یک میلیارد نفر می توانند به دلیل تاجگذاری در فقر مطلق قرار بگیرند آخرین خبرها

[ad_1]

5fcce5ff579da_2020-12-06_17-39

سازمان ملل هشدار داده است که شیوع ویروس کرونا می تواند یک میلیارد نفر را از مرز فقر در جهان دور کند.

یک مطالعه اخیر منتشر شده در این هفته نشان می دهد که اثرات طولانی مدت شیوع ویروس کرونا می تواند منجر به سقوط صدها میلیون انسان زیر خط فقر تا سال 2030 شود ، و تعداد کل افراد فقیر تاج را به بیش از یک نفر برساند. به یک میلیارد نفر برسید.

وی گفت: “در سناریوی با خسارت زیاد ، شاهد بهبود آهسته و محدود اوضاع جهانی در دوره پس از جنگ خواهیم بود.”

با این حال ، در بدترین حالت ، این مطالعه پیش بینی می کند که 80 درصد از بحران اقتصادی ناشی از شیوع تاج تا یک دهه ادامه یابد و از بهبود اقتصاد جهانی قبل از شیوع تاج جلوگیری کند.

در این گزارش آمده است: “اگر همچنان شاهد افزایش تعداد قربانیان تاج و در نظر گرفتن پیش بینی های اخیر رشد اقتصادی باشیم ، تا سال 2030 شاهد 44 میلیون نفر فقیرتر از آنچه پیش بینی شده بود خواهیم بود.” ما تاج خواهیم بود.

آتن اشتاینر ، مدیر برنامه توسعه سازمان ملل گفت: “طبق مطالعه اخیر در مورد فقر ، شیوع تاج یک لحظه حساس است و تصمیمات سران کشورها می تواند جهان را به یک سمت کاملا متفاوت سوق دهد.”

وی افزود: “ما بیش از یك دهه فرصت سرمایه گذاری داریم كه نه تنها به مردم كمك می كند تا از بحران تاج عبور كنند ، بلكه توسعه مردم و جهان را به آینده تمیزتر و منصفانه تر ارتقا می بخشند.”

این مطالعه نشان می دهد که سرمایه گذاری های مختلف می تواند از سقوط صدها میلیون نفر در فقر مطلق جلوگیری کند و 146 میلیون نفر دیگر را زیر خط فقر قرار دهد و همچنین رشد اقتصادی جهانی را حتی بالاتر از آنچه پیش از شیوع تاج پیش بینی شده افزایش دهد.

سازمان ملل هشدار داده است که شیوع ویروس کرونا می تواند یک میلیارد نفر را به زیر خط فقر در جهان برساند.

آخرین اخبار (khabarfoori.com)

5fcce5ff579da_2020-12-06_17-39

مطالعه اخیر منتشر شده در این هفته نشان می دهد که اثرات طولانی مدت شیوع ویروس کرونا می تواند منجر به سقوط صدها میلیون انسان زیر خط فقر تا سال 2030 شود ، و تعداد کل افراد فقیر شده توسط این تاج را افزایش دهد. به یک میلیارد نفر برسید.

وی گفت: “در سناریوی بسیار آسیب دیده ، شاهد بهبود آهسته و محدود اوضاع جهانی در دوران پس از تاج خواهیم بود.”

با این حال ، در بدترین حالت ، این مطالعه پیش بینی می کند که 80 درصد از بحران اقتصادی ناشی از شیوع تاج تا ده سال ادامه داشته و بهبود اقتصاد جهانی قبل از شیوع تاج را متوقف کند.

در این گزارش آمده است: “اگر همچنان شاهد افزایش خسارات جانی تاج و در نظر گرفتن پیش بینی های اخیر رشد اقتصادی باشیم ، تا سال 2030 شاهد 44 میلیون نفر فقیر بیش از آنچه پیش از شیوع پیش بینی شده بود خواهیم بود.” ما تاج خواهیم بود.

آتن اشتاینر ، مدیر برنامه توسعه سازمان ملل گفت: “طبق مطالعه اخیر در مورد فقر ، شیوع تاج یک لحظه حساس است و تصمیمات سران کشورها می تواند جهان را به یک سمت کاملا متفاوت سوق دهد.”

“ما یک دهه فرصت سرمایه گذاری داریم ، که نه تنها به مردم کمک می کند تا از بحران تاج عبور کنند ، بلکه توسعه مردم و جهان را برای آینده ای پاک تر و عادلانه افزایش می دهد.”

این مطالعه نشان می دهد که سرمایه گذاری های مختلف می تواند از سقوط صدها میلیون نفر در فقر مطلق جلوگیری کند و 146 میلیون نفر دیگر را زیر خط فقر قرار دهد و همچنین رشد اقتصاد جهانی را حتی بالاتر از آنچه پیش از شیوع تاج پیش بینی شده افزایش دهد.

[ad_2]