سنای آمریکا تأیید فد شلتون ، نامزد ترامپ را مسدود می کند آمریکا و کانادا

[ad_1]

جودی شلتون طرفداران بازگشت به “استاندارد طلا” و انتقاد از استقلال فدرال رزرو در سیاست های پولی است

سنای آمریکا نامزدی جنجالی رئیس جمهور دونالد ترامپ برای جودی شلتون در هیئت مدیره فدرال رزرو آمریکا را مسدود کرد و این آخرین نامزد نامزد نامزد بانک مرکزی بود.

حزب جمهوری خواه ترامپ در مجلس سنا اکثریت 53 تا 47 رای را دارد ، اما چند جمهوری خواه با نامزدی شلتون مخالفت کردند و دو نفر به دلیل قرار گرفتن در معرض COVID-19 غایب بودند.

نامزدی شلتون در رای گیری اصلی رویه ای 47 ، 50 شکست خورد و سه جمهوری خواه به دموکرات ها پیوستند و رأی منفی دادند.

میچ مک کانل رهبر اکثریت مجلس سنا گفت که اگر جمهوریخواهان موفق به جمع آوری اعضای خود شوند می تواند بعداً برای بازگرداندن نامزدی به رای گیری اقدام کند.

رهبران دموکرات خواستار بازگشت سناتور کمالا هریس ، معاون معاون رئیس جمهور برای کار با رئیس جمهور منتخب جو بایدن در ویلمینگتون ، دلاور ، برای رای دادن شلتون به واشنگتن هستند. به عنوان معاون رئیس جمهور ، از 20 ژانویه ، هریس شکستن هر 50-50 رأی در سنا خواهد بود.

معاون جدید منتخب کمالا هریس از ویلمینگتون ، دلاور به واشنگتن بازگشت تا رأی مخالف انتخاب جنجالی رئیس جمهور دونالد ترامپ به عضو هیئت رزرو فدرال جودی شلتون را صادر کند [J. Scott Applewhite/AP Photo]

شلتون مشاور سابق مبارزات انتخاباتی ترامپ در سال 2016 است که اظهار داشت بهتر است ملت به استاندارد طلا برگردد و از قدرت فدرال رزرو در بازارهای پول و مالی انتقاد کرد و آن را “کاملا ناسالم” دانست.

نظرات وی در مورد نرخ بهره مطابق با نظرات ترامپ تغییر یافته است.

او قبل از ریاست جمهوری ترامپ پول ساده ای انداخت ، اما پس از روی کار آمدن وی و ابراز تردید در مورد نیاز فدرال رزرو برای تعیین سیاست های مستقل از رئیس جمهور و کنگره ، از آن حمایت کرد.

وی در جریان روند تأیید سنا ، وی خرید اوراق قرضه و نرخ بهره صفر فدرال رزرو در آخرین بحران را “شدید” خواند.

سه سناتور جمهوری خواه گفته اند که مخالف تایید شلتون هستند. آنها سناتورهای لامار الكساندر ، میت رامنی و سوزان كالینز هستند.

ریک اسکات و چاک گراسلی سناتورهای جمهوری خواه در رأی گیری شرکت نکردند زیرا پس از قرار گرفتن در معرض ویروس کرونا که باعث COVID-19 می شود در قرنطینه هستند.

امروز ، برای اولین بار در 27 سال گذشته ، گرسلی ، 87 ساله ، رأی گیری در سنا را از دست داد.

روز سه شنبه ، کاخ سفید گفت انتظار دارد که سنا سرانجام شلتون را تأیید کند.

“نامزد ریاست جمهوری @ realDonaldTrump در فدرال رزرو فوق العاده واجد شرایط است. “جود دیر” سخنگوی کاخ سفید در توییتی نوشت: “WhitHouse” کاملاً از آن پشتیبانی می کند و ما اطمینان داریم که جودی شلتون در یک بررسی تأیید خواهد شد.

جان تون ، رئیس اکثریت سنا ، اظهار امیدواری کرد که جمهوریخواهان سرانجام آرا را بدست آورند ، “اگرچه یک عامل کمی پیچیده در مقر آریزونا وجود دارد.

مارک کلی سناتور تازه منتخب دموکرات حق دارد سوگند یاد کند به محض اینکه آریزونا نتایج انتخابات خود را تأیید کند ، برنامه ریزی شده برای 30 نوامبر. او در اوایل دسامبر جایگزین مارتا ماکسالی جمهوری خواه خواهد شد و در جلسه اردک لنگ اکثریت جمهوریخواه را به 52-48 کاهش می دهد.

در میان نامزدهای ترامپ برای بانک فدرال ، که تأیید نشدند ، هرمان کین نامزد سابق ریاست جمهوری جمهوری خواه بود که پس از شرکت در راهپیمایی ترامپ در جریان مبارزات انتخاباتی COVID-19 درگذشت.



[ad_2]