پیدا شدن چهار کودک در آمازون 17 روز پس از سقوط هواپیما | اخبار

[ad_1]

طبق گزارش ها، این کودکان – 13، 9، 4 و 11 ماهه – از سقوط هواپیمای 1 می در جنگل های بارانی کلمبیا جان سالم به در بردند.

سه کودک و یک نوزاد بیش از دو هفته پس از سقوط هواپیمای حامل آنها در جنگل آمازون کلمبیا زنده پیدا شدند.

مقامات کلمبیایی بیش از 100 سرباز را با سگ های مواد یاب برای جستجوی کودکانی که در هواپیمای 17 روز پیش در آمازون سقوط کرد و سه بزرگسال کشته شدند، مستقر کردند.

گوستاوو پترو، رئیس جمهور کلمبیا روز چهارشنبه در توییتی گفت که این کودکان پس از “تلاش های شدید جستجو” توسط ارتش پیدا شده اند. او گفت: شادی برای کشور.

اوایل روز چهارشنبه، نیروهای مسلح کلمبیا گفتند که تلاش‌های جستجو پس از اینکه امدادگران با «پناهگاه موقت ساخته شده با چوب و شاخه‌ها» مواجه شدند که آنها را به این باور رساند که نجات‌یافته‌اند، افزایش یافته است.

با این حال، هیچ گزارشی از ارتش کلمبیا مبنی بر تایید کشف این کودکان منتشر نشده است.

(ترجمه: پس از تلاش های پیگیر نیروهای نظامی ما، 4 کودک مفقود شده بر اثر سقوط هواپیما در گواویار را زنده پیدا کردیم. شادی برای کشور.)

در تصاویر منتشر شده توسط نیروهای مسلح، قیچی و کش مو در میان شاخه های کف جنگل دیده می شود. قبلاً یک شیشه شیر و میوه نیمه خورده یک نوزاد پیدا شده بود.

امدادگران بر این باورند که این چهار کودک – 13، 9، 4 ساله و یک نوزاد 11 ماهه – پس از سقوط در 1 می در جنگل در بخش جنوبی کاکتا سرگردان بودند.

روز دوشنبه و سه شنبه، سربازان جسد خلبان و دو بزرگسال را که از جنگلی به سن خوزه دل گواویار، یکی از شهرهای اصلی جنگل های بارانی آمازون کلمبیا پرواز کرده بودند، پیدا کردند. این منطقه جاده های کمی دارد و دسترسی به آن از طریق رودخانه دشوار است، بنابراین حمل و نقل با هواپیماهای کوچک رایج است.

یکی از مسافران کشته شده به نام Ranok Mukutui، مادر چهار کودک است که از گروه قومی Huitoto هستند.

از سه هلیکوپتر برای کمک به عملیات جستجو استفاده شد که یکی از آنها پیامی ضبط شده از مادربزرگ کودکان به زبان هویتو شلیک کرد که به آنها می‌گفت از حرکت در جنگل دست بردارند.

درختان غول پیکری که می توانند تا 40 متر (131 فوت) رشد کنند، حیوانات وحشی و بارندگی شدید جستجو برای “عملیات امید” را با مشکل مواجه کرده اند.

مقامات نگفته اند که علت سقوط هواپیما چیست.

آژانس واکنش در بلایای کلمبیا اعلام کرد خلبان دقایقی قبل از ناپدید شدن هواپیما از رادار مشکل موتور را گزارش کرده است.



[ad_2]