سلین دیون کنسرت های 2023-24 را به دلیل سلامتی لغو کرد | اخبار موسیقی

[ad_1]

سینگر در دسامبر 2022 ویدیویی را منتشر کرد و گفت که اخیراً به سندرم مرد سفت تشخیص داده شده است.

سلین دیون، نماد پاپ، تمام کنسرت های باقی مانده خود را که برای سال های 2023-2024 برنامه ریزی شده بود، لغو کرد و گفت که به دلیل مبارزه با یک اختلال عصبی نادر، به اندازه کافی قوی نیست که بتواند تور برگزار کند.

سال گذشته، این زن 55 ساله کانادایی فاش کرد که وضعیت او – سندرم مرد سفت – بر آواز خواندن او تأثیر گذاشته است.

دیون در توییتی نوشت: «بسیار متاسفم که دوباره شما را ناامید می‌کنم… و اگرچه قلبم را می‌شکند، اما بهتر است آن را تا زمانی که واقعاً آماده بازگشت به صحنه باشم، لغو کنم.»

او افزود: “من تسلیم نمی شوم … و نمی توانم صبر کنم تا دوباره شما را ببینم!”

در بیانیه ای که توسط تور او منتشر شد، آمده است: “با ناامیدی فوق العاده است که تور جهانی شجاعت سلین دیون امروز لغو تمام تاریخ های باقی مانده را که در حال حاضر در حال فروش برای سال های 2023 و 2024 هستند، اعلام کرد.”

دیون، یکی از بهترین خوانندگان زن با صدای اکتاو شکستن، نویسنده آثاری مانند، از آنجایی که مرا دوست داشتی، قلب من ادامه خواهد داد و دوبار فکر می کنم، است.

در دسامبر 2022، او یک ویدیوی اشکبار در اینستاگرام منتشر کرد تا بگوید که اخیراً به سندرم مرد سفت مبتلا شده است و آماده نیست که تور اروپایی خود را در فوریه طبق برنامه شروع کند.

او گفت که این بیماری باعث اسپاسم عضلانی می شود و “من را از استفاده از تارهای صوتی خود برای آواز خواندن به روشی که عادت کرده ام باز می دارد.”

افراد مبتلا به طور معمول سفتی در عضلات تنه، بازوها و پاها، همراه با سر و صدا یا استرس عاطفی که باعث ایجاد اسپاسم می شود، تجربه می کنند.

این لغو بر تور 16 کشور اروپایی او که قرار بود در ماه اوت در آمستردام آغاز شود و در آوریل سال آینده با دو تاریخ در سالن O2 لندن به پایان برسد، تحت تاثیر قرار خواهد داد.

تور جهانی شجاعت او در سال 2019 آغاز شد و دیون 52 کنسرت را قبل از همه‌گیری ویروس کرونا به پایان رساند. او بعداً به دلیل مشکلات سلامتی، تور آمریکای شمالی را لغو کرد.

طرفداران آنلاین با ناامیدی واکنش نشان دادند اما برای دیون آرزوی موفقیت کردند.

“غافلگیر کننده نیست، اما نه کمتر غم انگیز است. به سلامتی تو سلین، ما با تو هستیم.

«نیازی نیست که عذرخواهی کنی، ملکه! برحذر بودن. سلامتی شما باید اولویت شماره یک شما باشد،” @notaerz نوشت.

دیون که کوچکترین فرزند از 14 فرزند است، در کبک، کانادا به دنیا آمد و زمانی که مادرش رکوردی از او را برای آنجلیل فرستاد، او در 12 سالگی شروع به کار کرد. او خوانندگی را به زبان فرانسوی آغاز کرد، اما پس از گذراندن کلاس‌های انگلیسی در دهه 1980 شروع به نوشتن آهنگ‌های موسیقی به زبان انگلیسی کرد.

او در سال 1997 با My Heart Will Go On، تم فیلم بسیار محبوب تایتانیک جیمز کامرون، شهرت جهانی به دست آورد.

او این موفقیت را به یک کنسرت معمولی در کاخ سزار در لاس وگاس تبدیل کرد، که به مدت 16 سال شب به شب برای تماشاگران پخش می‌شد، تنها با چند وقفه.



[ad_2]