حفاری در پمپئی دو اسکلت جدید را نشان می دهد | اخبار

[ad_1]

تا به امروز، بقایای بیش از 1000 نفر در این مکان پراکنده پیدا شده است.

باستان شناسان در پمپئی دو اسکلت جدید از قربانیان مرد را کشف کردند که احتمالاً در زلزله ای که همراه با فوران آتشفشانی ویرانگر کوه وزوو بود که این شهر ایتالیا را در خاکستر در سال 79 پس از میلاد مدفون کرد، جان باختند.

این اسکلت‌ها که گمان می‌رود متعلق به مردان حداقل 55 ساله باشند، در Casti Amanti یا خانه عاشقان عفیف، زیر دیواری که قبل از پوشاندن منطقه با مواد آتشفشانی فروریخت، پیدا شد.

این منطقه احتمالاً در جریان فوران پس از زلزله چند روز قبل در حال بازسازی بوده است.

پمپئی، در 23 کیلومتری (14 مایلی) جنوب شرقی ناپل، زمانی که در زیر خاکستر، سنگ پا و گرد و غبار مدفون شد، حدود 13000 نفر را در خود جای داده بود، زیرا در برابر نیروی فورانی معادل بسیاری از بمب های اتمی مقاومت می کرد.

گابریل زوکتریگل، مدیر پارک باستان‌شناسی پمپئی، روز سه‌شنبه گفت که این افراد توسط خاکستر آتشفشانی کشته نشده‌اند، بلکه در اثر فروریختن ساختمان‌ها کشته شده‌اند.

این باستان شناس آلمانی می گوید: «تکنیک های مدرن حفاری به ما کمک می کند تا جهنمی را که ظرف دو روز به طور کامل شهر پمپئی را ویران کرد و بسیاری از ساکنان آن را کشت، بهتر درک کنیم.

زوکتریگل گفت: «در سال‌های اخیر، ما متوجه شده‌ایم که رویدادهای لرزه‌ای شدید و قدرتمندی در طول فوران رخ داده است.

یکی از اسکلت ها بازویش را بالا آورده بود که انگار در حال دفاع است.

این زمین لرزه زمانی رخ داد که یک انفجار مهیب از کوه وزوویوس در نزدیکی شهر پمپئی را در خاکستر آتشفشانی غلیظی پوشاند و اجساد بسیاری از ساکنان آن را حفظ کرد.

سایت پمپئی که تنها در قرن شانزدهم کشف شد، اخیراً شاهد یک انفجار باستان‌شناسی با هدف توقف سال‌ها پوسیدگی و بی‌توجهی بوده است، تا حد زیادی به لطف سرمایه‌گذاری 105 میلیون یورویی اخیراً تکمیل شده (115.58 میلیون دلار) توسط اتحادیه اروپا. .

تا به امروز، بقایای بیش از 1000 نفر در این مکان پراکنده پیدا شده است، آخرین بار در نوامبر 2020، زمانی که باستان شناسان دو جسد را کشف کردند که گمان می رود مربوط به یک مرد جوان برده و صاحب احتمالی او باشد.

جنارو سانگولیانو وزیر فرهنگ ایتالیا گفت که تلاش‌های حفاظتی و تحقیقات باستان‌شناسی ادامه خواهد داشت.

او گفت: “کشف این دو اسکلت به ما نشان می دهد که ما هنوز چیزهای زیادی برای یادگیری داریم، تا حفاری های بیشتری انجام دهیم تا همه چیزهایی را که هنوز (پنهان) در این گنجینه عظیم وجود دارد، بیرون بیاوریم.”

[ad_2]