رئال مادرید مقابل من سیتی: پیش نمایش نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا | اخبار فوتبال

[ad_1]

برنابئو میزبان دیدار رفت نیمه نهایی بین رئال مادرید و منچسترسیتی خواهد بود.

چه زمانی: سه شنبه 9 اردیبهشت
جایی که: ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، مادرید
شروع: 19:00 GMT

دو تا از بهترین تیم‌های هجومی اروپا در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا روز سه‌شنبه به مصاف هم می‌روند که رکورددار گلزنی منچسترسیتی، ارلینگ هالند، در مقابل تیم سه‌گانه مهاجم رئال مادرید متشکل از وینیسیوس جونیور، رودریگو و کریم بنزما قرار می‌گیرد.

این بازی تکراری نیمه نهایی سال گذشته خواهد بود، زمانی که مادرید یک بازگشت خیره کننده را برای غلبه بر سیتی و کسب عنوان چهاردهم رکورددار انجام داد.

سیتی و هالند در فرم غالب هستند. این بازیکن 22 ساله نروژی 12 گل از 26 گل سیتی در این فصل لیگ قهرمانان را به ثمر رسانده است. او به پنج گل دیگر نیاز دارد تا با رکورد 17 گل کریستیانو رونالدو در فصل 14-2013 برابری کند.

منچسترسیتی که به نظر غیرقابل توقف در صدر لیگ برتر است، از زمانی که رقبای منچستریونایتد در سال 1999 به این موفقیت دست یافتند، قصد دارند به دومین تیم انگلیسی تبدیل شوند که قهرمان لیگ قهرمانان، لیگ برتر و جام حذفی شده است.

رئال مادرید سوم لالیگا و 14 امتیاز کمتر از بارسلونا صدرنشین است و برای اولین بار از سال 2014 به دنبال قهرمانی در کوپا دل ری در روز شنبه خواهد بود.

و مادرید در شکست دادن تیم های انگلیسی مهارت دارد. در این فصل آنها لیورپول و چلسی را حذف کردند، در حالی که سال گذشته آنها چلسی، سیتی و لیورپول را در مسیر قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا شکست دادند.

اخبار تیم

میلیتائو، مدافع میانی رئال مادرید، پس از دریافت سومین کارت زرد خود در این تورنمنت در دومین برد مرحله یک چهارم نهایی مقابل چلسی، برای بازی رفت محروم خواهد شد. انتظار می رود فرلاند مندی، مدافع چپ، به دلیل مشکل ساق پا، بازی را از دست بدهد.

لوکا مودریچ، بازیکن 37 ساله مادریدی پس از بهبودی از مصدومیت ران، برای تیم کارلو آنچلوتی بازی خواهد کرد.

ناتان آکه، مدافع سیتی، پس از مصدومیت در جریان پیروزی 2-1 شنبه مقابل لیدز یونایتد، احتمالاً بازی را از دست خواهد داد.

پپ گواردیولا آماده است تا از بازیکنان ثابت سیتی، جیک گریلیش، جان استونز، رودری و برنادو سیلوا که مقابل لیدز استراحت کردند، استقبال کند. کوین دی بروین بازیکن سیتی پس از مصدومیت برای این بازی برگشته و احتمالا از روز سه شنبه آغاز خواهد شد.

سر به سر

دو تیم هشت بار با یکدیگر بازی کرده اند. رئال مادرید سه برد، سیتی نیز سه برد و دو بازی مساوی شد.

فرم

رئال مادرید (لیگ قهرمانان): LWWWWW

رئال مادرید (همه مسابقات): WWLWLW

من سیتی (لیگ قهرمانان): DWDWWD

من سیتی (تمام مسابقات): DWWWWW

کجا می توانید مسابقه را تماشا کنید؟

لیست های جهانی از livesoccertv.com در دسترس هستند.

شما همچنین می توانید وبلاگ ما را در روز مسابقه دنبال کنید.

[ad_2]