ایالات متحده: فروش اجاره نفت و گاز برای پناهگاه های قطب شمال اوایل ژانویه تعیین شد | آمریکا و کانادا

[ad_1]

گروه های محیط زیست پیامی را به عنوان تهدیدی برای حیات وحش بکر آلاسکا به دولت ترامپ ارسال می کنند

دولت ترامپ از برنامه های خود برای فروش اجاره های نفت و گاز در ماه آینده برای بخشی از پناهگاه ملی حیات وحش قطب شمال (ANWR) خبر داده است ، اقدامی که به گفته گروه های زیست محیطی و بومی ، ذخیره گاه در حال رشد حیات وحش آلاسکا را تهدید می کند.

روز پنجشنبه ، دفتر مدیریت سرزمین ایالات متحده در بیانیه ای گفت فروش اجاره دشت ساحلی ANWR با پخش مستقیم در تاریخ 6 ژانویه انجام می شود ، درست چند روز قبل از روی کار آمدن جو بایدن ، رئیس جمهور منتخب ایالات متحده.

چاد پاژه ، مدیر ایالت آلاسکا گفت: “کنگره به ما دستور اجاره در دشت ساحلی ANWR را داده است و ما گام مهمی در اعلام اولین فروش قبل از مهلت مقرر در دسامبر 2021 تعیین شده توسط قانون برداشته ایم.” بیانیه.

“نفت و گاز ساحلی منبع مهمی برای تأمین نیازهای طولانی مدت کشور به انرژی است و به ایجاد شغل و فرصت های اقتصادی کمک خواهد کرد.”

دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا ، علی رغم مخالفت گسترده و طولانی مدت طرفداران حیات وحش ، جوامع محلی و برخی از قانون گذاران ایالات متحده ، در سال 2017 مجاز به اکتشاف نفت و گاز در دشت ساحلی ANWR شد.

ANWR بیش از 19.4 میلیون هکتار (حدود 7.8 میلیون هکتار) زمین و آب در شمال شرقی آلاسکا را پوشش می دهد.

دشت ساحلی نکته اصلی در مسیر مهاجرت گله های حیات وحش کاریبو است که ملت بومی گویچین به آن اعتماد می کند و اعضای آن در جوامع ایالات متحده و کانادا زندگی می کنند.

رهبران گوئیچین برای محافظت از ANWR در برابر توسعه نفت و گاز یک کمپین طولانی مدت انجام داده اند ، که به گفته آنها به گله های کاریبو آسیب می رساند و غیرقابل بازگشت روش زندگی آنها را تغییر می دهد.

همه شرکت های نفتی که پیشنهاد اجاره اجاره دشت ساحلی پناهگاه ملی حیات وحش قطب شمال را دارند ، باید برای یک نبرد دشوار حقوقی همراه با هزینه های بالا و خطرات معتبر آماده شوند.

جیمی راپاپورت کلارک ، مدافعان حیات وحش

گروه حیات وحش روز پنجشنبه اعلامیه دفتر را رد كرد و فروش اجاره ای برنامه ریزی شده را “مخرب” و “غیرقانونی” توصیف كرد.

این سازمان می گوید حفاری نفت و گاز در دشت ساحلی زیستگاههای خرس قطبی در دریای بوفور جنوبی را نیز تهدید می کند.

رئیس و مدیر عامل گروه در بیانیه ای گفت: “تمام شركت های نفتی كه پیشنهاد اجاره اجاره دشت ساحلی پناهگاه ملی حیات وحش قطب شمال را دارند ، باید برای یك نبرد سخت قانونی با هزینه های بالا و خطرات معتبر آماده شوند.” جیمی راپاپورت کلارک.

“مدافعان کنار نخواهند رفت زیرا دولت زمینهای بومی را غارت می کند ، یکی از خطرناکترین جمعیت خرس های قطبی را در ایالات متحده از بین می برد و تاج سیستم پناهگاه حیات وحش ملی را صنعتی می کند.”

الن مونتگومری ، مدیر کمپین عمومی زمین در Environment America ، یک گروه دیگر از طرفداران ، همچنین این تصمیم را به عنوان “آخرین خشم” در نگرش دولت ترامپ نسبت به ANWR محکوم کرد.

“با ذهنیت” همه چیز باید برود “، آنها سعی می کنند از طریق فروش در برخی از شاخص ترین سرزمین های ما گیر بیفتند.” این کاملا اشتباه است “. مونتگومری در بیانیه ای گفت.



[ad_2]