دموکرات ها کنوانسیون 2024 را در شیکاگو تنظیم کردند. بایدن به دنبال انتخاب مجدد است اخبار سیاسی

[ad_1]

جو بایدن، رئیس‌جمهور 80 ساله ایالات متحده، همچنان به ابراز تمایل برای نامزدی مجدد در انتخابات ادامه می‌دهد، اما هنوز نامزدی رسمی خود را اعلام نکرده است.

واشنگتن – این حزب گفت که شیکاگو میزبان کنوانسیون دموکرات ها در سال 2024 خواهد بود، زیرا این حزب برای حفظ کنترل کاخ سفید با رئیس جمهور جو بایدن تلاش می کند.

اعلامیه روز سه‌شنبه سیگنالی قوی بود مبنی بر اینکه بایدن 80 ساله علیرغم نگرانی‌ها در مورد سنش، سال آینده مجدداً انتخاب شود.

کمیته ملی دموکرات گفت: پیشنهاد شیکاگو برای کنوانسیون توسط طیف وسیعی از دموکرات‌های غرب میانه که نشان دهنده تنوع حزب هستند، حمایت شد و ائتلاف قدرتمندی را نشان می‌دهد که به انتخاب مجدد رئیس جمهور بایدن و معاون رئیس‌جمهور هریس و انتخاب دموکرات‌ها در سراسر هیئت کمک می‌کند. DNC) در بیانیه ای گفت.

ایالت‌های غرب میانه میشیگان، ویسکانسین و مینه‌سوتا – همگی در نزدیکی شیکاگو، که در ایالت ایلینوی است – کلید پیروزی بایدن در سال 2020 بودند.

روز دوشنبه، بایدن به صراحت اعلام کرد که قصد دارد دوباره برای ریاست جمهوری نامزد شود. او در جریان مراسم پرتاب تخم مرغ عید پاک در کاخ سفید به شبکه آمریکایی NBC گفت: “من اکنون قصد دارم نامزد شوم، اما هنوز آماده اعلام آن نیستیم.”

بایدن اکنون مسن ترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست. در صورت انتخاب مجدد، او در دومین تحلیف 82 ساله و در پایان این دوره 86 ساله خواهد بود.

اگرچه نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که برخی از رای‌دهندگان نگران سن بایدن هستند، اما روی کار آمدن معمولاً نامزدها را در انتخابات ایالات متحده تقویت می‌کند و افراد فعلی واجد شرایط برای انتخاب مجدد به ندرت با چالش‌های اولیه جدی خود مواجه می‌شوند. شما یک حزب هستید.

ماریان ویلیامسون، نویسنده برجسته و نامزد سال 2020، چالش اصلی بایدن را اعلام کرده و وعده سیاست‌های مترقی‌تر را می‌دهد، اما کمپین او تا حد زیادی به عنوان یک راه دور در نظر گرفته می‌شود.

در اوایل سال جاری، DNC اولین انتخابات مقدماتی ریاست‌جمهوری خود را به کارولینای جنوبی، پایگاه بایدن در میان رای‌دهندگان دموکرات منتقل کرد، اما از رئیس‌جمهور در برابر ناراحتی اولیه در صورت به چالش کشیدن نامزدی حزب محافظت می‌کرد.

حامیان این اقدام گفتند که این اقدام باعث افزایش تنوع در حزب دموکرات خواهد شد. کارولینای جنوبی نسبت به آیووا که اکثراً سفیدپوست هستند و اولین ایالت اولیه بود، از نظر قومی متنوع‌تر است.

تنها تعداد انگشت شماری از نامزدهای هر دو حزب به طور رسمی کمپین انتخابات ریاست جمهوری 2024 را راه اندازی کرده اند، از جمله دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، که به دنبال دیدار مجدد با بایدن است.

ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا، که هنوز نامزدی خود را اعلام نکرده است، به طور گسترده به عنوان جدی ترین رقیب ترامپ برای نامزدی جمهوری خواهان شناخته می شود. رئیس جمهور سابق با اتهامات جنایی در نیویورک و همچنین تحقیقات مختلفی از جمله تلاش وی برای لغو نتایج انتخابات 2020 مواجه است.

ترامپ این اتهامات و تحقیقات را رد کرد و آن را تلاش هایی با انگیزه سیاسی برای از بین بردن شانس خود در سال 2024 دانست.

بایدن به نوبه خود تا حد زیادی از اظهار نظر درباره مشکلات حقوقی ترامپ خودداری کرده است.

روز سه شنبه، بایدن از انتخاب شیکاگو برای میزبانی کنوانسیون DNC در سال 2024 استقبال کرد.

رئیس جمهور آمریکا در بیانیه ای گفت: «دموکرات ها برای نشان دادن پیشرفت تاریخی ما، از جمله ساختن اقتصاد از میانه به بالا و از پایین به بالا، نه از بالا به پایین، گرد هم خواهند آمد.

شیکاگو که در سال 2022 شاهد نزدیک به 700 قتل بود، هدف مکرر انتقاد جمهوری خواهان است که میزان جرم و جنایت در این شهر عمدتاً دموکرات را نتیجه شکست سیاست های لیبرال نشان می دهند.

هفته گذشته، شیکاگو، براندون جانسون، سیاستمدار مترقی محلی را به عنوان شهردار در برابر پل والاس، یک مخالف محافظه کارتر که در برابر جرم و جنایت سرسخت است، انتخاب کرد.

جانسون در بیانیه DNC گفت: “من مشتاق همکاری نزدیک با DNC برای تسهیل یک کنوانسیون دیدنی هستم که فرهنگ متنوع شیکاگو، ساحل زیبای ما، بخش مهمان نوازی مشهور و بزرگترین دارایی ما: مردم شگفت انگیز ما را به نمایش می گذارد.”



[ad_2]