مقامات ICC برای تضمین حضور در جام جهانی از پاکستان بازدید می کنند | اخبار کریکت

[ad_1]

پس از اینکه هند از تور پاکستان برای جام ملت های آسیا امتناع کرد، پاکستان اعلام کرد که در جام جهانی کریکت در هند بازی نخواهد کرد.

قرار است مقامات ارشد شورای بین المللی کریکت (ICC) به پاکستان سفر کنند تا از حضور این کشور در جام جهانی 50 ساله هند در هند که به دلایل سیاسی زیر سوال است، اطمینان حاصل کنند.

کریکت دوجانبه قربانی بدتر شدن روابط بین هند و پاکستان در دهه گذشته بوده است و همسایگان تنها در مسابقات چند تیمی در مکان های بی طرف با یکدیگر بازی می کنند.

هیئت کنترل کریکت در هند (BCCI) از تور پاکستان برای جام ملت های آسیا در ماه سپتامبر خودداری کرده است و می خواهد که کل مسابقات در یک کشور بی طرف برگزار شود که با واکنش شدید هیئت کریکت پاکستان (PCB) مواجه شد.

نجم ستی، رئیس PCB در این ماه به رویترز گفت که اگر پیشنهاد پاکستان برای برگزاری حداقل چند بازی جام ملت های آسیا در خاک خود پذیرفته نشود، “احتمال بسیار واقعی” وجود دارد که پاکستان جام جهانی هند را تحریم کند.

PCB در بیانیه ای اعلام کرد که گرگ بارکلی، رئیس ICC و جف آلاردایس، مدیر اجرایی، روز سه شنبه وارد لاهور خواهند شد تا در طی دیدار دو روزه خود با ستی و سایر مقامات کریکت دیدار کنند.

وسیم خان، مدیر کل ICC روز دوشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی مجازی در پاسخ به سوالی درباره حضور پاکستان در جام جهانی گفت: “این چیزی است که آشکارا در حال حاضر در جریان است.”

جف آلاردایس، مدیر عامل ما و گرگ در حال حاضر در پاکستان هستند و در حال بحث در مورد تعدادی از زمینه ها با سلسله مراتب PCB هستند.

خان، مدیر اجرایی سابق PCB، افزود: «اما قطعاً به دو طرف و سلسله مراتب در ICC بستگی دارد که در مورد آنها بحث کنند و به برخی از نتایج برسند..

جی شاه، دبیر BCCI، ریاست شورای کریکت آسیا را بر عهده دارد، که احتمالاً تاریخ برگزاری جام ملت های آسیا را فاش می کند و محل برگزاری را در این هفته تایید می کند.

تاریخ و مکان برگزاری جام جهانی اکتبر تا نوامبر پس از فینال مسابقات جهانی تست (WTC) که از 7 ژوئن در لندن آغاز می شود، اعلام خواهد شد.

[ad_2]