متهم آمریکایی مادر کودک شش ساله ای که معلم را شلیک کرده بود | اخبار دادگاه

[ad_1]

خانواده این پسر می گویند که او “ناتوانی حاد” دارد و هفته ها قبل از تیراندازی تحت مراقبت آنها بود.

مادر پسر شش ساله‌ای که به معلمش در آمریکا تیراندازی کرد، به اتهام بی‌توجهی به کودک و نگه‌داشتن نامناسب سلاح گرم در خانه‌اش توسط هیئت منصفه متهم شد.

در یک خبر روز دوشنبه، هوارد گوین – وکیل مشترک المنافع برای نیوپورت نیوز، ویرجینیا – گفت که دفتر او به بررسی وقایع و شرایط منجر به تیراندازی ادامه خواهد داد.

گوین گفت: “هر پرونده جنایی از نظر حقایق منحصر به فرد است و این حقایق از این اتهامات حمایت می کند، اما تحقیقات ما در مورد تیراندازی ادامه دارد.”

این پرونده جدیدترین مورد مربوط به والدینی است که پس از انجام تیراندازی در مدرسه توسط فرزندشان با اتهامات جنایی روبرو شده است. دادگاه تجدید نظر میشیگان ماه گذشته حکم داد که والدین نوجوانی که متهم به قتل چهار دانش آموز در دبیرستانش هستند، می توانند به دلیل قتل غیرعمد محاکمه شوند.

پرونده ویرجینیا شامل یک اتهام جنایت غفلت از کودک است که می تواند تا پنج سال زندان داشته باشد. اتهام دوم سلاح گرم جنایتی است که حداکثر یک سال حبس دارد.

این اتهامات ناشی از وقایع 6 ژانویه است، زمانی که یک پسر 6 ساله به معلم کلاس اول 25 ساله ای به نام ابی زورنر در مدرسه ابتدایی ریچنک تیراندازی کرد.

استیو درو، رئیس پلیس نیوپورت نیوز، تیراندازی را عمدی اعلام کرد. یک گلوله از سلاح گرم بازو و سینه زوورنر را سوراخ کرد.

پس از تیراندازی، خانواده این کودک شش ساله گفتند که او یک “ناتوانی حاد” دارد که معمولاً باید توسط والدین تحت برنامه مراقبت او به کلاس همراه شود.

گفتند هفته تیراندازی اولین هفته ای بود که یکی از والدین با او سر کلاس نبود.

پلیس می گوید مادر پسر این اسلحه را به طور قانونی خریداری کرده است و وکیل او، جیمز النسون، گفت که اسلحه در قفسه ای در کمد او در ارتفاع بیش از 1.8 متر (6 فوت) بالاتر از سطح زمین، با قفل ماشه ای که به یک کلید نیاز دارد، نگهداری می شد.

این خانواده گفتند که پسر پس از تیراندازی در بیمارستان بستری شده است و “درمان مورد نیاز” را دریافت می کند.

زوورنر، معلم، هفته گذشته شکایتی 40 میلیون دلاری علیه مدیران مدرسه تنظیم کرد و مدعی شد که آنها به هشدارهای متعدد مبنی بر داشتن اسلحه پسر عمل نکرده اند.

مقامات مدرسه تایید کرده اند که آنها چنین هشدارهایی را دریافت کرده اند، اما می گویند که در جستجوی وسایل پسر نتوانسته اند اسلحه گرم را پیدا کنند.

والدین و معلمان نیز از مدیران انتقاد کردند و گفتند که نگرانی های معلمان نادیده گرفته شده و دانش آموزانی که خشونت آمیز رفتار می کنند با عواقب کمی روبرو هستند.

در این دادخواست، وکلای زورنر می گویند که مقامات مدرسه اخطارهای متعددی دریافت کردند مبنی بر اینکه پسر در روز تیراندازی مسلح بوده و “خشونت خشونت آمیز” دارد، اما به این هشدارها توجهی نکردند.

هیئت منصفه بزرگی که روز دوشنبه مادر پسر را متهم کرد، همچنان می تواند در ادامه تحقیقات خود، اتهامات جدیدی را علیه سایر متهمان اعلام کند.

گوین، دادستان مشترک المنافع گفت: «ایمنی و امنیت دانشجویان نیوپورت نیوز از اهمیت بالایی برخوردار است. “هیئت منصفه بزرگ ویژه بررسی خواهد کرد تا مشخص کند که آیا اتهامات اضافی علیه افراد دیگر توسط حقایق و قانون تضمین شده است.”

[ad_2]