جانسون ، رئیس اتحادیه اروپا برای برقراری تماس اضطراری همزمان با تزلزل گفتگوهای Brexit | بریتانیای کبیر

[ad_1]

Impas بر درخواست گزارش شده فرانسه برای حق ماهیگیری در آبهای انگلیس متمرکز بود ، اما اتحادیه اروپا درخواست امتیازات بیشتر را رد می کند.

مذاکره کنندگان انگلیس و اروپا مذاکرات تجاری را متوقف کرده اند تا رهبران خود را به تلاش برای کاهش شکاف ها و رسیدن به توافق در مورد خط متوقف کنند ، کمتر از چهار هفته قبل از آنکه انگلیس سفر خود به Brexit را خارج از اتحادیه انجام دهد.

دیوید فراست انگلیس و میشل بارنیر ، وزیر اتحادیه اروپا ، پس از عدم توافق بر اساس یک توافق ، روز جمعه گفتند که وقتی لندن بروکسل را به طرح خواسته های جدید متوقف کرد ، رهبران را برای جستجوی انگیزه جدید برای مذاکرات مطلع می کنند.

روز شنبه ، نخست وزیر بوریس جانسون و رئیس کمیسیون اروپا اورسولا فون در لاین ، برای تلاش برای غلبه بر بن بست صحبت خواهند کرد ، که به گفته منابع ، خواسته فرانسه برای حق ماهیگیری در آبهای انگلیس است.

این آخرین چرخش در ماههای مذاکرات است که به سختی درگیر سه موضوع خشن – ماهیگیری ، ارائه تضمین های رقابت عادلانه و راه حل های اختلافات آینده است.

اما تاکنون هیچ یک از طرفین از مذاکرات عقب نشینی نکرده اند ، و این نشان می دهد که هر دو هنوز هم به تأمین معامله تنظیم کننده حدود 1 تریلیون دلار تجارت سالانه امیدوار هستند تا از پایان ناآرام بیش از 40 سال عضویت انگلیس در اتحادیه اروپا جلوگیری کنند. باشگاه.

آنها در بیانیه ای گفتند: “پس از یك هفته مذاكره فشرده در لندن ، امروز دو مذاكره كننده اصلی توافق كردند كه مفاد توافق نامه به دلیل اختلافات قابل توجه در شرایط بازی ، حاكمیت و ماهیگیری محقق نشده است”

“بر این اساس ، آنها موافقت کردند که مکث کنند تا مدیران خود را از وضعیت مذاکرات مطلع کنند. رئیس جمهور فون در لاین و نخست وزیر جانسون فردا بعد از ظهر در مورد اوضاع گفتگو می كنند. “

استرلینگ در برابر دلار آمریکا حدود نیم سنت غرق شد و از 1.3475 دلار قبل از بیانیه مذاکره کنندگان به 1.3425 دلار رسید. پوند نیز در برابر یورو کمتر بود.

یک سناریوی کابوس

در اوایل روز جمعه ، گزارش های ضد و نقیضی درباره پیشرفت مذاکرات منتشر شده بود ، برخی از مقامات اتحادیه اروپا گفتند که آنها در آستانه توافق هستند ، در حالی که مقامات انگلیسی گفتند که مذاکرات به یک نقطه “بسیار دشوار” رسیده است.

در نهایت ، سیاستمداران تصمیم خواهند گرفت که آیا می خواهند مواضع مذاکره را تغییر دهند و سازش کنند تا مبنایی برای یک توافق پیدا کنند یا به جای آن ترک کنند.

انگلیس رسماً در تاریخ 31 ژانویه اتحادیه اروپا را ترک کرد ، اما از آن زمان در دوره انتقالی قرار دارد که قوانین تجارت ، مسافرت و تجارت بدون تغییر باقی مانده است. [File: Toby Melville/Reuters]

اتحادیه اروپا انگلیس را به چالش کشیده است تا تصمیم بگیرد که چه آینده ای را برای خود خارج از بازار واحد اتحادیه و گمرک اتحادیه می خواهد.

انگلیس رسماً در 31 ژانویه اتحادیه اروپا را ترک کرد ، اما از آن زمان در دوره انتقالی قرار دارد که در آن قوانین تجارت ، مسافرت و تجارت بدون تغییر باقی مانده است.

اگر دو طرف نتوانند به توافق برسند ، طلاق 5 ساله Brexit به هم ریخته خواهد شد ، درست همانطور که اروپا با هزینه های هنگفت اقتصادی شیوع COVID-19 دست و پنجه نرم می کند.

راه حل عدم توافق یک سناریوی کابوس برای مشاغل و سرمایه گذاران است که گفته اند این راه حل مرزها ، کلاهبرداری از بازارهای مالی و خرابی زنجیره های تأمین در سراسر اروپا و فراتر از آن است.

مذاکرات روز پنجشنبه بدتر شد ، زمانی که یک منبع دولت انگلیس گفت اتحادیه اروپا مذاکرات را متوقف کرده است تا تلاش کند امتیازات بیشتری را تحمیل کند ، و فرانسه ، که می ترسد بسیاری از حقوق ماهیگیری خود را در آبهای انگلیس از دست بدهد ، هشدار داد که ممکن است شورش کند. . اتحادیه اروپا از طرح خواسته های جدید خودداری کرده است.

کلمنت بن ، وزیر امور فرانسه فرانسه ، به رادیو اروپا 1 گفت که هنوز خطر شکست مذاکرات وجود دارد ، اما افزود: “من می خواهم به ماهیگیران خود ، تولیدکنندگانمان ، شهروندانی که گوش می دهند ، بگویم که ما توافق با شرایط بد

“اگر توافق خوبی حاصل نشود ، ما با آن مخالفت خواهیم کرد. هر کشوری حق وتو دارد ، بنابراین این امکان وجود دارد … ما در صورت وجود ارزیابی خود را از این پیش نویس معامله انجام خواهیم داد. “



[ad_2]