ویسکانسین تأیید کرد که بایدن در آریزونا بر ترامپ پیروز شد آمریکا و کانادا

[ad_1]

پیروزی رئیس جمهور منتخب ایالات متحده جو بایدن در ایالت های نبرد ویسکانسین و آریزونا پس از سرشماری جزئی در ویسکانسین ، که به حاشیه بایدن و تایید نتایج در آریزونا افزود ، تأیید شد.

در تأیید نتایج آریزونا ، وزیر امور خارجه کتی هابز ، دموکرات ، و فرماندار جمهوری خواه داگ دوسی از صحت انتخابات آریزونا دفاع کرد.

“ما در اینجا در آریزونا وضعیت خوبی داریم. این سیستم قوی است. “دوسی گفت ، حتی در حالی كه وكلا دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریكا بدون هیچ مدرکی در برابر قانونگذاران جمهوری خواه در آریزونا استدلال می كردند كه انتخابات آمریكا با تقلب همراه بود.

بایدن با کسب 0.3 درصد از تقریبا 3.4 میلیون رأی گیری ، کمی کمتر از 10،500 رأی ، آریزونا را از آن خود کرد. او تنها دومین دموکرات در 70 سال گذشته است که برنده این ایالت است.

اواخر روز دوشنبه ، ترامپ به اقدامات فرماندار جمهوری خواه حمله کرد و گفت که دوسی “عجله دارد که یک دموکرات را روی کار بکشد”.

پیروزی بایدن در ویسکانسین پس از شمارش نسبی تأیید شد ، که اختلاف 20600 رأی وی نسبت به ترامپ را افزایش داد ، وی باید شکایت کند و نتایج را به چالش بکشد.

فرماندار دموکرات ، تونی اورس پس از تصویب بیدن به عنوان برنده پس از سرشماری توسط رئیس کمیسیون انتخابات دو حزب در ویسکانسین ، گواهی امضا کرد که روند آن را به پایان رساند. امضای Evers طبق قانون لازم است و معمولاً یک مرحله رویه ای است که توجه کمی به آن می شود.

اورس در بیانیه ای گفت: “امروز من به تعهد خود برای صدور گواهینامه انتخابات در 3 نوامبر عمل کردم.” “من می خواهم از کارمندان ، مسئولان انتخابات و نظرسنجی ها در کشورمان بخاطر تلاش بی وقفه برای اطمینان از انتخابات ایمن ، عادلانه و موثر تشکر کنم. از همه کارهای خوب شما متشکرم “

تأیید نتایج توسط کمیسیون انتخابات ویسکانسین یک مهلت 5 روزه را برای ترامپ برای طرح یک دادخواست وعده داده شده آغاز کرد ، این تلاش طولانی برای لغو نتایج با رد صلاحیت 238000 رای است.

وزیر امور خارجه آریزونا ، کتی هابز (سمت چپ) و فرماندار آریزونا داگ دوسی اسناد مبارزات انتخاباتی را برای تأیید نتایج انتخابات پایتخت آریزونا در 30 نوامبر 2020 امضا کردند. [Ross D Franklin, Pool via AP Photo]

کمپین بایدن گفت که این سرشماری نشان داد که بایدن قاطعانه در ویسکانسین پیروز شده و هیچ تقلبی صورت نگرفته است. حتی اگر ترامپ در ویسکانسین موفق بود ، دادن 10 رای به کالج انتخاباتی ترامپ برای خنثی کردن پیروزی کلی بایدن کافی نیست.

جوش کائول ، دادستان کل ویسکانسین ، دموکرات ، در بیانیه ای گفت: “هیچ دلیلی وجود ندارد که ادعا کنیم کلاهبرداری گسترده ای انجام شده است که می تواند نتایج را تحت تأثیر قرار دهد.”

کول خاطرنشان کرد که سرشماری ترامپ فقط به دو شهرستان پرجمعیت این ایالت که بیشتر سیاه پوستان در آن زندگی می کنند ، متمرکز شده است.

وی گفت: “من اطمینان دارم که استراتژی ننگین جیم کرو در زمینه محرومیت از حق جمعی شکست خواهد خورد.”

“انتخابات یک بازی فکری نیست.”

حامیان رئیس جمهور دونالد ترامپ در مقابل هتلی در ققنوس جمع می شوند ، جایی که نمایندگان جمهوری خواه آریزونا در 30 نوامبر با تیم حقوقی ترامپ دیدار می کنند [Ross D Franklin/AP Photo]

چالش های حقوقی ترامپ در سایر ایالت های میدان جنگ از جمله آریزونا ، جورجیا ، میشیگان ، نوادا و پنسیلوانیا شکست خورده است.

هفته گذشته دو پرونده در دادگاه عالی ویسکانسین توسط دیگران که به دنبال رد صلاحیت آرا در ویسکانسین بودند ، تشکیل شد که اقدامی انجام نشد.

ترامپ برای شمارش در شهرستان های دان و میلواکی ، دو شهرستان بزرگ دموکرات در ویسکانسین ، 3 میلیون دلار پرداخت کرد ، اما این شمارش سرانجام با 87 رأی برتری بایدن را افزایش داد.

در طول سرشماری در ویسکانسین ، ترامپ سعی کرد برگه های رای را در جایی که مقامات انتخاباتی اطلاعات آدرس گمشده را در پاکت گواهی محل قرار دادن رای پر می کردند ، پرتاب کند.

کمیسیون انتخابات ایالتی قبل از انتخابات به کارمندان گفت که آنها می توانند اطلاعات گمشده را در پاکت نامه های گمشده پر کنند ، روشی که حداقل در 11 انتخابات گذشته وجود داشته و هیچ دادگاهی هرگز آن را غیرقانونی قبول نکرده است.

ناظران شمارش معکوس هنگام شمارش معکوس برای رای گیری رئیس جمهور میلواکی در 20 نوامبر ، آرا ball را مشاهده می کنند [Nam Y Huh/AP Photo]

ترامپ همچنین وقتی رای دهنده ای اعلام کرد که طبق قانون “محدودیت نامحدود” دارد ، که به دلیل همه گیری از حدود 57،000 در سال 2016 به تقریبا 216،000 در سال جاری افزایش یافت ، هرگونه غیبت را به چالش کشید.

چنین بیانیه ای رای دهنده را از نشان دادن شناسه عکس برای رأی دادن معاف می کند ، که وکیل ترامپ ، کریس تروپیس آن را “فراخوان علنی برای کلاهبرداری و سو abuse استفاده” خواند.

طبق دستورالعمل های کمیسیون انتخابات ایالتی ، دادگاه عالی ویسکانسین تحت کنترل محافظه کاران در اوایل سال جاری رای داد که تک تک رأی دهندگان باید تعیین کنند که آیا محدودیت آنها برای مدت نامحدود محدود است.

ترامپ همچنین سعی کرد رأی غیابی را رد کند درصورتی که هیچ درخواست کتبی وجود نداشته باشد و همه رأی های غایب در دو هفته قبل از روز انتخابات به صورت حضوری ارسال شود.

افرادی که زودتر شخصاً رأی می دهند ، پاکت نامه ای را با گواهی پر می کنند که در آن رأی خود را قرار می دهند و این پاکت نامه به عنوان یک پرونده کتبی است. اما اکثر پرونده های غایب این روزها بصورت آنلاین و با نام رأی دهنده در یک دفترچه خاطرات الکترونیکی بدون سابقه کاغذی ثبت می شوند.

گواهینامه آریزونا با رسمیت بخشیدن به پیروزی خود در انتخابات ویژه جایگزین جان مک کین فقید ، راه را برای حضور مارک کلی دموکرات در صندلی ایالات متحده هموار می کند. کلی قرار است روز چهارشنبه در واشنگتن سوگند یاد کند.



[ad_2]