انتخاب خزانه داری بایدن کلید اصلی مقابله با تغییرات آب و هوایی است | اخبار آمریکا و کانادا

[ad_1]

دبیران ورودی وزارت خزانه داری ایالات متحده طی دو دهه گذشته با کمک های مالی ، کمک مالی و جنگ تجاری روبرو شده اند.

اما هرکسی که جو بایدن را انتخاب کند ، هنگامی که اهداف والایی را که رئیس جمهور منتخب در دوران مبارزات انتخاباتی خود تعیین کرده است ، می تواند با یک دستورالعمل عمق و وسعت تاریخی روبرو شود و با بحران ها دست و پنجه نرم کند. انتخاب خزانه داری بایدن باید با رکود و بیکاری مقابله کند و همچنین به عنوان اتکایی برای مقابله با نابرابری ثروت ، تغییرات آب و هوا و سایر موارد باشد.

اسامی شناور تاکنون در مورد این موضوعات صحبت کرده و نوشته شده اند و تجربه زیادی در وزارت دارایی ، یا در فدرال رزرو یا هر دو دارند. شاید به همان اندازه مهم این باشد که هر یک از آنها در طول شغل خود مرزهای نهادی را تغییر داده اند.

در میان نامزدها ، جانت یلن رئیس سابق بانک فدرال وجود دارد که تمرکز بانک فدرال در مورد کارگران و نابرابری را تعمیق بخشید و پس از آنکه دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا پس از مدتها فعالیت حرفه ای ، رئیس جمهور بانک مرکزی را جایگزین کرد ، در بحث سیاسی در اتاق فکر موسسه بروکینگ فعال باقی ماند.

جانت یلن ، رئیس سابق فدرال رزرو می تواند کاندیدای عضویت در دولت بایدن باشد [Richard Drew/AP Photo]

فرماندار فعلی فدرال رزرو ، لائل برینارد ، معاون وزیر دارایی در امور بین الملل در سال های حساس زمانی بود که دولت اوباما با بحران مالی جهانی و بحران منطقه یورو روبرو شد. چنانچه مقامات پیشین امیدوار باشند ، وزیر امور خارجه می تواند به ویژه اگر دبیر بعدی معطوف به بازنشانی طرح های جهانی باشد ، مهم خواهد بود.

سارا بلوم راسکین به عنوان فرماندار فدرال رزرو و معاون وزیر خزانه داری ، تنها زنی که تاکنون نقش دوم فرماندهی آژانس را داشته است ، خدمت کرده است. وی که یک وکیل و تنظیم کننده مالی سابق ایالتی در مریلند بود ، در امور مالی کار می کرد و در حال حاضر به عنوان مدیر Vanguard ، یک غول سرمایه گذاری با 6 تریلیون دلار دارایی تحت مدیریت مشغول به کار است. وی در تهیه یادداشت اخیر به تیم بایدن در مورد چگونگی استفاده از مقررات مالی برای شکل دادن به سیاست های آب و هوایی کمک کرد.

رافائل بوستیک ، رئیس بانک فدرال رزرو آتلانتا ، اولین رئیس فدرال رزرو فدرال سیاه ، در دولت اول اوباما دستیار دبیر در وزارت مسکن و شهرسازی بود و تابستان امسال مقاله تأثیرگذاری در مورد چرایی این کشور نوشت. برای مقابله با ثروت نژادی و نابرابری درآمد.

وزیر ارشد خزانه داری سابق لارنس سامرز این هفته در یک نشست آنلاین گفت: در زمان اختلافات گسترده در دولت و جامعه ایالات متحده و انتظارات از تغییر در کشور و رویکرد ایالات متحده به جهان ، ممکن است نیاز به جابجایی مرزها باشد.

سامرز در حالی که بقیه جهان در انتظار از سرگیری رهبری ایالات متحده بودند ، گفت: “این زمان بسیار متفاوت است … COVID و آب و هوا و کمبود تولید جهانی چالش های بزرگی هستند.”

جدایی در خانه ، آشوب های خارج از کشور

وزیر دارایی بعدی باید تصمیم بگیرد که آیا کسری رکورد موجود مهم است ، آیا باید یک افزایش جهانی برای وام های بیشتر وجود داشته باشد ، تا چه حد می توان هزینه ها را برای حمایت از خانواده ها و مشاغل از طریق همه گیری و سرمایه گذاری در زیرساخت های جدید هدایت کرد.

پس از آن ، سایر نقاط جهان از مشکلات جهانی آمریکا مانند تغییرات آب و هوایی ، تجارت و فرار مالیاتی شرکت ها نگران هستند و نگرانند که چگونه تیم بایدن روابط حساس با چین را مدیریت کند.

وی در طی یک همایش در انستیتوی اقتصاد بین الملل گفت ، وضعیت کنونی با شرایط “بسیار سالم” که سامرز در سال 1999 به ارث برد ، زمانی که ایالات متحده مازاد بودجه دولت داشت و تمرکز آن بر کاهش بدهی های بین المللی بود ، تفاوت قابل توجهی دارد. پیترسون

حتی اساساً ، خزانه داری آژانس بزرگی است که هر ساله مالیات جمع می کند و 4 تریلیون دلار چک برای دولت فدرال ثبت می کند ، که تقریباً دو میلیون کارمند آن را به بزرگترین کارفرمای ایالات متحده تبدیل می کند. هنوز هم سر او هنوز می تواند در مکانیک فرمان فرمان ناپدید شود.

وزیر دارایی دوم اوباما ، جک لیو ، مشخصات کمتری نسبت به سلف خود در دوران رکود بزرگ ، تیموتی گیتنر داشت که در یک بحران فوری و مشکلات نسبی در دولت خدمت می کرد.

وزارت خزانه داری ایالات متحده اصلی ترین آژانس جمع آوری مالیات و نوشتن چک هایی به ارزش 4 تریلیون دلار در سال برای دولت فدرال است [File: Matthew Cavanaugh/EPA]

اگر حزب جمهوری خواه تحت كنترل سنا باقی بماند ، بایدن با محدودیت های مشابهی روبرو شود ، اما دوره تحریم وی حداقل با یك برنامه طولانی مدت كه دیوانهای همه گیر و وعده های مبارزاتی تحقق می بخشد ، آغاز می شود.

دموکرات های کلیدی می گویند رئیس جمهور منتخب می خواهد پس از کاهش مالیات در دوره ترامپ ، مالیات آمریکایی ها و شرکت های ثروتمند را افزایش دهد ، اما ممکن است ابتدا علیه کلاهبرداری مالیاتی اقدام کند

برنامه ساختمان بهتر او شامل استفاده گسترده از قوانین مالیاتی برای دستیابی به اهداف از اهداف آب و هوایی گرفته تا کمک به خانواده های طبقه پایین و متوسط ​​در پس انداز بیشتر است و بهترین مشاور اقتصادی بن هریس در مورد چگونه می توان کد مالیات را برای تأمین اهداف اجتماعی شکل داد.

حتی اگر جمهوری خواهان سنا برخی از ایده های گسترده بایدن را محدود کنند ، مشاوران مبارزات انتخاباتی روش هایی را برای پیشرفت در خزانه داری می بینند.

به عنوان مثال ، پذیرش تغییرات اقلیمی به عنوان یک سرمایه گذاری و یک ریسک مالی ، می تواند نحوه حرکت سرمایه را به سود پروژه هایی که انتشار کربن را محدود یا کاهش می دهند ، تغییر دهد.

اندی گرین ، مدیر عامل سیاست های اقتصادی در مرکز پیشرفت آمریکایی و عضوی از تیمهای انتقال خزانه داری ، فدرال رزرو و آژانسهای تنظیم مالی.



[ad_2]