سه نفر به دلیل طرح حقوق حیوانات برای اخلال در گرند نشنال دستگیر شدند | اخبار ورزشی

[ad_1]

کمپین‌های تبلیغاتی خواستار اعتراض به مسابقه اسب‌دوانی معتبر برای پایان دادن به «ظلم به حیوانات برای سرگرمی» شده‌اند.

سه نفر در ارتباط با طرحی از سوی فعالان حقوق حیوانات برای برهم زدن مسابقه اسب سواری معتبر Grand National دستگیر شدند.

پلیس مرسی ساید روز شنبه گفت که هر سه به “ظن توطئه برای ایجاد اغتشاش عمومی” دستگیر شدند.

یک زن 25 ساله و یک مرد هنگام تظاهرات در خارج از میدان مسابقه Aintree در نزدیکی لیورپول، در شمال غربی انگلستان، محل برگزاری مسابقه با اتومبیل رانی معروف دستگیر شدند.

به گفته پلیس، اوایل روز شنبه، یک زن 33 ساله در منطقه بزرگ منچستر “در ارتباط با فعالیت‌های مزاحم هماهنگ شده بالقوه” در Aintree دستگیر شد. نام آنها منتشر نشد.

Animal Rising از معترضان خواست تا در خارج از میدان مسابقه تجمع کنند و خواستار پایان دادن به “ظرفیت حیوانات برای سرگرمی” شوند. این گروه ویدئویی را در توییتر منتشر کرد که گفت نشان می دهد یکی از سخنگویان خود در جریان اعتراضات دستگیر شده است.

پلیس گفت که آنها قبل و در طول جشنواره ملی بزرگ که از روز پنجشنبه آغاز شد، با سازمان دهندگان مسابقه همکاری می کردند.

سخنگوی پلیس در بیانیه‌ای گفت: «ما از افرادی مطلع هستیم که قصد دارند در این مراسم اعتراض کنند.

“این در برنامه های ما گنجانده شده است. ما به حق اعتراض مسالمت آمیز و ابراز عقیده احترام می گذاریم، اما رفتار مجرمانه و بی نظمی قابل تحمل نخواهد بود و به شدت با آن برخورد خواهد شد.»

الکس لاک‌وود، یکی از فعالان مبارزات انتخاباتی Animal Rising، این هفته به ایستگاه رادیویی بریتانیا talkSPORT گفت که برنامه‌ریزی کرده‌اند تا گرند نشنال را مختل کنند و مدعی شد که ایستادن در بیرون و پخش اعلامیه‌ها “هیچ وقت جلوی چیزی را نگرفته است”.

گرند نشنال، یکی از بزرگترین رویدادهای تقویم ورزشی بریتانیا، به دلیل بزرگی نرده ها، یکی از خطرناک ترین مسابقات اسب دوانی در جهان محسوب می شود.

در سال 2012 تغییراتی برای ایمن‌تر کردن مسیر ایجاد شد، از جمله نرم کردن برخی از حصارها، پس از مرگ دو اسب در گرند ناسیونال در آن سال و در سال 2011.

از آن زمان تاکنون، چهار نفر از 356 دونده در 9 مسابقه بزرگ ملی کشته شده اند.

چهار اسب در جشنواره Aintree سال گذشته جان باختند، از جمله دو اسب در گرند نشنال مجروح شدند.

یک اسب دیگر، Envoye Special، در روز پنجشنبه در تعقیب و گریز Foxhunters – بر فراز فنس های مورد استفاده برای Grand National – دچار جراحت مرگبار شد.



[ad_2]