فرانسیس نگانو قهرمان سابق سنگین وزن UFC با PFL قرارداد امضا کرد | اخبار

[ad_1]

قهرمان 36 ساله سابق سنگین وزن UFC در قراردادی جدید به طور انحصاری برای لیگ فایت حرفه ای مبارزه خواهد کرد.

فرانسیس ناننو، ستاره سابق UFC، قراردادی با لیگ مبارزات حرفه ای (PFL) امضا کرد تا به سلطنت خود به عنوان یکی از بهترین سنگین وزن ها در هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) ادامه دهد.

این بازیکن 36 ساله هنوز قهرمان سنگین وزن UFC بود که پس از اینکه مبارز کامرونی اعلام کرد درخواست هایش برای بیمه درمانی و اسپانسر شخصی رد شد، مذاکرات قرارداد با تیم برتر به پایان رسید. دانا وایت، رئیس UFC، کمربند نگانو را در ژانویه از دست داد.

شرایط قرارداد Ngannou با PFL اعلام نشد، اما بیانیه ای در روز سه شنبه اعلام کرد که او به طور انحصاری در بخش پرداخت به ازای نمایش سوپرفایت این فرنچایز مبارزه خواهد کرد. انتظار می رود در اواسط سال 2024 رونمایی شود.

نگانو (17-3) همچنین در نقش رهبری در هیئت مشورتی جهانی PFL و همچنین رئیس و سهامدار در PFL آفریقا خدمت خواهد کرد.

نگانو در بیانیه ای گفت: “من به فرهنگ “اولین جنگنده” و دیدگاه جهانی PFL، از جمله توسعه ورزش در آفریقا اعتقاد دارم.

نگانو، اولین آفریقایی، اضافه کرد: «همچنین مفتخرم اعلام کنم که به عنوان رئیس PFL آفریقا، که برترین سازمان MMA در این قاره خواهد بود، خدمت خواهم کرد و به مبارزان بزرگ آفریقایی این فرصت را می‌دهد تا در یک سکوی جهانی رقابت کنند.» قهرمان UFC در سنگین وزن.

پیتر موری، مدیر عامل PFL گفت که مذاکرات با نگانو زمانی آغاز شد که “او دیگر تحت فشار نیست” و انتظار می رود که جنگنده نقشی کلیدی در توسعه جهانی برنامه ریزی شده شرکت ایفا کند.

موری به آسوشیتدپرس گفت: نگانو همچنین می خواهد بوکس بزند و PFL مانعی ندارد.

او گفت: “ما از فرانسیس برای شروع بوکس حمایت می کنیم.”

فرانسیس ناننو
نگانو اولین قهرمان UFC آفریقایی الاصل است [File: Greg Baker/AFP]

این یک سفر طولانی برای نگانو خوش زبان بود که در سن 12 سالگی کار در گودال شن و ماسه را شروع کرد و سپس در اواسط دهه 20 زندگی خود سفری طولانی و خطرناک از کامرون به فرانسه را آغاز کرد – سفری که او زمانی به عنوان “جهنم” توصیف شد.

نگانو از صحرای صحرا عبور کرد و یک سال را در مراکش گذراند و سپس از طریق دریای مدیترانه وارد اسپانیا شد. او پس از ورود به اسپانیا به دلیل ورود نامنظم بازداشت شد و دو ماه را در بازداشت گذراند تا اینکه دوباره آزاد شد و سرانجام به فرانسه رسید.

او در پاریس بی خانمان بود تا اینکه یک مرکز تناسب اندام پیدا کرد که بتواند در آن بخوابد و تمرین کند. در سال 2013، او اولین بازی حرفه ای خود را انجام داد و دو سال بعد با UFC قرارداد امضا کرد.

“به موقع”

در حالی که PFL دارای یک فرمت منحصر به فرد مسابقات MMA است که شامل یک فصل معمولی، پس از فصل و رویداد قهرمانی است، نگانو فقط در یک بخش برنامه ریزی شده PPV مبارزه می کند که ستاره های دیگری مانند کایلا هریسون و جیک پل را در آن حضور دارند.

موری گفت: «این یک مدل جدید و یک معامله متحول کننده است. «این فقط امضای یک ورزشکار نیست. این یک مشارکت استراتژیک است. فرانسیس نه تنها به عنوان یک مبارز نخبه MMA، بلکه به عنوان یک تاجر از هر فرصتی برخوردار است و ما از همکاری با او هیجان زده هستیم.

نگانو تیزر ویدئویی را در شبکه های اجتماعی منتشر کرد که قصد دارد در 16 می اعلامیه بزرگی را ارائه کند. او روز دوشنبه عکسی از خود منتشر کرد و زیر آن نوشت: «نگاهی به آینده روشن در افق».

نگانو پس از شکست‌های پیاپی در UFC به پیروزی رسید و شش برد متوالی از جمله مبارزه قهرمانی مقابل استیپ میوسیچ و یک دفاع موفق از عنوان قهرمانی را به دست آورد.

او از زمان شکست سیریل گان با تصمیم متفق القول در UFC 270 در ژانویه 2022، نجنگیده است.

رابطه او با UFC به حدی بدتر شد که وایت قول داد که نگانو “دیگر در UFC نخواهد بود.”

“من هرگز نمی گویم هرگز، اما من به شما در مورد آن هرگز نخواهم داد. ما تلاش کردیم.» وایت گفت.

نگانو در حال مذاکره با وان چمپیونشیپ بود، اما این مذاکرات اندکی قبل از اولین بازی لیگ مستقر در سنگاپور در ایالات متحده در هفته گذشته در دنور، شکست خورد.

PFL قبلاً با مبارزانی مانند پل و کلاریسا شیلدز، دارنده مدال طلای المپیک، ستارگان خارجی را جذب کرده است. PFL همچنین هفته گذشته با مبارز فرانسوی و قهرمان سابق کیک بوکسینگ جهان، سدریک دامبه قرارداد امضا کرد.

اما هیچ یک از موارد اضافه شده به قویی نگانو نبودند.

موری گفت: “این امضای شماره 1 این شرکت MMA است.” “کاملاً به موقع. ما اکنون روی مرحله بعدی رشد خود و راه اندازی کسب و کار پرداخت به ازای مشاهده و گسترش بین المللی خود با لیگ های منطقه ای متمرکز هستیم.

موری گفت که جزئیات اولین بازی پل در PFL پس از مبارزه او با نیت دیاز در ماه آگوست اعلام خواهد شد و هریسون واقعاً در سال 2023 مبارزه خواهد کرد.

موری گفت: “من می توانم به شما اطمینان دهم که مبارزانی که به دنبال خارج شدن از قراردادهای خود هستند، به PFL به عنوان یک صحنه جهانی بزرگ با بهترین استعدادهای جهان نگاه می کنند.”



[ad_2]