چلسی مشکل دار مائوریسیو پوچتینو را با قراردادی دو ساله به خدمت گرفت | اخبار فوتبال

[ad_1]

پس از بدترین دوره لیگ برتر چلسی از سال 1994، این بازیکن 51 ساله آرژانتینی وظیفه احیای ثروت فوتبال چلسی را بر عهده گرفت.

چلسی پس از امضای قراردادی دو ساله با یک سال دیگر، سرمربی سابق تاتنهام و پاری سن ژرمن، مائوریسیو پوچتینو را به عنوان سرمربی منصوب کرد.

باشگاه روز دوشنبه اعلام کرد پوچتینو از اول جولای جانشین سرمربی موقت فرانک لمپارد خواهد شد.

مائوریسیو یک مربی در کلاس جهانی با نتایج فوق العاده است. همه ما مشتاقانه منتظر حضور او در کشتی هستیم.» مالکان چلسی در بیانیه ای گفتند.

پوچتینو که طرفدار سبک بازی با پرس بالا و هجومی است، به دلیل پرورش استعدادهای جوان شهرت پیدا کرد و ساوتهمپتون را در اولین فصل کامل خود در انگلیس به مقام هشتم رساند، قبل از اینکه در سال 2014 به اسپرز رفت، جایی که او یک دوره شگفت انگیز 5 1 داشت. /2 سال که شامل رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا بود.

این بازیکن 51 ساله آرژانتینی وظیفه احیای ثروت چلسی را بر عهده خواهد داشت.

باشگاه لندنی در سال 2021 قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد اما آن فصل را بدون هیچ جایزه ای به پایان رساند و در رده دوازدهم لیگ قرار گرفت – بدترین دوره مسابقات آنها از فصل 1993-1994 زمانی که آنها زیر نظر گلن هادل در رده چهاردهم قرار گرفتند – علیرغم هزینه های هنگفت مالکان آمریکایی جدیدشان برای بازیکنان.

پوچتینو سومین سرمربی دائمی چلسی پس از فروش آنها در سال 2022 به کنسرسیومی به رهبری تاد بویلی، مالک جزئی LA Dodgers و تحت حمایت Clearlake Capital، یک شرکت سهام خصوصی است.

گراهام پاتر در ماه مارس پس از نزدیک به هفت ماه ریاست برکنار شد. فرانک لمپارد به‌طور موقت هدایت تیم را برعهده داشت، زیرا هر دو مالک این تیم بویلی و بهداد اقبالی گفتند هافبک سابق چلسی به خدمت گرفته شده است تا باشگاه بتواند یک “فرایند جامع و کامل” را برای استخدام یک مدیر دائمی انجام دهد. .

چلسی در 8 بازی از 11 بازی خود تحت هدایت لمپارد شکست خورده است و پس از خروج از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در نیمه پایانی جدول و بدون فوتبال اروپا برای فصل آینده به پایان رسیده است.

پوچتینو از زمان ترک تاتنهام در سال 2019 با برخی از بزرگترین باشگاه های فوتبال اروپا از جمله منچستریونایتد و رئال مادرید مرتبط بوده است.

او با پاری سن ژرمن عنوان قهرمانی فرانسه را به دست آورد، اما سال گذشته آن را ترک کرد و اکنون بیکار است.

پوچتینو پس از مذاکره با لوئیس انریکه، سرمربی سابق اسپانیا و جولیان ناگلزمن که در ماه مارس از بایرن مونیخ اخراج شد، به عنوان بازیکن مورد علاقه چلسی ظاهر شد.

پوچتینو در ماه آوریل به صورت شفاهی با هدایت چلسی موافقت کرد، اما این انتصاب تا پایان فصل به تعویق افتاد.

پس از اینکه آبی‌ها روز یکشنبه با تساوی مقابل نیوکاسل به رقابت‌های ناامیدکننده خود در لیگ برتر پایان دادند، پوچتینو به انگلیس رفت تا رسماً این قرارداد را امضا کند.

لارنس استوارت و پل وینستانلی، مدیران ورزشی مشترک چلسی در بیانیه‌ای اعلام کردند: تجربه، استانداردهای برتری، ویژگی‌های رهبری و شخصیت مائوریسیو به خوبی به باشگاه فوتبال چلسی کمک می‌کند.

او مربی برنده ای است که در بالاترین سطوح، در لیگ ها و زبان های مختلف کار کرده است. اخلاق، رویکرد تاکتیکی و تعهد به توسعه او را به نامزدی برجسته تبدیل کرد.



[ad_2]