گزارش ها حاکی از کشته شدن دو فلسطینی توسط نیروهای اسرائیلی در کرانه باختری | اخبار مربوط به درگیری اسرائیل و فلسطین

[ad_1]

داستان در حال توسعه،

آخرین کشتار یک روز پس از آن صورت گرفت که 15 فلسطینی از جمله 4 کودک در حملات موشکی اسرائیل به غزه کشته شدند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد، یک روز پس از حمله موشکی اسرائیل به نوار غزه که در حملات جداگانه طی چند ساعت، 15 نفر کشته شدند، نیروهای اسرائیلی دو فلسطینی را در کرانه باختری اشغالی کشته اند.

ارتش اسرائیل بلافاصله قتل های اخیر فلسطینیان در روز چهارشنبه را تایید نکرد.

ویدئوهایی که روز چهارشنبه در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، نشان می‌دهد که دو جوان فلسطینی در شهر قاباطیه در جنوب جنین، جایی که معترضان با نیروهای اسرائیلی درگیر شدند، به ضرب گلوله کشته شدند. محتوای ویدیو را نمی توان تأیید کرد.

کاربران شبکه های اجتماعی در این شهر همچنین از حضور شدید نیروهای اسرائیلی در یورش به منازل و توقف خودروها در خیابان ها خبر دادند.

به گفته امدادگران آمبولانس محلی و وزارت بهداشت فلسطین، دو فلسطینی روز سه شنبه در حمله هوایی اسرائیل به خودرویی در جنوب نوار غزه کشته شدند.

پیش از این، 40 هواپیمای جنگی اسرائیل از جمله پهپادها، یک سری حملات راکتی بامداد صبح به غزه انجام دادند که در آن دست کم 13 نفر از جمله سه تن از اعضای جنبش جهاد اسلامی فلسطین و همچنین همسران، چند فرزند و دیگران کشته شدند. غیرنظامیان

حدود 20 نفر نیز زخمی شدند که حال برخی از آنها وخیم است، در حملات هوایی اسرائیل که منجر به آتش گرفتن ساختمان های مسکونی در مرکز شهر غزه و تخریب برخی دیگر شد.

بر اساس آمار فلسطینی ها، در سال جاری تاکنون حداقل 123 فلسطینی توسط نیروهای اسرائیلی کشته شده اند. 19 اسرائیلی نیز در حملات جداگانه در همان دوره کشته شدند.



[ad_2]