سو m استفاده ، بدهی های جدید و مضاعفی ایجاد می کنند و همزمان چک های برگشتی قبلی را با چک های جدید از جیب بانک و بیت المال پر می کنند!
جالب اینجاست که گروه تزئینات از این ادعا که “امضای کری تضمین است” به دروغ غیرقابل بحث “تحقق شرط ایران برای مذاکره (بازگشت آمریکا به شورای امنیت سازمان ملل و لغو تحریم ها)” پریدند!

[ad_2]