استعفای رئیس ایمنی توییتر | فن آوری

[ad_1]

الا اروین به خبرگزاری گفت که یک سال پس از پیوستن به پلتفرم رسانه اجتماعی، توییتر را ترک کرد.

رئیس امنیت و اعتماد توییتر استعفا داد.

الا اروین که در ژوئن 2022 به توییتر پیوست، روز پنجشنبه به خبرگزاری رویترز گفت که شرکت رسانه اجتماعی را ترک کرده است، زیرا از زمانی که ایلان ماسک میلیاردر آن را در اکتبر به دست آورد، با انتقادهایی به دلیل حمایت ضعیف در برابر محتوای مضر مواجه شده است.

ایروین در ماه نوامبر زمانی که رئیس قبلی جوئل راث استعفا داد، به عنوان رئیس تیم اعتماد و ایمنی به عهده گرفت. او اعتدال محتوا را رهبری کرد.

رویترز گزارش داد، ایمیلی به توییتر، پاسخی خودکار با یک شکلک پوه را نشان داد. ایروین از اظهار نظر بیشتر خودداری کرد و ماسک بلافاصله به درخواست اظهار نظر پاسخ نداد.

خروج ایروین در حالی اتفاق می‌افتد که پلتفرم برای حفظ تبلیغ‌کنندگان تلاش می‌کند و مارک‌ها نگران ظاهر شدن در کنار محتوای نامناسب هستند.

ماسک در اوایل این ماه اعلام کرد که لیندا یاکارینو، مدیر تبلیغات سابق NBCUniversal را برای انتخاب مدیر عامل جدید توییتر استخدام کرده است.

فورچون قبلا گزارش داده بود که به نظر می رسد حساب داخلی اسلک ایروین غیرفعال شده است.

از زمان تصاحب ماسک، توییتر هزینه ها را کاهش داده و هزاران کارمند را اخراج کرده است، از جمله بسیاری از کسانی که در تلاش برای جلوگیری از محتوای مضر و غیرقانونی، محافظت از یکپارچگی انتخابات و قرار دادن اطلاعات دقیق در سایت بودند.

ماسک قابلیتی به نام Community Notes را تبلیغ می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد زمینه را به توییت‌ها اضافه کنند تا راهی برای مبارزه با اطلاعات نادرست در توییتر شود.

این شرکت همچنین با نظارت فزاینده ای از سوی تنظیم کننده ها در مورد تلاش های تعدیل خود مواجه است. توییتر از توافق داوطلبانه با اتحادیه اروپا برای مقابله با اطلاعات نادرست خارج شد، در حالی که اعلام کرد متعهد به تبعیت از قوانین آتی اینترنت اتحادیه اروپا است.

تیری برتون، رئیس صنعت اتحادیه اروپا، هفته گذشته به توییتر هشدار داد که پس از خروج از توافق داوطلبانه، نمی تواند از تعهدات قانونی اتحادیه اروپا اجتناب کند.

[ad_2]