ایالات متحده: مظنونان تحت تعقیب به عنوان 5 کشته در تگزاس پس از شکایت سر و صدا | اخبار خشونت با اسلحه

[ad_1]

به گفته پلیس، همسایه ها از صدای شلیک یک تفنگ ساچمه زنی در حیاط خانه خود توسط مظنون شکایت داشتند.

پلیس در ایالات متحده در جستجوی مردی است که مظنون به تیراندازی به پنج همسایه از جمله یک پسر 8 ساله بود، پس از اینکه برخی از آنها از او خواستند شلیک تفنگ نیمه خودکار را در حیاط جلویی خود در کلیولند تگزاس متوقف کند، زیرا او بچه شان را بیدار نگه می داشت .

کلانتر شهرستان سان جاسینتو، گرگ کپرز، شنبه به خبرنگاران گفت که منطقه جستجو برای مظنون، فرانسیسکو اوروپزا 38 ساله، اکنون می تواند به وسعت “10 یا 20 مایل” (16 تا 32 کیلومتر) باشد زیرا مرد مسلح بیشتر در آزادی باقی می ماند. بیش از 15 ساعت پس از تیراندازی به همسایگانش در جمعه شب.

تیراندازی در نزدیکی شهر کلیولند، تگزاس، در حدود 72 کیلومتری (45 مایلی) شمال هیوستون رخ داد. کلانتر گفت که مظنون ممکن است هنوز اسلحه خود را داشته باشد، یک تفنگ AR-15.

کپر گفت: “ما او را با سگ ها و مردان سوار بر اسب و هواپیماهای بدون سرنشین در هوا ردیابی می کنیم.”

کپر گفت که در جمعه شب، مظنون شروع به شلیک گلوله از تفنگ ساچمه ای خود به داخل حیاط خانه خود کرد که تعدادی از همسایگانش برای مقابله با او در مورد سر و صدا بیرون آمدند.

کپر گفت: “مرد به طرف حصار رفت و گفت: “هی، ما سعی می کنیم کودک را اینجا بخوابانیم.” سپس هر دو طرف به خانه های خود بازگشتند.

کپر گفت که مظنون پس از آن “مجله خود را دوباره بارگیری کرد و از مسیر خود به خیابان رفت”، سپس “به خانه مردم رفت و شروع به تیراندازی کرد.”

او به نقل از خبرگزاری های دیگر گفت که همه قربانیان “تقریباً مانند اعدام” از ناحیه سر هدف گلوله قرار گرفتند.

پلیس گفت که هر پنج قربانی اهل هندوراس هستند. در زمان حمله در مجموع 10 نفر در خانه بودند که پنج نفر از آنها جان سالم به در بردند.

قربانیان سونیا آرژانتین گوزمن، 25 ساله شناسایی شده اند. دیانا ولاسکز آلوارادو، 21 ساله; هولیسا مولینا ریورا، 31 ساله; خوزه جاناتان کاسارس، 18 ساله; و دنیل انریکه لاسو، 8 ساله. به گفته FBI، همه آنها در خانه زندگی می کنند اما اعضای یک خانواده نیستند.

کپر گفت که پلیس در چندین نوبت قبلی به دلیل شکایت از سر و صدایی که هنگام شلیک تفنگ خود در حیاط خانه اش ایجاد می کرد به خانه او فراخوانده شده بود.

انریکه رینا، وزیر امور خارجه هندوراس، گفت که کنسولگری هندوراس با مقامات تگزاس در تماس است.

وی در توییتر نوشت: «ما خواهان اعمال تمام وزن قانون علیه مسئول این جنایت هستیم».

بر اساس پایگاه داده ای که توسط آسوشیتدپرس و یو اس ای تودی با همکاری دانشگاه نورث ایسترن نگهداری می شود، از اول ژانویه حداقل 18 تیراندازی در ایالات متحده رخ داده است که منجر به کشته شدن چهار نفر یا بیشتر شده است.

[ad_2]