سرشماری ویسکانسین می تواند هزینه تبلیغات انتخاباتی ترامپ را در حدود 7.9 میلیون دلار | آمریکا و کانادا

[ad_1]

این مبلغ شامل بودجه اضافی برای فضاهای بزرگتر مورد نیاز برای فاصله اجتماعی در طی بیماری همه گیر COVID-19 است.

کمیسیون انتخابات ویسکانسین روز دوشنبه اعلام کرد که شمارش آرا در سراسر کشور حدود 7.9 میلیون دلار هزینه دارد ، پولی که در صورت درخواست کمپین انتخاباتی رئیس جمهور دونالد ترامپ باید پیش پرداخت کند.

این لایحه بیش از 2 میلیون دلار جیل استین ، نامزد پیشین ریاست جمهوری حزب سبز ، برای سرشماری هزینه کرده است.

بر اساس تحقیقات ادیسون ، جو بایدن رئیس جمهور منتخب در میدان انتخاباتی نبرد در 3 نوامبر با 0.7 درصد یا حدود 20 هزار رأی با شمارش 99 درصد آراots پیروز شد.

ترامپ هنوز در این رقابت عقب نشینی نکرده و نتیجه را به چالش می کشد.

وکیل مدافع ترامپ 2020 ، جنا الیس ، در پاسخ به این سوال که آیا کارزار با یک دادخواست سرشماری ادامه می یابد ، گفت: “تیم حقوقی به بررسی مشکلات بی نظمی در ویسکانسین ادامه می دهد و تمام احتمالات قانونی از جمله سرشماری و حسابرسی را باز می گذارد.”

طبق قوانین ایالت ، چون حاشیه سود بایدن کمتر از 1 درصد اما بیشتر از 0.25 درصد بود ، ترامپ که رتبه دوم را دارد ، حق درخواست بازشماری را دارد ، اما ابتدا باید به هزینه های عملیات را تأمین کنید.

پاسخ دهندگان ارین کلسکه و برت روولینگ از یک ماشین جدول برای پردازش آراots غایب در شب انتخابات در میلواکی ، ارل مرکزی میلواکی ، ویسکانسین ، ایالات متحده استفاده می کنند. [Bing Guan/Reuters]

میگان ولف ، مدیر اجرایی ویسکانسین در بیانیه ای گفت که مقامات شهرستان ، طبق قانون ، هزینه شمارش 3.2 میلیون برگه رای گیری در ویسکانسین را به دقت تخمین زده اند.

وولف گفت: “ما هنوز هیچ نشانه ای مبنی بر اینکه یک سرشماری انجام می شود یا نخواهد گرفت ، دریافت نکرده ایم.”

وی گفت که برآورد هزینه “به طور قابل توجهی بالاتر” از هزینه واقعی تجدید نظر در سال 2016 است ، زیرا شامل بودجه اضافی برای فضاهای بزرگتر مورد نیاز برای فاصله اجتماعی در طی همه گیر COVID-19 ، و امنیت برای این فضاها و تعداد بیشتری از آرا ball غایب.

از زمانی که بایدن ، یک دموکرات در انتخابات پیروز شد ، رئیس جمهور جمهوری خواه از پذیرفتن امتناع ورزیده و بارها و بدون مدرک ادعا کرده است که تقلب گسترده در رای دهندگان وجود دارد.

مقامات انتخابات از هر دو حزب گفتند که هیچ شواهدی مبنی بر بی نظمی عمده وجود ندارد و مقامات امنیتی انتخابات فدرال “ادعاهای بی اساس” را رد کرده و “اعتماد به نفس شدید” را به صحت انتخابات ابراز داشتند.

بایدن با کسب 16 رای جورجیا پس از شمارش آرا ، 290-232 را در کالج انتخاباتی ایالات متحده رهبری می کند. انتظار می رفت که هنگامی که وزیر امور خارجه هفته گذشته ممیزی را انجام داد ، بایدن در جنوب اختلاف کمی داشته باشد.

بایدن همچنین با حداقل 5/5 میلیون رأی یا 3/6 درصد رأی ملی را بدست آورد و برخی از آرا هنوز در حال شمارش است.



[ad_2]