در حالی که COVID-19 خشمگین است ، برزیلی ها در دور دوم شهرداری رای خواهند گرفت آمریکای لاتین

[ad_1]

مسابقات دور دوم برای سائوپائولو و ریودوژانیرو ، دو شهر پرجمعیت برزیل ، از جمله مسابقات روز یکشنبه است.

برزیلی ها در حالی که عفونت های COVID-19 در این کشور آمریکای جنوبی افزایش می یابد ، روز یکشنبه آماده می شوند تا به صندوق های رای شهرداری بروند.

رأی دهندگان در مسابقات شهرداری و شوراهای شهر در 57 شهرداری برزیل از جمله سائو پائولو و ریودوژانیرو ، دو شهر پرجمعیت این کشور ، که در آن رقابت های شهردار هنوز حل نشده است ، رای خواهند گرفت.

در دور اول رای گیری در برزیل در 15 نوامبر حدود 500000 نامزد شورای شهر و 19،000 نامزد شهرداری برای بیش از 5570 شهرداری حضور داشتند.

این رای گیری اولین باری بود که برزیلی ها از زمان انتخاب رئیس جمهور راست گرای افراطی ژائر بولسونارو در سال 2018 به پای صندوق های رای رفتند.

مردی برای رای دادن در انتخابات شهرداری در یک مرکز رای گیری در ریودوژانیرو ثبت نام می کند [Silvia Izquierdo/AP]

نامزدهای مورد حمایت بولسونارو در دور اول عملکرد ضعیفی داشتند ، بر اساس انتخاب استادو دو پائولو ، فقط 9 نفر از نزدیک به 60 نامزد مورد حمایت رئیس جمهور به مرحله بعد راه یافتند.

بولسونارو ، که مخالف محدودیت COVID-19 بود و مخالف رهبران محلی بود که برای جلوگیری از شیوع ویروس محاصره هایی را اعمال کردند ، در سال 2018 به راحتی سائوپائولو و ریودوژانیرو را فتح کرد.

اما دو نامزدی که این بار در آن شهرها حمایت کرد ، نتوانستند به دور دوم راه پیدا کنند.

برزیل روز شنبه 51،922 مورد جدید COVID-19 و 587 مورد مرگ ناشی از ویروس را گزارش داد که تعداد کل از ابتدای شیوع همه گیر را به بیش از 6.2 میلیون نفر و بیش از 172،500 مرگ و میر رساند.

بر اساس برآورد دانشگاه جان هاپکینز ، برزیل پس از هند و ایالات متحده ، سومین مقدار مبتلا به COVID-19 در جهان است.

روز جمعه ، گیلرمو بولوس ، یک ستاره در حال ظهور چپ برزیلی ، که برای شهرداری سائوپائولو نامزد می شود ، تحت COVID-19 قرار گرفت.

این تشخیص بولوس را مجبور به لغو آخرین بحث خود علیه برونو کوواس ، رئیس فعلی ، که خود در ماه ژوئن به این ویروس مبتلا شد ، لغو کرد.

مبارزات انتخاباتی بولوس گفت که این علامت بدون علامت است ، اما “برای مدت زمان مورد نیاز پروتکل قرنطینه را رعایت می کند.”



[ad_2]