جشن قهرمانی ناپولی پس از تساوی برابر سالرنیتانا به تعویق افتاد | اخبار فوتبال

[ad_1]

ناپولی اگر رقبای محلی را شکست می داد، اولین قهرمانی خود در سری آ را از سال 1990 با شش بازی باقی مانده به دست می آورد.

ناپولی پس از تساوی 1-1 مقابل رقبای منطقه ای سالرنیتانا، باید حداقل چند روز دیگر صبر کند تا عنوان قهرمانی سری آ را به ثمر برساند.

پارتنوپی ها اگر روز یکشنبه سالرنیتانا را شکست می دادند، می توانستند در شش دور پیروز شوند، اما بولای دیا در شش دقیقه بعد از اینکه ماتیاس اولیورا ناپولی را برتری داد، گل تساوی را برای میهمان به ثمر رساند.

این نتیجه باعث شد تا ناپولی صدرنشین ناپولی با 18 امتیاز اختلاف نسبت به لاتزیو رده دومی که پیش از این 3-1 مقابل اینترمیلان شکست خورد، اختلاف داشته باشد.

یوونتوس رده سومی می تواند لاتزیو را پشت سر بگذارد و در صورت پیروزی در بولونیا به رده دوم برسد.

ناپولی در تلاش است برای اولین بار از زمانی که دیگو مارادونا این تیم را به تنها دو عنوان قهرمانی سری آ در سال های 1987 و 1990 رساند، قهرمان ایتالیا شود.

اولیورا درست بعد از یک ساعت با ضربه سر گلزنی کرد و یک ضربه آزاد مستقیم را به تیرک دروازه منتقل کرد. دیا سپس ویکتور اوسیمن، مهاجم ناپولی را دریبل زد و با ضربه ای زاویه دار به گل تساوی رسید.

ناپولی در بازی بعدی خود روز پنجشنبه، یک روز پس از میزبانی لاتزیو از ساسولو و یوونتوس میزبان لچه، در بازی بعدی خود به مصاف اودینزه خواهد رفت.

هواداران ناپولی در داخل و خارج از ورزشگاه دیگو آرماندو مارادونا در ساعات قبل از بازی جشن گرفتند – صدای خود را حتی پس از باخت لاتزیو بلندتر کردند و شانس ناپولی را برای کسب عنوان قهرمانی افزایش دادند.

کافه‌ها و رستوران‌های اطراف ورزشگاه مملو از مردم بودند، زیرا ماشین‌ها، اسکوترها و ماشین‌های پلیس سعی می‌کردند از میان دریای هواداران و دست‌فروش‌هایی که در کنار جاده بودند راه خود را باز کنند.

به گزارش روزنامه محلی ایل ماتینو، مرکز شهر کمی قبل از شروع به روی ترافیک بسته شد و بیش از 5000 افسر پلیس برای حفظ امنیت مستقر شدند.

این بازی یک روز از شنبه به درخواست مقامات محلی برای حفظ نظم عمومی منتقل شد. اما Salernitana، بدون ضرر برای بیش از دو ماه، از برگزاری جشن خودداری کرد.

هواداران ناپولی پس از به ثمر رساندن گل اول تیمشان در جریان بازی سری آ فوتبال بین ناپولی و سالرنیتانا در ورزشگاه دیگو آرماندو مارادونا در خیابان جشن گرفتند.
هواداران ناپولی پس از به ثمر رساندن گل اول این دیدار توسط تیمشان جشن گرفتند [Gregorio Borgia/AP Photo]

ناپولی که توسط جمعیت دیوانه‌واری که لباس‌های آبی و سفید پوشیده بودند تحریک شد، از جلو شروع کرد و تقریباً چند ثانیه پس از شروع بازی جلو افتاد، زمانی که اوشویسکیم با ضربه سر سانتری هیروینگ لوزانو را با فاصله کمی به بیرون زد.

اسویسن، گلزن برتر سری آ، تنها تهدید میزبان در نیمه اول ناامیدکننده بود که در آن سالرنیتانا دفاع عمیقی کرد و تا حد زیادی ناپولی را دور نگه داشت.

مهاجم نیجریه ای چند موقعیت اولیه برای ناپولی داشت – یکی از آنها توسط گیلرمو اوچوا، دروازه بان برجسته سالرنیتانا، که اخیراً به پنجمین جام جهانی خود با مکزیک رفت، متوقف شد.

اوچوآ همچنین در نیمه اول از آندره فرانک زامبو آنگویسا، هافبک ناپولی رد شد.

همچنین یک دریبل طولانی از Hvica Kvaratskhelia جادوگر ناپولی وجود داشت که بلافاصله پس از استراحت بالا رفت.

بازی در نهایت با یک فرصت توپ مرده جان گرفت زیرا الیورا چندین مدافع را شکست داد تا با یک کرنر جایگزین جاکومو راسپادوری برخورد کند و آن را فراتر از دسترس اوچوا فرستاد – که باعث فوران شادی در داخل و خارج ورزشگاه شد.

دود آبی سکوها را در حالی که آتش بازی بیرون ورزشگاه پخش شد و بوی تند ترقه های خفه شده در سراسر زمین پخش شد.

کواراتزلیا با ضربه ای که در دقیقه 80 به بیرون رفت تقریباً اختلاف را دو برابر کرد. دقایقی بعد، پس از اینکه اولیورا برای باز کردن یک مدافع دیگر از زمین خارج شد، دیا کار را به تساوی کشاند.

با این حال، هواداران ناپولی در سوت پایان بازی تیم خود را تشویق کردند.

برد اینتر آنها را به رتبه چهارم رساند و با آث میلان رتبه پنجم و رم رتبه ششم برابری کرد.

همچنین روز یکشنبه، ساسولو با نتیجه 2-1 امپولی را شکست داد و کرمونز و هلاس ورونا به تساوی 1-1 رسیدند.

[ad_2]