یک افسر پلیس آمریکایی به اتهام کمک به پسران مغرور متهم شد | اخبار دادگاه

[ad_1]

رهبر یک واحد اطلاعاتی پلیس در واشنگتن دی سی با اتهاماتی مواجه است که به رهبر یک گروه راست افراطی خبر داده است.

بر اساس کیفرخواستی که روز جمعه منتشر شد، رئیس یک واحد اطلاعات پلیس در ایالات متحده پس از اینکه به رهبر گروه راست افراطی Proud Boys هشدار داده بود، حکم دستگیری و افشای اطلاعات دیگر را به مجریان قانون داده است، با اتهامات جنایی روبرو است.

وزارت دادگستری ایالات متحده اعلام کرد، ستوان شین لموند از اداره پلیس متروپولیتن در واشنگتن دی سی به ارائه اطلاعات طبقه بندی شده به انریکه تاریو رهبر “پسران مغرور” متهم شده است.

این اطلاعات مربوط به تحقیقات در مورد آتش زدن بنر زندگی سیاه پوستان در سال 2020 است که از کلیسایی در پایتخت ایالات متحده به سرقت رفته بود. لموند همچنین متهم است که به تاریو گفته است که در این مورد با دستگیری روبرو شده است.

وزارت دادگستری گفت که لموند، که بخش اطلاعات اداره امنیت داخلی اداره پلیس را رهبری می‌کرد، همچنین اظهارات نادرست و گمراه‌کننده‌ای به مأموران مجری قانون فدرال درباره ارتباطات خود با تاریو ارائه کرد.

یک هیئت منصفه فدرال، لموند را به یک فقره ممانعت از اجرای عدالت و سه مورد شهادت دروغ متهم کرد. او روز جمعه دستگیر شد و با حداکثر 30 سال زندان مواجه است.

اداره پلیس گفت که لموند که 24 سال در این نیرو بوده است، در فوریه 2022 به دلیل تحقیقات وزارت دادگستری به مرخصی اداری منتقل شد.

وکیل لاموند بلافاصله به درخواست اظهار نظر پاسخ نداد.

بر اساس کیفرخواست، لموند و تاریو از سال 2019 به طور منظم در تماس بوده اند. دادستان ها ارتباطات بین این دو را فاش کردند، از جمله پیام های متنی رد و بدل شده پس از انتخابات ریاست جمهوری 2020، که در آن جو بایدن، دموکرات، دونالد ترامپ، رئیس جمهور وقت آمریکا را شکست داد.

لموند نوشت: «هی برادر، امروز خبر غم انگیزی. همه شما در حال برنامه ریزی چیزی هستید.

تاریو پاسخ داد: بله.

تاریو به اتهامات مطرح شده در پرونده بنر زندگی سیاه پوستان مهم است اعتراف کرد و در سال 2021 به پنج ماه زندان محکوم شد.

هیئت منصفه در یک پرونده جداگانه در این ماه، تاریو و سایر اعضای پسران مغرور را به یک توطئه فتنه انگیز مربوط به حمله 6 ژانویه 2021 به ساختمان کنگره ایالات متحده توسط حامیان ترامپ محکوم کردند.

[ad_2]