هیچ چیز اخلاقی در مورد سود بردن از استثمار جنسی وجود ندارد | نظرات

[ad_1]

در 16 مارس، Ethical Capital Partners (ECP)، یک شرکت سرمایه گذاری خصوصی کانادایی، اعلام کرد که MindGeek، شرکتی که دارای تعدادی وب سایت های مستهجن از جمله PornHub است را خریداری کرده است. بیانیه مطبوعاتی آنها بیان می کند که Ethical Capital Partners در سال 2022 تشکیل شد و شرایط خرید MindGeek “خصوصی است و به طور عمومی فاش نمی شود.”

بنابراین ECP ها چه کسانی هستند و از MindGeek چه می خواهند؟

ECP دارای یک هیئت مشورتی کاملاً زنانه است که تخصص آن از رعایت حقوقی و مالی تا مسائل جنسی و رفاه زنان را شامل می شود. آنها MindGeek را به عنوان یک “شرکت فناوری پویا” و مبتکر متعهد به ارزش های جامعه و آزادی بیان، با سابقه به عنوان “رهبر در سطح جهانی در اعتماد و ایمنی” توصیف می کنند.

این همان MindGeek است که به دلیل تصمیم آنها برای میزبانی و کسب درآمد از ویدیوهای جنسی صریح از کودکان در مورد Serena Fleites یا محتوایی که با استفاده از تاکتیک های اجباری مانند قربانیان GirlsDoPorn ایجاد شده است، درگیر پرونده های قضایی متعددی شده است.

سولومون فریدمن، شریک ECP و معاون رئیس‌جمهور انطباق، به رویترز گفت: “ما متوجه شدیم که قادر به تصحیح باورهای غلط واقعاً هسته اصلی نیاز این تجارت است.”

اگر کسی علاقه مند به اصلاح باورهای غلط است، این تصور غلط را در نظر بگیرید که پورنوگرافی یک صنعت ارزش افزوده است که بیان خلاق و جنسی را تحسین می کند.

من به عنوان یک کارگر خط مقدم در یک مرکز بحران تجاوز جنسی، اغلب با زنانی صحبت می‌کنم که از فراگیر شدن پورنوگرافی و تجاوز آن به زندگی‌شان آسیب دیده‌اند.

زنان پس از تجربه خشونت مردانه مرتبط با پورنوگرافی، که مانند تجاوز، ضرب و شتم یا آزار جنسی، احساس خیانت و تنهایی را در آنها ایجاد می‌کند، با ما تماس می‌گیرند و به دنبال حمایت و مشاوره هستند.

اغلب، شریک مرد آنها از برخورد جنسی توافقی آنها فیلمبرداری می کند، گاهی اوقات مخفیانه. سپس آن را به صورت آنلاین در پلتفرم هایی مانند PornHub پست می کند (یا تهدید می کند که آن را پست می کند) تا زن را مجبور کند در رابطه باقی بماند یا بالعکس او را به خاطر ترک تنبیه کند. چنین ویدیویی که به صورت آنلاین منتشر می شود (و اغلب برای همیشه در آنجا رها می شود) می تواند تأثیر مخربی بر زندگی، معیشت و روابط اجتماعی زنان هدف داشته باشد.

گاهی اوقات، زنان توسط شریک مردی که به نظر او تحقیرآمیز است مجبور به انجام اعمال جنسی می شوند، اما چون او آن را در پورنوگرافی دیده است، می خواهد آن را روی او امتحان کند. این گونه اعمال جنسی ناخواسته که بدون توجه به تمامیت بدنی زن انجام می شود، می تواند باعث صدمات جسمی او شود.

در حالی که ECP و MindGeek به ما اطمینان می دهند که فناوری پیشرفته آنها از میزبانی ویدیوهای کودکان و محتوای غیر توافقی در پلتفرم آنها، Pornhub جلوگیری می کند، خود این صنعت بر اساس عدم تعادل قدرت و رضایت جنسی ناشی از فردی و ساختاری است. نابرابری ها

با مرور دسته‌بندی‌های ویدیویی که در حال حاضر برای تماشا در PornHub در دسترس است، به کاربران گزینه‌هایی مانند پرستار کودک و مدرسه (در حالی که اعلام می‌کنند بالای 18 سال دارند، بازیگران به‌عنوان نیابتی برای کودکان عمل می‌کنند)، و همچنین Step Fantasy (غرفه نیمه ضدعفونی‌شده) ارائه می‌شوند. برای محارم). ویدیوهای تبلیغ آمیزش جنسی با زنانی که ظاهری جوان دارند و عناوینی که رابطه خانوادگی را توصیف می کنند از جمله پربازدیدترین عناوین هستند.

به سختی می توان محتوای واقعی میزبانی شده در PornHub را با اظهارات ECP در مورد اهمیت پلتفرم آنها مکانی امن، گنجاندن و مثبت بودن رابطه جنسی یکسان کرد.

که ما را به ادعای فریدمن در CBC می رساند که «این صنعت بیش از حد مهم است. این برای معیشت بسیاری از مردم بسیار مهم است. این صنعت مطمئناً سودآور است. در سال 2018، درآمد پورن هاب تقریباً 460 میلیون دلار بود. البته این قبل از آن بود که شرکت‌های بزرگ کارت اعتباری خدمات پردازش پرداخت را با توجه به ادعاهای ذکر شده در اقدامات قانونی فوق‌الذکر انجام دهند.

بنابراین یک امپراتوری پورنو درگیر چه کاری باید انجام دهد؟ Reputation Recovery and Ethical Capital Partners را وارد کنید.

ECP اعلام کرده است که با گروه های حمایت از قربانیان صحبت خواهد کرد. خب، ECP، به‌عنوان کسی که از قربانیان پورنوگرافی حمایت می‌کند، از شما می‌خواهم در سرمایه‌گذاری خود در MindGeek تجدید نظر کنید، شرکتی که سود خود را از تقویت تحقیر زنان و تداوم افراط‌های نژادپرستانه به دست می‌آورد. اگر واقعاً می‌خواهید شریک اخلاقی باشید، خود را از سود بردن از استثمار جنسی زنان و دختران رها خواهید کرد.

نظرات بیان شده در این مقاله متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده موضع تحریریه الجزیره نیست.

[ad_2]