ترامپ یک دادخواست جدید انتخاباتی را دیده ، نشنیده و تشکیل داده است: 500 کلمه آمریکا و کانادا

[ad_1]

بایدن در حال پیشروی با برنامه های گذار است ، در حالی که ترامپ در حال طرح یک دادخواست دیگر است و علی رغم کمبود واقعیت ها ، برای یک جنگ طولانی تر می جنگد.

در چهارشنبه بارانی ، دونالد ترامپ ، رئیس جمهور ایالات متحده ، به مناسبت کثیف شدن مسابقه 3 نوامبر خود ، به احترام روز جانبازان ایالات متحده ، تاج گل تشریفاتی را در گورستان آرلینگتون گذاشت.

رئیس جمهور از گفتگو با خبرنگاران پرهیز کرد ، اما به توئیت خود ادامه داد و ادعا کرد که این کوه “کوهی از فساد و عدم صداقت” در انتخابات ایالات متحده است ، علی رغم کمبود شواهد.

جو بایدن ، رئیس جمهور منتخب ، یک گل تاج گل را به یادبودی در فیلادلفیا ، پنسیلوانیا گذاشت. وی همچنین در حالی که آماده نامگذاری دستیاران آینده کاخ سفید و مقامات کابینه بود ، با تیم انتقالی خود در پشت درهای بسته در ویلمینگتون ، دلاور دیدار کرد.

گفته می شود که ریدان کلاین ، دستیار و مشاور مبارزاتی بایدن ، آماده است تا رئیس ستاد کاخ سفید شود.

رئیس جمهور منتخب جو بایدن و جیل بایدن در مراسم یادبود کره در فیلادلفیا در فرودگاه پن در روز جانبازان در فیلادلفیا ، پنسیلوانیا ، ایالات متحده شرکت می کنند [Alex Brandon/AP Photo]

بایدن روز سه شنبه “با درایت” با خبرنگاران گفت: عدم توانایی ترامپ در تشخیص انتخابات ، با توجه به نتایج واضح ، “شرم آور” است و به میراث ترامپ لطمه می زند.

مبارزات انتخاباتی ترامپ با طرح ادعای بی نظمی در شهر بسیار دموکراتیک دیترویت و درخواست قاضی برای به تعویق انداختن تأیید آرا ، دادخواست جدیدی را در دادگاه فدرال میشیگان تشکیل داد.

بایدن با کسب بیش از 148000 رأی میشیگان را به دست آورد و 16 رأی این ایالت را به 290 رأی این ایالت افزود. برای ریاست جمهوری 270 رأی انتخاباتی لازم است.

بهترین وکیل نماینده دموکرات ها در پرونده انتخاباتی ترامپ در توییتر پیش بینی کرد که آخرین درخواست رئیس جمهور با شکست مواجه خواهد شد.

مبارزات انتخاباتی ترامپ روز گذشته نیز شکایتی مشابه در دادگاه فدرال پنسیلوانیا تشکیل داد و نتایج انتخابات ریاست جمهوری دموکرات ها را به چالش کشید و از قاضی خواستار تأیید نتایج شود.

یک مقام دولتی گفت: ترامپ قصد دارد هفته آینده رسماً خواستار سرشماری در ویسکانسین شود.

در جورجیا ، جایی که بایدن با 14000 رأی از پنج میلیون رأی رهبری می کند ، وزیر امور خارجه براد رافنسپرگر اعلام کرد که این ایالت شمارش دست و ممیزی رأی گیری را انجام می دهد.

“آن زمان ما مورد توجه قرار گرفتیم. این یک بار حسابرسی ، بازشماری و بازیابی خواهد بود “، رافنسپرگر روز چهارشنبه در یک کنفرانس خبری گفت.

اما اگر نتایج در غرب میانه تغییر نکند ، سرشماری در جورجیا تاثیری در نتیجه رقابت ریاست جمهوری نخواهد داشت. این می تواند بر کنترل جمهوری خواهان یا دموکرات ها در سنای ایالات متحده تأثیر بگذارد ، که تأثیر عمده ای در ریاست جمهوری بایدن خواهد داشت.

آسوشیتدپرس گزارش داد ، ترامپ همانطور که انتظار می رفت با کسب سه رأی انتخاباتی ایالت آلاسکا را به دست آورد. این ایالت معمولاً از جمهوری خواهان حمایت می کند.

این روزنامه گزارش داد ، نمایندگان انتخابات جمهوری خواهان و دموکراتها در 45 ایالت آمریکا به نیویورک تایمز گفتند که هیچ مدرکی مبنی بر تقلب یا بی نظمی گسترده وجود ندارد.

اکثر جمهوری خواهان در کنگره ، حداقل علناً از ادعاهای ترامپ در مورد انتخابات حمایت می کنند. برخی جرات کردند بگویند که بایدن برنده احتمالی بود.

سناتور آمریکایی پات تومی از پنسیلوانیا به مصاحبه کننده تلویزیونی پیتسبورگ گفت: “ما در راه هستیم ، به نظر می رسد جو بایدن رئیس جمهور بعدی ایالات متحده خواهد بود.”



[ad_2]